Ik ga de tissues vast opscharrelen...quote:
Ja, bijna gevoelloos. Lijkt zo misschien?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Die twee vorige eigenaren zijn echt twee robots
In elk geval één die grote indruk heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:49 schreef TUFKAL het volgende:
Dit is inderdaad wel één van de mooiste / verdrietigste afleveringen.
Ah net een shot waarin ze lachtequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, bijna gevoelloos. Lijkt zo misschien?
Zo is ze altijd, vind dat wel grappig, voor even.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat niet maar poosje niet gezien en het valt me gewoon op.
gelukkig is ze maar even in beeld geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo is ze altijd, vind dat wel grappig, voor even.
Ja, een keer een lawine geloof ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:57 schreef TUFKAL het volgende:
Was er toch nog één (buiten die zelfmoord) die stierf? Heel plotseling ofzo. Een ongeluk?
Ja, die vond ik helemaal heftig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een keer een lawine geloof ik.
Maria Almquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:18 schreef densmee het volgende:
Welke plaats zitten ze eigenlijk, zo te horen wel ergens midden in tirol
Was deze: http://tvblik.nl/ik-vertr(...)taurant-niek-en-ludyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een keer een lawine geloof ik.
Vond ik inderdaad ook.quote:
nee. alleen het "hoe gaat het nu met" is de moeite waard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:47 schreef Deckard het volgende:
Is het de moeite waard om te kijken met al die non-meningen van bn-ers?
Ik denk niet dat we dat soort types nog gaan krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:00 schreef female81 het volgende:
Kortom: Ik hoop nog op Henka & Andre en een aantal soortgelijke types, ergens in de volgende weken.
Ik heb nu zoveel gehoord over die Henka en Andre, maar hij staat niet meer op uitzendinggemist dus kan hem niet zienquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:00 schreef female81 het volgende:
Emotionele aflevering. Erg mooi. En toch prefereer ik de varianten met naïevelingen die het maar even gaan proberen - waarbij het dak van dat o zo fraai lijkende pand onverwacht instort, dat Verweggistaanse taaltje toch lastiger te leren blijkt dan verwacht, enzovoort.
Kortom: Ik hoop nog op Henka & Andre en een aantal soortgelijke types, ergens in de volgende weken.
Wedden dat die nog langskomt in één van de terugblikken? Kun je echt op wachtenquote:Op zondag 9 augustus 2015 15:00 schreef Ole het volgende:
Die met die biodanza hippies vond ik ook een klassieker. Dat loopt wel geloof ik.
Ik denk het wel! Hoop hetquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wedden dat die nog langskomt in één van de terugblikken? Kun je echt op wachten
"Als je hier naar het nieuws kijkt; allemaal ellende. Als je daar naar het nieuws kijkt... ja, je verstaat het niet."quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:30 schreef Kw4Kje het volgende:
http://www.npo.nl/ik-vertrek/28-05-2009/TROS_1210080
vanaf min. 32 Henka & Andre
Die zit ook bij de top 10 waarvan we nu 2 gezien hebben, nummer 9 dacht ik.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:00 schreef Ole het volgende:
Die met die biodanza hippies vond ik ook een klassieker. Dat loopt wel geloof ik.
Top!quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zit ook bij de top 10 waarvan we nu 2 gezien hebben, nummer 9 dacht ik.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die zit ook bij de top 10 waarvan we nu 2 gezien hebben, nummer 9 dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Volgens mij hebben ze het juist heel goed kunnen verkopen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben wel benieuwd met hoeveel verlies die homo zijn kasteel verkocht heeft? Denk al zijn spaargeld er doorheen gejaagd in elk geval
Als je voldoende financiële middelen hebt, heb je niet snel schulden, maar de tijd en geld zou er vast niet zijn uitgekomenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:45 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het juist heel goed kunnen verkopen?
Daarom deden ze er ook vrij laconiek over. Gewoon een jaar een uitstapje naar Frankrijk, weer terug gekomen naar Nederland en hun leven weer opgepakt.
Had niet het idee dat ze met schulden of iet dergelijks terug kwamen.
Inderdaad diepe bewondering. Helden zijn het. Daar sta je dan als vader van 4 jonge kinderen in Oostenrijk. Mooi om te zien dat ze het allemaal zo goed doen en hij een nieuwe liefde heeft gevonden.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net terugekeken. Wederom diepe bewondering voor het gezin en dan vooral vader. Positief vooruit, mooi motto..
Gordon Bleuquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat jonge paar dat een tent ging openen op Kreta blijft toch de beste
Dat was van de EO. "Geen weg terug" oid was de naam van dat programma. Heel bijzondere familie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:59 schreef penny-wise het volgende:
Er was ook eens een gezin dat vertrok naar Spanje in zo'n aftandse BMW en waar de moeder dor het klimaat minder last van haar reuma oid had. Hun huisje brandde ook nog af maar ze bleven positief. Vlgs mij was het niet echt een ondernemend gezin maar was wel bij ik vertrek......
Dat meen je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik had gehoopt dat deze terugblikken waren gemonteerd met commentaar tussendoor van BNers,jammer dat het alleen maar een voorwoordje is
Vanavond wordt er teruggeblikt op de Naturistencamping-uitzending.quote:Chantal Janzen vindt "Ik Vertrek" 'echt smullen geblazen', en blijft zelfs tijdens optredens op de hoogte door de sms'jes van haar echtgenoot. En hoewel ze zichzelf nu niet direct onder de doelgroep schaart, vindt ze de aflevering over familie Dierick die een naturistencamping begon het allerleukst. Over het naakt klussen maakt ze zich wel wat zorgen. Chantal: 'Het is toch een soort plaatsvervangende angst dat er iets tussen de nijptang komt'. Dat viel gelukkig reuze mee en de camping in het Zuid-Franse Castellane werd een doorslaand succes. Negen jaar later bezoeken we "Castillon de Provence" opnieuw en alles lijkt veranderd. We treffen Justus alleen op de camping. Na 27 jaar huwelijk heeft Annemiek voor een ander leven gekozen. Justus: "Je voelt eerst onmacht en dan word je boos. Eén neemt een beslissing en doet het altijd fout."
Ah bah. Dat was toch met die man die ziek op bed lag en de 'gasten' in hun nakie beterschap kwamen wensenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond wordt er teruggeblikt op de Naturistencamping-uitzending.
Dat was wel een beetje gênant/ongemakkelijk idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah bah. Dat was toch met die man die ziek op bed lag en de 'gasten' in hun nakie beterschap kwamen wensen
Nee, dat was iets in Hongarije/Slowakije, die richting. Ik weet niet zo 1-2-3 welke dit is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah bah. Dat was toch met die man die ziek op bed lag en de 'gasten' in hun nakie beterschap kwamen wensen
Oh dat was de enige met naturisten die ik me kan herinneren eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat was iets in Hongarije/Slowakije, die richting. Ik weet niet zo 1-2-3 welke dit is.
Klopt, je hebt gelijk...had me al een beetje op die ene scene verheugd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat was iets in Hongarije/Slowakije, die richting. Ik weet niet zo 1-2-3 welke dit is.
Wees blij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Het is voor mij gelukkig geen aflevering met het bord op schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |