Uit het grote smoezenboek, om maar te verbergen dat je het niet kan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik leef me hele leven al veel met mensen met een accent uit mijn regio, en verder boeit me wat ik op het internet schrijf al helemaal geen kloot qua grammatica en woordkeuze, het gaat mij alleen om dat het enigszins leesbaar is en dan vind ik het best.
Niet noodzakelijk. Ook ik geloof dat het eerder averechts werkt (ik heb niet de behoefte om er zelf over te beginnen maar aangezien het hier wordt gevraagd...) en ik discrimineer geen homo's.quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het maakt geen moer uit welke kant de Canal Parade op werkt. Het evenement moet gewoon gehouden kunnen worden, punt uit.
Figuren die zeggen dat het "eerder averechts werkt" zoeken gewoon een rechtvaardiging om homo's te kunnen discrimineren als het ze uitkomt.
Er zijn dan ook veel homofiele Nederlanders die liever hebben dat die Gay Parade zo snel mogelijk verdwijnt, volgens wat ik heb begrepen zelfs een grote meerderheid van de homofiele Nederlanders.quote:Op maandag 3 augustus 2015 03:22 schreef Eenskijken het volgende:
je als een mongool gedragen helpt inderdaad bij de acceptatie van homo's... not.
het is compleet zijn doel voorbij geschoten. het is een ordinair gekkenfeest geworden waar jan en alleman aan meedoet.
Wat een gewauwel weer. Onderbouw eens wat.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Ook ik geloof dat het eerder averechts werkt (ik heb niet de behoefte om er zelf over te beginnen maar aangezien het hier wordt gevraagd...) en ik discrimineer geen homo's.
[..]
Er zijn dan ook veel homofiele Nederlanders die liever hebben dat die Gay Parade zo snel mogelijk verdwijnt, volgens wat ik heb begrepen zelfs een grote meerderheid van de homofiele Nederlanders.
Als jij denkt dat ik nu die argumenten ga geven terwijl jij het a priori al gewauwel noemt dan zit er een steekje bij je los.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een gewauwel weer. Onderbouw eens wat.
Bla bla bla. Laat maar cijfers zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik nu die argumenten ga geven terwijl jij het a priori al gewauwel noemt dan zit er een steekje bij je los.
Als mensen daarentegen gewoon om meer uitleg hadden gevraagd dan had ik die wel gegeven.
Ik onderbouw hier trouwens heel erg vaak iets, in tegenstelling tot wat jij hier nu beweert. Dan gaan mensen echter zeuren dat de reactie te lang is.
Sowieso maar die potten zijn heus niet beter met dildo broeken zwaaien op de boten van mij mag die pride stoppen gore bende die hele homo scène is zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind die nichtenoptochten maar een vreemd fenomeen en ronduit goor om te zien.
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:49 schreef tiffanyxx19 het volgende:
[..]
Sowieso maar die potten zijn heus niet beter met dildo broeken zwaaien op de boten van mij mag die pride stoppen gore bende die hele homo scène is zo
Moet je er naar kijken om het aanstootgevend en ordinair te vinden? Ietsje minder mag wel hoor.quote:
Ja. Als je er niet naar kijkt, dan zie je het niet hè? Ik vind die verontwaardiging wat dat betreft wel vergelijkbaar met moslims die zich druk maakten om die cartoons van Charlie Hebdo. Wil je het niet zien, zoek het dan niet op.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je er naar kijken om het aanstootgevend en ordinair te vinden?
Ach, iedere nieuwssite bericht er over. Je komt het tegen met zappen...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Als je er niet naar kijkt, dan zie je het niet hè? Ik vind die verontwaardiging wat dat betreft wel vergelijkbaar met moslims die zich druk maakten om die cartoons van Charlie Hebdo. Wil je het niet zien, zoek het dan niet op.
Waarom mensen 'afkeuren' als ze iets doen wat jij zelf niet zou doen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou ik iets negatiefs willen zeggen over homo's? Ik keur die mensen op die boten af ja. Mijn buren zijn ook homo's die verafschuwen die parade.
Vergeet 'onzekerheid' niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 08:54 schreef Dwersdriever het volgende:
Ah, de 'ik accepteer homo's zo lang ik maar niet kan zien dat het homo's zijn'-brigade rukt weer uit.
Een combinatie van schijntolerantie, hypocrisie en homofobia.
Juist. Dat dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom mensen 'afkeuren' als ze iets doen wat jij zelf niet zou doen?
Dat je het niet leuk vindt, prima, dan kijk je niet. Ik vind het ook niet leuk, ondanks dat ik homo ben, en zou nog niet dood gevonden willen worden op zo'n kutboot.
Maar laat die mensen lekker doen wat ze willen doen.
Vermoeiend gedrag altijd.
Het gaat dus ook gewoon over een mening.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom mensen 'afkeuren' als ze iets doen wat jij zelf niet zou doen?
Dat je het niet leuk vindt, prima, dan kijk je niet. Ik vind het ook niet leuk, ondanks dat ik homo ben, en zou nog niet dood gevonden willen worden op zo'n kutboot.
Maar laat die mensen lekker doen wat ze willen doen.
Vermoeiend gedrag altijd.
En energie steken in het vormen van een mening over wat andere mensen in hun vrije tijd doen is gewoon zielig. Ga je eigen leven inhoud geven ipv dat van anderen 'afkeuren'.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:20 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het gaat dus ook gewoon over een mening.
Of maak jij je niet druk. Kan ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En energie steken in het vormen van een mening over wat andere mensen in hun vrije tijd doen is gewoon zielig. Ga je eigen leven inhoud geven ipv dat van anderen 'afkeuren'.
Of koop een hond, kun je die lekker de hele dag afkeuren.
Zoals de meesten hier op FOK! zich zonder problemen mogen storen aan tokkies of kut Marokkaantjes, mag men dat natuurlijk ook aan relnichtoptochten. Zie niet in waarom dat ineens anders zou zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En energie steken in het vormen van een mening over wat andere mensen in hun vrije tijd doen is gewoon zielig. Ga je eigen leven inhoud geven ipv dat van anderen 'afkeuren'.
Of koop een hond, kun je die lekker de hele dag afkeuren.
Wie zegt dat het niet zou mogen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoals de meesten hier op FOK! zich zonder problemen mogen storen aan tokkies of kut Marokkaantjes, mag men dat natuurlijk ook aan relnichtoptochten. Zie niet in waarom dat ineens anders zou zijn.
Daar wordt niet zo fel op gezeken door jou bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet zou mogen?
Het mag ook. Daarom leven we in Nederland.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet zou mogen?
Huh?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar wordt niet zo fel op gezeken door jou bijvoorbeeld.
Antwoord: niemand, of vrijwel niemand. Alleen het idee al is voor sommige mensen genoeg om in de gordijnen te klimmen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:18 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer.... WIE heeft het nou echt gezien?
Kunnen we jou niet droppen voor de kust van Libië?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kunnen ze zie canal parade niet voor de kust van Libië houden, zo worden de bootjes vol religieuze vluchtelingen wellicht afgeschrikt en keren ze om.
Het aparte is dat de postings onder de mijne mijn stelling exact onderbouwen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vergeet 'onzekerheid' niet.
Ze zien de beelden op het staatsjournaal of het RTL-journaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Antwoord: niemand, of vrijwel niemand. Alleen het idee al is voor sommige mensen genoeg om in de gordijnen te klimmen.
Wat een vreemde gedachtegang. Een beetje als "if you're not part of the solution, you're part of the problem".quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het maakt geen moer uit welke kant de Canal Parade op werkt. Het evenement moet gewoon gehouden kunnen worden, punt uit.
Figuren die zeggen dat het "eerder averechts werkt" zoeken gewoon een rechtvaardiging om homo's te kunnen discrimineren als het ze uitkomt.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom hoe het overkomt op het grote publiek, en of dat is hoe je wil dat het overkomt en of dat belangrijk is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Antwoord: niemand, of vrijwel niemand. Alleen het idee al is voor sommige mensen genoeg om in de gordijnen te klimmen.
Nee, dat boeit echt geen flikker.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom hoe het overkomt op het grote publiek, en of dat is hoe je wil dat het overkomt en of dat belangrijk is.
Daar is heel veel voor te zeggen, maar dan moet de organisatie de doelstellingen wellicht anders formuleren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat boeit echt geen flikker.
Sorry voor de matige woordgrap.
Dit soort dingen bevestigen wat veel vinden vinden/denken over die groep. Dan heeft het dus geen zin.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat boeit echt geen flikker.
Sorry voor de matige woordgrap.
Nou en?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:31 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dit soort dingen bevestigen wat veel vinden vinden/denken over die groep. Dan heeft het dus geen zin.
Hmja, en dat commentaar moet eigenlijk maar gewoon genegeerd worden. Dan houdt het vanzelf op. En kijk uit welke hoeken dat commentaar komt... Daar hoef je verder geen serieuze discussie mee te verwachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dan krijg je dus commentaar.
Jij had het over in de gordijnen klimmen toch? Ik geef gewoon commentaar op een feest waar ik niets mee heb en het doel niet begrijp. Met mij trouwens ook homo's die precies zo denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, en dat commentaar moet eigenlijk maar gewoon genegeerd worden. Dan houdt het vanzelf op. En kijk uit welke hoeken dat commentaar komt... Daar hoef je verder geen serieuze discussie mee te verwachten.
Ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:18 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer.... WIE heeft het nou echt gezien?
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Jij had het over in de gordijnen klimmen toch? Ik geef gewoon commentaar op een feest waar ik niets mee heb en het doel niet begrijp.
Dat het averechts werkt.......... Daarnaast heb ik persoonlijk niets met dat soort grote feesten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat? Dat je er niks mee hebt? Hoe is dat een probleem?
Mooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat het averechts werkt.......... Daarnaast heb ik persoonlijk niets met dat soort grote feesten.
Daar zet ik overigens vraagtekens bij:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mastertephon het volgende:
Dat het averechts werkt..........
Dus maakt het niet uit. Maar dat is wel het label dat men er graag aan wil hangen. Daarnaast is het vervelend voor bepaalde homo's die zich er totaal niet in herkennen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar zet ik overigens vraagtekens bij:
Wie pro is zal na het zien van eender wat ruimdenkend blijven en echt niet ineens anti worden.
Wie het geen reet uitmaakt, die maakt het gewoon geen reet uit.
Wie het 'een stel vieze flikkers' vindt zal in zijn mening worden bevestigd.
Kortom: eigenlijk is het vooral een feestje en het doet weinig goeds of kwaads.
Dat ja. Dat er nog altijd mensen zijn die homoseksualiteit niet als geaardheid maar als groep zien is het probleem van die debielen. Daar moet je gewoon niet teveel rekening mee houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar zet ik overigens vraagtekens bij:
Wie pro is zal na het zien van eender wat ruimdenkend blijven en echt niet ineens anti worden.
Wie het geen reet uitmaakt, die maakt het gewoon geen reet uit.
Wie het 'een stel vieze flikkers' vindt zal in zijn mening worden bevestigd.
Kortom: eigenlijk is het vooral een feestje en het doet weinig goeds of kwaads.
De mensen die zo denken 'bekeer' je echt niet met dit soort dingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat ja. Dat er nog altijd mensen zijn die homoseksualiteit niet als geaardheid maar als groep zien is het probleem van die debielen. Daar moet je gewoon niet teveel rekening mee houden.
Die ergeren zich misschien ook groen en geel aan geer en goor (wat op zich logisch is om meerdere redenen), maar om nou te zeggen dat die van de buis af moeten...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:38 schreef mastertephon het volgende:
Dus maakt het niet uit. Maar dat is wel het label dat men er graag aan wil hangen. Daarnaast is het vervelend voor bepaalde homo's die zich er totaal niet in herkennen.
Dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:47 schreef mastertephon het volgende:
De mensen die zo denken 'bekeer' je echt niet met dit soort dingen.
Hoeft ook niet. Fuck die mensen. Daar ga je toch geen rekening mee houden...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
De mensen die zo denken 'bekeer' je echt niet met dit soort dingen.
Ik zeg dan ook niet dat het verboden moet worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die ergeren zich misschien ook groen en geel aan geer en goor (wat op zich logisch is om meerdere redenen), maar om nou te zeggen dat die van de buis af moeten...
De volgende homo herkent zich weer niet in een homo in driedelig grijs. Tsja, zo is er altijd wat.
Een feestje heeft altijd zin.quote:
Niet als er een zgn doel is en je dat mist. Ga dan gewoon met zijn allen iets of niets vieren.quote:
Doen ze toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:53 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Niet als er een zgn doel is en je dat mist. Ga dan gewoon met zijn allen iets of niets vieren.
Het kernpunt is dat het gaat over homo zijn. Ik sta daar toch niet als hetero in leer op een boot? Dat je een hetero dag zou beginnen. Ik denk dat je daar problemen mee krijgt.quote:
Probeer het.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het kernpunt is dat het gaat over homo zijn. Ik sta daar toch niet als hetero in leer op een boot? Dat je een hetero dag zou beginnen. Ik denk dat je daar problemen mee krijgt.
Het gaat erom dat het kan. Haters zul je altijd houden, lekker in hun eigen sop laten gaarkoken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het verboden moet worden.
Dat is iets anders dan in een leren onderbroek op een boot gaan staan en te denken dat je de acceptatie van een groep daarmee vergroot.
En het kan. Ik heb het over de zin en of ik het leuk vind. Maar ik wil het niet verbieden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het kan. Haters zul je altijd houden, lekker in hun eigen sop laten gaarkoken.
Dat ja. Mensen hebben een feestje. Vind je het leuk, ga erheen. Vind je het niks, ga er niet heen. Hoe moeilijk is dat nou helemaal...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het kan. Haters zul je altijd houden, lekker in hun eigen sop laten gaarkoken.
Dat is wat moeilijk als je midden in de stad woont.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat ja. Mensen hebben een feestje. Vind je het leuk, ga erheen. Vind je het niks, ga er niet heen. Hoe moeilijk is dat nou helemaal...
Ja? Komen ze dan je huiskamer binnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:07 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijk als je midden in de stad woont.
Ik woonde er gewoon. Wat denk je dat het aan herrie heeft? Hoe enorm druk het is? Ik had een tijd een kroeg....wat voor mensen er op dat soort dagen raar komen lopen doen in groepen. En heb ik het ook over Koninginnedag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Komen ze dan je huiskamer binnen?
Ja, dat heb je als je een kroeg begint.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:11 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik woonde er gewoon. Wat denk je dat het aan herrie heeft? Hoe enorm druk het is? Ik had een tijd een kroeg....wat voor mensen er op dat soort dagen raar komen lopen doen in groepen. En heb ik het ook over Koninginnedag.
Ja. En dat had ik iets anders verwacht. Mijn ding niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als je een kroeg begint.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:38 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Daarnaast is het vervelend voor bepaalde homo's die zich er totaal niet in herkennen.
Je begint dus een kroeg en dan verwacht je dat daar géén feestende mensen komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ja. En dat had ik iets anders verwacht. Mijn ding niet.
Als dat specifiek gaat over mensen die hetero mensen op de kaart willen zetten wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij vindt het ook vervelend als hetero's zich gedragen op een manier die je niet leuk vindt, specifiek omdat je zelf* hetero bent?
*Veronderstel ik voor het gemak even.
Ik verwacht niet direct tuig op bepaalde dagen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je begint dus een kroeg en dan verwacht je dat daar géén feestende mensen komen?
Hetero's worden toch gewoon geaccepteerd dus dat is niet nodig....plus denk ik dat er ook gigantisch veel heteros zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het kernpunt is dat het gaat over homo zijn. Ik sta daar toch niet als hetero in leer op een boot? Dat je een hetero dag zou beginnen. Ik denk dat je daar problemen mee krijgt.
Homo's zijn dus tuig volgens jou?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik verwacht niet direct tuig op bepaalde dagen.
Ok, vreemd. Waarom zou je anderen voor je laten spreken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:42 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Als dat specifiek gaat over mensen die hetero mensen op de kaart willen zetten wel.
Nee. Ik heb het over bepaald publiek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Homo's zijn dus tuig volgens jou?
Precies. Waarom zou je dat laten doen. Ook als homo en dan op deze manier over een groep.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok, vreemd. Waarom zou je anderen voor je laten spreken?
En sowieso; het gros van de mensen snapt best dat niet alle homo's op een boot door Amsterdam varen. Het is gewoon echt een non-issue.
Je tranen niet waardig.
Je gaat er vanuit dat mensen die er niets mee hebben anti homo zijn. Dat is niet het geval. En het gaat over die gaypride. Conferenties zijn prima.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:45 schreef YuckFou het volgende:
Oooohw dit was het serieuze topic...doe ik ff wat crossposten uit KLB / Gay Canal Pride
[ afbeelding ] Op dinsdag 4 augustus 2015 22:53 schreef YuckFou het volgende:
al die naakte homo's op boten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veel meer foto's van de pride
Je ziet wat je wil zien, er zijn heus wel een paar boten met jongens in zwembroekjes of leer, maar die zijn echt veruit in de minderheid, misschien een boot of 6/7 op de 80, en die 650.000 heteros die naar Amsterdam komen om boten te kijken en te feesten hebben er duidelijk minder moeite mee dan een paar gefrustreerde fokkertjes hier
Daarnaast, de canalparade is echt maar 1 middagje van een heel weekend eindfeesten, ik zelf werk op het Rembrandtplein ieder jaar waar ook het slotfeest wordt gehouden, zaterdag en zondag goed voor 15.000 mensen, homo en hetero en ik weet al niet wat door elkaar met een uitzonderlijk gezellige sfeer, en een van de leukste dingen vindt ik persoonlijk dat die gehele productie wordt gedraaid door een enorme groep onwijs coole tukkers uit Enschede, die het geen moer uitmaakt of er homo's of hetero's rondlopen zolang iedereen maar relaxt doet
Even nog ter aanvulling, de canal parade is maar een onderdeeltje van de gehele Gaypride, die duurt namelijk een week lang en bestaat naast feesten voor een heel groot deel uit conferenties, overlegdingesen en andere activiteiten die echt volledig in het teken van acceptatie staan, alleen daar zie je als buitenstaander vrijwel niks van als het je niet interesseert, alleen de bootjes he, die zie je elk jaar weer op tv....
Nee hoor, zeker niet, ik ageer vooral tegen het argument dat het een "anal parade" is of dat er "alleen maar kerels in strings" op de boten staan, daar probeer ik wat nuance in te brengen en tegelijk probeer ik te laten zien dat die bootjes niet de gaypride zijn, maar eigenlijk een klein onderdeel van de slotfeestenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:51 schreef mastertephon het volgende:
Je gaat er vanuit dat mensen die er niets mee hebben anti homo zijn. Dat is niet het geval. En het gaat over die gaypride. Conferenties zijn prima.
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb het over die parade en of dat zin heeft om gedachten van mensen te veranderen. Want die parade......dat is waar veel mensen voor gaan. Daarnaast is het Rembrandtplein dan al goed beveiligd. Ook door jullie eigen mensen. Dat werkt niet overal zo. Moet ik ook zeggen dat ik meer een probleem heb met Koninginnedag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet, ik ageer vooral tegen het argument dat het een "anal parade" is of dat er "alleen maar kerels in strings" op de boten staan, daar probeer ik wat nuance in te brengen en tegelijk probeer ik te laten zien dat die bootjes niet de gaypride zijn, maar eigenlijk een klein onderdeel van de slotfeesten
Het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar bijv. Jokkebrok die wel ergens letterlijk op de eerste page al met de term "anal pride" gooit...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:03 schreef mastertephon het volgende:
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb het over die parade en of dat zin heeft om gedachten van mensen te veranderen. Want die parade......dat is waar veel mensen voor gaan. Daarnaast is het Rembrandtplein dan al goed beveiligd. Ook door jullie eigen mensen. Dat werkt niet overal zo. Moet ik ook zeggen dat ik meer een probleem heb met Koninginnedag.
Het gaat dus puur om de Canal paradequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:51 schreef mastertephon het volgende:
En het gaat over die gaypride. Conferenties zijn prima.
Okay.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar bijv. Jokkebrok die wel ergens letterlijk op de eerste page al met de term "anal pride" gooit...
Hehe, officieus was het drukker deze zaterdag dan op Koningsdag, meer dan 800.000 bezoekers...
[..]
Het gaat dus puur om de Canal parade
De pride zelf is de week er voorafgaand waar vrijwel niemand weet van heeft...
http://pride.amsterdam/events <- hier staat de agenda van de afgelopen pride, 210 events die uiteenlopen van straat feest tot cultuur en van kunst tot religie, die boten zijn echt maar 1 middag van een week voorafgaand aan-
Ik ben VJ, verzorg 3 dagen lang de visuals op t Rembrandplein sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:20 schreef mastertephon het volgende:
Drukker dan Koninginnedag? Dan zou ik echt gek worden. Wat doe je in de horeca op het Rembrandtplein als ik vragen mag?
Dat is ook prima. Moet ik zeggen dat ik dat niet echt wist. Ook wat vreemd.
Je vraagt je af of het zin heeft en of het gedachten verandert. Wel, het is het meest populaire evenement in Amsterdam. Drukker dan Koningsdag en vrijwel uitsluitend door hetero's bezocht. Daar is je antwoord...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:03 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb het over die parade en of dat zin heeft om gedachten van mensen te veranderen. Want die parade......dat is waar veel mensen voor gaan. Daarnaast is het Rembrandtplein dan al goed beveiligd. Ook door jullie eigen mensen. Dat werkt niet overal zo. Moet ik ook zeggen dat ik meer een probleem heb met Koninginnedag.
Feestvierende homo's tijdens de gayparade, daar had je het over, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:07 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over bepaald publiek.
Ah, jij denkt dat de gayparade bezoekers daadwerkelijk voor alle homo's spreken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:08 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je dat laten doen. Ook als homo en dan op deze manier over een groep.
Door mensen bezocht die sowieso geen probleem hebben met homo's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je vraagt je af of het zin heeft en of het gedachten verandert. Wel, het is het meest populaire evenement in Amsterdam. Drukker dan Koningsdag en vrijwel uitsluitend door hetero's bezocht. Daar is je antwoord...
Ik heb het over de deelnemers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ah, jij denkt dat de gayparade bezoekers daadwerkelijk voor alle homo's spreken?
Laat ik dan bij deze je bubbeltje doorprikken: dat is niet zo.
Er is geen werkelijk probleem. Dat maken mensen als jij ervan. Ik heb er gewoon commentaar op. Vooral op de zin ervan. Maar dat kan blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:46 schreef Casiotone het volgende:
mastertephon houdt er maar vreemde denkbeelden op na. Snap nou niet echt wat zijn probleem er nou mee is. Het lijkt er gewoon op dat het een rasechte zolderkamer fok autist is die op de verkeerde plek is gaan wonen.
Het kan wel, maar het is gewoon nogal sneu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:32 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er is geen werkelijk probleem. Dat maken mensen als jij ervan. Ik heb er gewoon commentaar op. Vooral op de zin ervan. Maar dat kan blijkbaar niet.
Dus? Ik mag geen mening hebben. Raar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is gewoon nogal sneu.
Als jij het niet leuk vindt dan kijk je niet. Simpel toch?
En als je geen zin hebt in feestende mensen dan moet je maar niet een kroeg beginnen in de binnenstad van Amsterdam.
"Heb je er last van? Zoek het dan niet op!" betekent op geen enkele manier dat je geen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:09 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus? Ik mag geen mening hebben. Raar.
Als je er woont? Daarnaast heb je wel ander commentaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Heb je er last van? Zoek het dan niet op!" betekent op geen enkele manier dat je geen mening mag hebben.
Zoals?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:13 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Als je er woont? Daarnaast heb je wel ander commentaar.
Op mijn belangrijkste commentaar dat het de homo gemeenschap en acceptatie niet helpt.......in mijn ogen.quote:
Nou, die mening mag je van iedereen hebben. Anderzijds mag iedereen ook weer een mening over jouw mening hebben. Hierboven zegt iemand dat ie jouw mening 'sneu' vindt. Niks aan de hand, geen verbod, gewoon een mening over een mening.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Op mijn belangrijkste commentaar dat het de homo gemeenschap en acceptatie niet helpt.......in mijn ogen.
Dat mag ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, die mening mag je van iedereen hebben. Anderzijds mag iedereen ook weer een mening over jouw mening hebben. Hierboven zegt iemand dat ie jouw mening 'sneu' vindt. Niks aan de hand, geen verbod, gewoon een mening over een mening.
Niemand zegt dat jij geen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:09 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus? Ik mag geen mening hebben. Raar.
Omdat het iets groots is. Dat mensen denken dat het nut heeft. En ik denk van niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij geen mening mag hebben.
Het enige wat ik zeg is dat je nogal een sneu bezig bent als je zo nodig een mening moet gaan vormen over wat andere mensen in hun vrije tijd doen.
Waarom zou je daar energie in steken?
Je kan dan ook niet ontsnappen aan de Gay Parade. Niet dat dat zo erg is maar gezien de intensiteit waarmee de pers, waaronder de televisie en het bekende weblog, daar aandacht aan besteedt aangezien het nu eenmaal in de komkommertijd plaatsvint wordt bijna iedere Nederlander geconfronteerd met beelden van dit evenement. Het is logisch dat mensen dan een mening vormen. Het is niet omdat je een mening vormt dat je daarom oordeelt over die mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij geen mening mag hebben.
Het enige wat ik zeg is dat je nogal een sneu bezig bent als je zo nodig een mening moet gaan vormen over wat andere mensen in hun vrije tijd doen.
Waarom zou je daar energie in steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |