quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze meelezen, maar: Object niet (meer) beschikbaar![]()
Ik ben echt wel fan van kleurtjes in huis, hoe gekker en meer hoe beter, maar dit gaat zelfs mij te ver! (die gele keuken van de vorige keer had ik dus zo willen hebben!)quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:56 schreef fh101 het volgende:
Mooi geel is niet lelijk toch![]()
[ afbeelding ]
hier
Ja, dat viel mij ook al op aan die foto's, die hal die aan de achtertuin grenst.... zo'n blinde muur zou voor mij al reden zijn een huis van 2 ton niet te willen, laat staan 4 huizen van 2 ton een huis van 8 ton....quote:Op woensdag 2 september 2015 09:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
Zag trouwens op streetview dat dat enorme gevaarte waar ze tegenaan zitten te kijken een sporthal is...bijna pal tegen de erfafscheiding.
Toen wij onze boerderij kochten hadden de vorige bewoners hier ook van die 'mooie' kleurthema's. Slaapkamer; Geel (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, gordijnen, deurlijst, deur, alles.). Hal boven; Blauw (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, lamellen, deurlijsten, deuren, lampen, alles). Slaapkamer dochter; Roze. Alles behalve de vloer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van kleurtjes in huis, hoe gekker en meer hoe beter, maar dit gaat zelfs mij te ver! (die gele keuken van de vorige keer had ik dus zo willen hebben!)
Onze slaapkamer is gras groen, die van mijn dochter is roze/paars. De wc is kobaltblauw, de woonkamer had een appeltjesgroene wand, nu een chocoladebruine wandquote:Op woensdag 2 september 2015 11:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Toen wij onze boerderij kochten hadden de vorige bewoners hier ook van die 'mooie' kleurthema's. Slaapkamer; Geel (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, gordijnen, deurlijst, deur, alles.). Hal boven; Blauw (wanden, plafond, plinten, vloerbedekking, lamellen, deurlijsten, deuren, lampen, alles). Slaapkamer dochter; Roze. Alles behalve de vloer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
Halloooooooooooo 1970!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet er flink aan de slag, want in het hele huis is het 1970 (leuk om een film op te nemen die in 1970 speelt) dus wat dat betreft is de vraagprijs imho te hoog, ondanks de prettige locatie en ligging van de woning.
Ow ik zou er zo intrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom staat die tafel nét met die ene poot op het vloerbedekking.. dat stoort mij dus weer uitermate
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
M'n ouderlijk huis had een knalgele keukenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van kleurtjes in huis, hoe gekker en meer hoe beter, maar dit gaat zelfs mij te ver! (die gele keuken van de vorige keer had ik dus zo willen hebben!)
Die ligt een tonnetje te hoog voor de staat waarin het is, als het huis ergens in deze eeuw was, was het voor die prijs al weggeweest.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Saffier het volgende:
Daar is geen enkel meubelstuk vervangen sinds 1970 inderdaadHet huis heeft echt wel potentie, die vraagprijs niet
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
SPOILER
Ik zit bij het bekijken van de foto's al de themesong van Q&Q te zingen
Ze zijn erin geslaagd het huis lelijk te maken en de fotograaf deed er een schepje bovenop. Het is natuurlijk wel een uitgeklede woning en dat gat in het plafond slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik zou er zo intrekken
Maar waarom staat die tafel nét met die ene poot op het vloerbedekking.. dat stoort mij dus weer uitermate
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er ter gelegenheid van de verkoop nog wat grijs aan toevoegd, dan zal het prachtig gevonden worden. Het rvs versterkt de zo modieuze industriële uitstraling, al vraag ik me af waarom een woonhuis een fabrieksuitstraling moet hebben.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei tegen man, als wij ooit ons huis op funda zetten komt het vast op FOK! vanwege alles zwart-wit-rvs en alles, inclusief de prachtige tuin die veel te keurig verzorgd en altijd puntgaaf is, da's ook eng![]()
Oh die is schattig zeg!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Gezocht: Een ware liefhebber voor dit ‘heerlijke Bonbonnetje’ in de binnenstad van Steenwijk.
[ afbeelding ]
neeeee niet dát huis, die postzegel ernaast!
[ afbeelding ]
50 m2 woongenot.
Nah, zwart - wit is niet heel vreemd toch? Vroegah vonden we nog wel eens dingen, maar de meeste makelaars hebben dit topic ontdekt en durven nu geen gedrochten meer op Funda te zetten.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zei tegen man, als wij ooit ons huis op funda zetten komt het vast op FOK! vanwege alles zwart-wit-rvs en alles, inclusief de prachtige tuin die veel te keurig verzorgd en altijd puntgaaf is, da's ook eng
Verdomd leuk optrekje voor een verdomd leuke prijs!quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke vergelijking in de tekst. Ik moet de eerste echte jaren '30-woning in Lelystad nog tegenkomen..
http://www.funda.nl/koop/(...)at-180/omschrijving/
Dat staat er nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Geen opmerkelijke foto, maar wel een opmerkelijke vergelijking in de tekst. Ik moet de eerste echte jaren '30-woning in Lelystad nog tegenkomen..
Wauw, wat een waar voor je geldquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef poemojn het volgende:
Ik denk van welquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zou de makelaar niet vergeten zijn om een 1 voor die 75.000 euro te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |