Kunnen we jou niet droppen voor de kust van Libië?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kunnen ze zie canal parade niet voor de kust van Libië houden, zo worden de bootjes vol religieuze vluchtelingen wellicht afgeschrikt en keren ze om.
Het aparte is dat de postings onder de mijne mijn stelling exact onderbouwen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vergeet 'onzekerheid' niet.
Ze zien de beelden op het staatsjournaal of het RTL-journaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Antwoord: niemand, of vrijwel niemand. Alleen het idee al is voor sommige mensen genoeg om in de gordijnen te klimmen.
Wat een vreemde gedachtegang. Een beetje als "if you're not part of the solution, you're part of the problem".quote:Op maandag 3 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het maakt geen moer uit welke kant de Canal Parade op werkt. Het evenement moet gewoon gehouden kunnen worden, punt uit.
Figuren die zeggen dat het "eerder averechts werkt" zoeken gewoon een rechtvaardiging om homo's te kunnen discrimineren als het ze uitkomt.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom hoe het overkomt op het grote publiek, en of dat is hoe je wil dat het overkomt en of dat belangrijk is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Antwoord: niemand, of vrijwel niemand. Alleen het idee al is voor sommige mensen genoeg om in de gordijnen te klimmen.
Nee, dat boeit echt geen flikker.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom hoe het overkomt op het grote publiek, en of dat is hoe je wil dat het overkomt en of dat belangrijk is.
Daar is heel veel voor te zeggen, maar dan moet de organisatie de doelstellingen wellicht anders formuleren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat boeit echt geen flikker.
Sorry voor de matige woordgrap.
Dit soort dingen bevestigen wat veel vinden vinden/denken over die groep. Dan heeft het dus geen zin.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat boeit echt geen flikker.
Sorry voor de matige woordgrap.
Nou en?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:31 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dit soort dingen bevestigen wat veel vinden vinden/denken over die groep. Dan heeft het dus geen zin.
Hmja, en dat commentaar moet eigenlijk maar gewoon genegeerd worden. Dan houdt het vanzelf op. En kijk uit welke hoeken dat commentaar komt... Daar hoef je verder geen serieuze discussie mee te verwachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:35 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dan krijg je dus commentaar.
Jij had het over in de gordijnen klimmen toch? Ik geef gewoon commentaar op een feest waar ik niets mee heb en het doel niet begrijp. Met mij trouwens ook homo's die precies zo denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, en dat commentaar moet eigenlijk maar gewoon genegeerd worden. Dan houdt het vanzelf op. En kijk uit welke hoeken dat commentaar komt... Daar hoef je verder geen serieuze discussie mee te verwachten.
Ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:18 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer.... WIE heeft het nou echt gezien?
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Jij had het over in de gordijnen klimmen toch? Ik geef gewoon commentaar op een feest waar ik niets mee heb en het doel niet begrijp.
Dat het averechts werkt.......... Daarnaast heb ik persoonlijk niets met dat soort grote feesten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat? Dat je er niks mee hebt? Hoe is dat een probleem?
Mooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat het averechts werkt.......... Daarnaast heb ik persoonlijk niets met dat soort grote feesten.
Daar zet ik overigens vraagtekens bij:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:47 schreef mastertephon het volgende:
Dat het averechts werkt..........
Dus maakt het niet uit. Maar dat is wel het label dat men er graag aan wil hangen. Daarnaast is het vervelend voor bepaalde homo's die zich er totaal niet in herkennen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar zet ik overigens vraagtekens bij:
Wie pro is zal na het zien van eender wat ruimdenkend blijven en echt niet ineens anti worden.
Wie het geen reet uitmaakt, die maakt het gewoon geen reet uit.
Wie het 'een stel vieze flikkers' vindt zal in zijn mening worden bevestigd.
Kortom: eigenlijk is het vooral een feestje en het doet weinig goeds of kwaads.
Dat ja. Dat er nog altijd mensen zijn die homoseksualiteit niet als geaardheid maar als groep zien is het probleem van die debielen. Daar moet je gewoon niet teveel rekening mee houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar zet ik overigens vraagtekens bij:
Wie pro is zal na het zien van eender wat ruimdenkend blijven en echt niet ineens anti worden.
Wie het geen reet uitmaakt, die maakt het gewoon geen reet uit.
Wie het 'een stel vieze flikkers' vindt zal in zijn mening worden bevestigd.
Kortom: eigenlijk is het vooral een feestje en het doet weinig goeds of kwaads.
De mensen die zo denken 'bekeer' je echt niet met dit soort dingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat ja. Dat er nog altijd mensen zijn die homoseksualiteit niet als geaardheid maar als groep zien is het probleem van die debielen. Daar moet je gewoon niet teveel rekening mee houden.
Die ergeren zich misschien ook groen en geel aan geer en goor (wat op zich logisch is om meerdere redenen), maar om nou te zeggen dat die van de buis af moeten...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:38 schreef mastertephon het volgende:
Dus maakt het niet uit. Maar dat is wel het label dat men er graag aan wil hangen. Daarnaast is het vervelend voor bepaalde homo's die zich er totaal niet in herkennen.
Dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:47 schreef mastertephon het volgende:
De mensen die zo denken 'bekeer' je echt niet met dit soort dingen.
Hoeft ook niet. Fuck die mensen. Daar ga je toch geen rekening mee houden...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
De mensen die zo denken 'bekeer' je echt niet met dit soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |