wat een ranzig uitgewoond huisquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:40 schreef R2R het volgende:
Ook een manier om een douchebak te plaatsen
[ afbeelding ]
Appartementje
Vlak ook de KOMO-bank niet uit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:33 schreef JK1982 het volgende:
Een plastic soort dressoirtje..Ok, apart wel..![]()
[ afbeelding ]
Kost ook geen drol.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:13 schreef Butterflower het volgende:
[..]
wat een ranzig uitgewoond huis
Ja, hier ook hoor, zou er niet aan beginnen. En waarom zou je ook, het is nog steeds een buyers' market.quote:
OMGquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:40 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Appartementje
Is ook een heel foute buurt daar, wil je niet wonenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:40 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Appartementje
Gelukkig kan je van daar naar het ziekenhuis kruipenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
In dat soort buurten moet je s`avonds ook met een pistool onder je kussen slapen volgens mij
Maar wel Hertog Jan als buurman. *hik*quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld woon je hier met nog leuk uitzicht ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door knoblaucha6 op 01-09-2015 17:38:20 ]Waar het stinkt is het warm.
Schotelveegquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo; even met de grootte bezem er door !
Die allochtone / autochtone discussie hou maar lekker voor jezelf; en in ieder geval niet hier in dit topic !
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:56 schreef fh101 het volgende:
Mooi geel is niet lelijk toch![]()
[ afbeelding ]
hier
quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
835.000 euro voor een (op zich van binnen wel prima uitziende) nota bene ook nog eens geschákelde 2kapper met een wel heel ernstig zielig klein stukje grond (190m2) en dat zit je ook nog eens tegen een soort metalen wal/loods aan te kijken
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/oegstgeest/huis-49585762-vleeresteyn-5/
Dat koopt toch geen hond voor dat geld
Edit: en nog niet eens een eigen oprit voor de deur maar een "gemeenschappelijke"parkeergarage zonder vaste plekIk weet niet of ze meelezen, maar: Object niet (meer) beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Google heeft hem nog wel in de cachequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze meelezen, maar: Object niet (meer) beschikbaar![]()
Dit snap je toch niet? Een emmer muurverf, wat afplaktape en een roller. En het huis is al stukken beter verkoopbaar...quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze meelezen, maar: Object niet (meer) beschikbaar![]()
Ik ben echt wel fan van kleurtjes in huis, hoe gekker en meer hoe beter, maar dit gaat zelfs mij te ver! (die gele keuken van de vorige keer had ik dus zo willen hebben!)quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:56 schreef fh101 het volgende:
Mooi geel is niet lelijk toch![]()
[ afbeelding ]
hier
Ja, dat viel mij ook al op aan die foto's, die hal die aan de achtertuin grenst.... zo'n blinde muur zou voor mij al reden zijn een huis van 2 ton niet te willen, laat staan 4 huizen van 2 ton een huis van 8 ton....quote:Op woensdag 2 september 2015 09:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
Zag trouwens op streetview dat dat enorme gevaarte waar ze tegenaan zitten te kijken een sporthal is...bijna pal tegen de erfafscheiding.
Toen wij onze boerderij kochten hadden de vorige bewoners hier ook van die 'mooie' kleurthema's. Slaapkamer; Geel (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, gordijnen, deurlijst, deur, alles.). Hal boven; Blauw (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, lamellen, deurlijsten, deuren, lampen, alles). Slaapkamer dochter; Roze. Alles behalve de vloer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van kleurtjes in huis, hoe gekker en meer hoe beter, maar dit gaat zelfs mij te ver! (die gele keuken van de vorige keer had ik dus zo willen hebben!)
Onze slaapkamer is gras groen, die van mijn dochter is roze/paars. De wc is kobaltblauw, de woonkamer had een appeltjesgroene wand, nu een chocoladebruine wandquote:Op woensdag 2 september 2015 11:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Toen wij onze boerderij kochten hadden de vorige bewoners hier ook van die 'mooie' kleurthema's. Slaapkamer; Geel (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, gordijnen, deurlijst, deur, alles.). Hal boven; Blauw (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, lamellen, deurlijsten, deuren, lampen, alles). Slaapkamer dochter; Roze. Alles behalve de vloer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
Halloooooooooooo 1970!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet er flink aan de slag, want in het hele huis is het 1970 (leuk om een film op te nemen die in 1970 speelt) dus wat dat betreft is de vraagprijs imho te hoog, ondanks de prettige locatie en ligging van de woning.
Ow ik zou er zo intrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom staat die tafel nét met die ene poot op het vloerbedekking.. dat stoort mij dus weer uitermate
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
M'n ouderlijk huis had een knalgele keukenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van kleurtjes in huis, hoe gekker en meer hoe beter, maar dit gaat zelfs mij te ver! (die gele keuken van de vorige keer had ik dus zo willen hebben!)
Die ligt een tonnetje te hoog voor de staat waarin het is, als het huis ergens in deze eeuw was, was het voor die prijs al weggeweest.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Saffier het volgende:
Daar is geen enkel meubelstuk vervangen sinds 1970 inderdaadHet huis heeft echt wel potentie, die vraagprijs niet
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
SPOILER
Ik zit bij het bekijken van de foto's al de themesong van Q&Q te zingen
Ze zijn erin geslaagd het huis lelijk te maken en de fotograaf deed er een schepje bovenop. Het is natuurlijk wel een uitgeklede woning en dat gat in het plafond slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik zou er zo intrekken
Maar waarom staat die tafel nét met die ene poot op het vloerbedekking.. dat stoort mij dus weer uitermate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er ter gelegenheid van de verkoop nog wat grijs aan toevoegd, dan zal het prachtig gevonden worden. Het rvs versterkt de zo modieuze industriële uitstraling, al vraag ik me af waarom een woonhuis een fabrieksuitstraling moet hebben.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei tegen man, als wij ooit ons huis op funda zetten komt het vast op FOK! vanwege alles zwart-wit-rvs en alles, inclusief de prachtige tuin die veel te keurig verzorgd en altijd puntgaaf is, da's ook eng![]()
Oh die is schattig zeg!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezocht: Een ware liefhebber voor dit ‘heerlijke Bonbonnetje’ in de binnenstad van Steenwijk.
[ afbeelding ]
neeeee niet dát huis, die postzegel ernaast!
[ afbeelding ]
50 m2 woongenot.
Nah, zwart - wit is niet heel vreemd toch? Vroegah vonden we nog wel eens dingen, maar de meeste makelaars hebben dit topic ontdekt en durven nu geen gedrochten meer op Funda te zetten.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei tegen man, als wij ooit ons huis op funda zetten komt het vast op FOK! vanwege alles zwart-wit-rvs en alles, inclusief de prachtige tuin die veel te keurig verzorgd en altijd puntgaaf is, da's ook eng
Verdomd leuk optrekje voor een verdomd leuke prijs!quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke vergelijking in de tekst. Ik moet de eerste echte jaren '30-woning in Lelystad nog tegenkomen..
http://www.funda.nl/koop/(...)at-180/omschrijving/
Dat staat er nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke vergelijking in de tekst. Ik moet de eerste echte jaren '30-woning in Lelystad nog tegenkomen..
Wauw, wat een waar voor je geldquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Ik denk van welquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zou de makelaar niet vergeten zijn om een 1 voor die 75.000 euro te zetten?
Je hebt opgemerkt dat het in Lelystad staat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zou de makelaar niet vergeten zijn om een 1 voor die 75.000 euro te zetten?
O jeetje, ik wist niet dat Lelystad zo goedkoop was.. Niet dat ik er nu wel wil wonenquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezien het onder opbod verkopen? Denk t niet.
Deze zin:quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Ik heb het idee dat dit de gunstigste foto van het zwembad wasquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:11 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je een zwembad en dan zet je het zo op de foto?![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/
Ik denk van niet want een vanaf prijs (bovendien mogen ze zo'n makelaar met pek en veren op het marktplein zetten) man man wat een dramatekst voor zo'n onooglijk huis)quote:
Haha, dus jij checkt zulks ook altijdquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit de gunstigste foto van het zwembad was
Auto in de garage die al 4 jaar over z'n APK-datum is (met een laatste tenaamstelling 2 jaar geleden...)
Zo'n wit interieur is moeilijk te fotograferen, doordat alles zo lekker reflecteert. Wit tuinmeubilair kan daarmee je balkonfoto totaal verpesten. Met een beetje pech gloeit dat wit van bv. de poten fel op en leidt af van wat je had willen vastleggen. In een tuin is dat effect meestal wel minder. Op deze foto's gloeit alles wit op. Daar hadden ze een echte fotograaf op moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Over makelaars die wel heel slechte foto's maken is hier al veel gezegd maar soms denk je dat je bril zeer nodig gepoetst moet worden of totaal aan vervanging toe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou is daar alles wit maar waarom nou zulke (overbelichte?) foto's?
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-3/fotos/#foto-1
Dat alles is nogal duidelijk maar zet daar een betere fotograaf op inderdaad. Je maakt of breekt de presentatie van een huis ook met vage beelden en in dit geval is het net of er iets verborgen moet worden. Als je huis te koop staat en het echt leuk is wil je juist heel duidelijke foto's. Wacht dan met foto's maken tot het licht goed is. Met al die vage overbelichte foto's komt de rest ineens nogal binnen en hoewel best leuk gaan de Funda-kijkers toch uit van de eerste foto's en kijken vanaf daar wel of juist niet verder.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:52 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zo'n wit interieur is moeilijk te fotograferen, doordat alles zo lekker reflecteert. Wit tuinmeubilair kan daarmee je balkonfoto totaal verpesten. Met een beetje pech gloeit dat wit van bv. de poten fel op en leidt af van wat je had willen vastleggen. In een tuin is dat effect meestal wel minder. Op deze foto's gloeit alles wit op. Daar hadden ze een echte fotograaf op moeten zetten.
Ik dacht dus dat dat sloeg op deze: http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:30 schreef GTIMk1 het volgende:
Er staat bij "bieden vanaf ¤75.000" gaat dus echt niet weg voor dat bedrag.
Volgens mij is Almere erger. Het zijn de uitloopsteden van Amsterdam. Het schijnt dat na een tijd vooral de armere/achterstandshuishoudens daarheen trokken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:41 schreef dedodo het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dat sloeg op deze: http://www.funda.nl/koop/(...)vincialeweg-west-13/
Na het kijken van de foto's denk ik, ja er is wat werk, maar zo'n laag bedrag?? En zoveel ruimte eromheen, dat wil ik wel. Maar zo'n hoge vraagprijs, dus even paar posts terug gekeken, verkeerde dus, bummer, al zou het toch een veiling zijn die boven mijn budget zou eindigen, maar toch.![]()
Voor dat bedrag probeer ik iemand te regelen die het voor mij kan financieren.
Ik bedoel.. prijs ongeveer de helft van mijn 3 kamer appartement die maar half zo groot is en ipv uit '84 uit '98. Geen oprit, veel te kleine parkeerplaats (waarvan een deel 1.5 uurs is, behalve van 16-7 of zoiets, het was in ieder geval vroeg je nest uit gaan). Die tuin lijkt nog groter dan mijn woonkamer. Fatsoenlijk balkon. Geen doorgaande weg (qua voetgangers ook).
Maar als dit de zogenaamde richtprijs is, wat is er dan zo erg mis met Lelystad?
WTF. In plaats van het huis aan te prijzen, beginnen we met andere huizen af te zeiken. Zegt wel iets over dat huis.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Linkje?quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Teslynd het volgende:
Onprettige galerij:
[ afbeelding ]
Het slaapkamerraam begint op kniehoogte en kiept in zijn geheel. Dan zet je niet graag 's nachts je raam open.
De linkerkant laten ze niet echt zien, dus keek via googlemaps: heeft wat weg van een gevangenis.
https://www.google.com/ma(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Wat lopen die hoogspanningskabels daar dicht langs.
Aan de balkonkant is een bergje met ruigte, dus daar wordt gebouwd. De entree is wat ongebruikelijk:
[ afbeelding ]
Nee, toch niet. Het plantsoen moet nog op gang komen en ernaast ligt bouwterrein.
Maar dan hoor je mensen over de gallerij lopen als jij nog in bed ligt. Boehoehoe...quote:Op zondag 6 september 2015 23:32 schreef Lienekien het volgende:
Daar kan toch niemand door naar binnen, zo'n raam dat open staat in de kiepstand?
Of je licht gewoon even toe waarom je het genoemde opmerkelijk vindt en waarom je denkt dat wij dat ook zouden moeten vinden. Misschien missen wij iets.quote:Op zondag 6 september 2015 23:49 schreef Teslynd het volgende:
Tja, er zijn ook mensen die in koor roepen hoe erg het is dat er een theekopje te zien is of kinderspeelgoed of andere tekenen van nette bewoning. Daar begrijp ik dan weer niets van.
Volgens de omschrijving gebouwd in de jaren '70.quote:Op maandag 7 september 2015 08:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Kasteeltje te koop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overwegend in stijl maar dit past er dan weer helemaal niet tussen
[ afbeelding ]
En het bouwjaar van dit alles?!
[ afbeelding ]
In het pittoreske Allingawier.
Ook niet helemaal, want toen is het vervallen huis gekocht....quote:Op maandag 7 september 2015 09:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens de omschrijving gebouwd in de jaren '70.
Je kunt er gaan overnachten: http://www.allingastate.nl/quote:Op maandag 7 september 2015 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook niet helemaal, want toen is het vervallen huis gekocht....
Neemt niet weg dat ik het een charmant ding vind, maar helaas de lotto eergisteren weer niet gewonnen heb, anders kocht ik het als buiten
Darn....quote:Op maandag 7 september 2015 10:06 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je kunt er gaan overnachten: http://www.allingastate.nl/
Er zit trouwens een heel verhaal aan dit pand http://www.opgelicht.nl/dossiers/detail/6771/
Die heb ik ook een keer gepost! Staat zeker al lang te koop, dan?quote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Tegenover mijn oude studentenkot vond ik deze bijzondere inrichting. Ik vind het stoer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brugstraat 13a, Groningen
Bijna anderhalf jaar.quote:Op maandag 7 september 2015 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gepost! Staat zeker al lang te koop, dan?
Als ik over Funda blader let ik niet zozeer op de prijs, zoek meer naar panden die ik stoer vind. Kopen doe ik het toch niet.quote:Op maandag 7 september 2015 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
375K voor een bovenwoning in Groningen, poeh
Ja, ook dat.... daar hoef je niet eens voor in de moedermodusquote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een horror huis als je hoogtevrees hebt.. Voor 375K..
Precies, ik durf al niet eens de (lage) dakgoten leeg te scheppen want ladder dus. Ik sterf van de hoogtevrees, boven de 1,5 meter alquote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook dat.... daar hoef je niet eens voor in de moedermodus
Ben je korter dan 1m50 dan?quote:Op maandag 7 september 2015 13:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Precies, ik durf al niet eens de (lage) dakgoten leeg te scheppen want ladder dus. Ik sterf van de hoogtevrees, boven de 1,5 meter al.
Ik zal even "Puke here" boven de WC schrijvenquote:Op maandag 7 september 2015 14:01 schreef shifto het volgende:
Moet altijd zo kotsen van die "mooie teksten" op de muur. Als je dat thuis hebt, ken ik je niet (meer).
Nee, 1.61 (en een halfquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal even "Puke here" boven de WC schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |