Je gaat er vanuit dat mensen die er niets mee hebben anti homo zijn. Dat is niet het geval. En het gaat over die gaypride. Conferenties zijn prima.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:45 schreef YuckFou het volgende:
Oooohw dit was het serieuze topic...doe ik ff wat crossposten uit KLB / Gay Canal Pride
[ afbeelding ] Op dinsdag 4 augustus 2015 22:53 schreef YuckFou het volgende:
al die naakte homo's op boten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veel meer foto's van de pride
Je ziet wat je wil zien, er zijn heus wel een paar boten met jongens in zwembroekjes of leer, maar die zijn echt veruit in de minderheid, misschien een boot of 6/7 op de 80, en die 650.000 heteros die naar Amsterdam komen om boten te kijken en te feesten hebben er duidelijk minder moeite mee dan een paar gefrustreerde fokkertjes hier
Daarnaast, de canalparade is echt maar 1 middagje van een heel weekend eindfeesten, ik zelf werk op het Rembrandtplein ieder jaar waar ook het slotfeest wordt gehouden, zaterdag en zondag goed voor 15.000 mensen, homo en hetero en ik weet al niet wat door elkaar met een uitzonderlijk gezellige sfeer, en een van de leukste dingen vindt ik persoonlijk dat die gehele productie wordt gedraaid door een enorme groep onwijs coole tukkers uit Enschede, die het geen moer uitmaakt of er homo's of hetero's rondlopen zolang iedereen maar relaxt doet
Even nog ter aanvulling, de canal parade is maar een onderdeeltje van de gehele Gaypride, die duurt namelijk een week lang en bestaat naast feesten voor een heel groot deel uit conferenties, overlegdingesen en andere activiteiten die echt volledig in het teken van acceptatie staan, alleen daar zie je als buitenstaander vrijwel niks van als het je niet interesseert, alleen de bootjes he, die zie je elk jaar weer op tv....
Nee hoor, zeker niet, ik ageer vooral tegen het argument dat het een "anal parade" is of dat er "alleen maar kerels in strings" op de boten staan, daar probeer ik wat nuance in te brengen en tegelijk probeer ik te laten zien dat die bootjes niet de gaypride zijn, maar eigenlijk een klein onderdeel van de slotfeestenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:51 schreef mastertephon het volgende:
Je gaat er vanuit dat mensen die er niets mee hebben anti homo zijn. Dat is niet het geval. En het gaat over die gaypride. Conferenties zijn prima.
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb het over die parade en of dat zin heeft om gedachten van mensen te veranderen. Want die parade......dat is waar veel mensen voor gaan. Daarnaast is het Rembrandtplein dan al goed beveiligd. Ook door jullie eigen mensen. Dat werkt niet overal zo. Moet ik ook zeggen dat ik meer een probleem heb met Koninginnedag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet, ik ageer vooral tegen het argument dat het een "anal parade" is of dat er "alleen maar kerels in strings" op de boten staan, daar probeer ik wat nuance in te brengen en tegelijk probeer ik te laten zien dat die bootjes niet de gaypride zijn, maar eigenlijk een klein onderdeel van de slotfeesten
Het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar bijv. Jokkebrok die wel ergens letterlijk op de eerste page al met de term "anal pride" gooit...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:03 schreef mastertephon het volgende:
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb het over die parade en of dat zin heeft om gedachten van mensen te veranderen. Want die parade......dat is waar veel mensen voor gaan. Daarnaast is het Rembrandtplein dan al goed beveiligd. Ook door jullie eigen mensen. Dat werkt niet overal zo. Moet ik ook zeggen dat ik meer een probleem heb met Koninginnedag.
Het gaat dus puur om de Canal paradequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:51 schreef mastertephon het volgende:
En het gaat over die gaypride. Conferenties zijn prima.
Okay.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar bijv. Jokkebrok die wel ergens letterlijk op de eerste page al met de term "anal pride" gooit...
Hehe, officieus was het drukker deze zaterdag dan op Koningsdag, meer dan 800.000 bezoekers...
[..]
Het gaat dus puur om de Canal parade
De pride zelf is de week er voorafgaand waar vrijwel niemand weet van heeft...
http://pride.amsterdam/events <- hier staat de agenda van de afgelopen pride, 210 events die uiteenlopen van straat feest tot cultuur en van kunst tot religie, die boten zijn echt maar 1 middag van een week voorafgaand aan-
Ik ben VJ, verzorg 3 dagen lang de visuals op t Rembrandplein sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:20 schreef mastertephon het volgende:
Drukker dan Koninginnedag? Dan zou ik echt gek worden. Wat doe je in de horeca op het Rembrandtplein als ik vragen mag?
Dat is ook prima. Moet ik zeggen dat ik dat niet echt wist. Ook wat vreemd.
Je vraagt je af of het zin heeft en of het gedachten verandert. Wel, het is het meest populaire evenement in Amsterdam. Drukker dan Koningsdag en vrijwel uitsluitend door hetero's bezocht. Daar is je antwoord...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:03 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb het over die parade en of dat zin heeft om gedachten van mensen te veranderen. Want die parade......dat is waar veel mensen voor gaan. Daarnaast is het Rembrandtplein dan al goed beveiligd. Ook door jullie eigen mensen. Dat werkt niet overal zo. Moet ik ook zeggen dat ik meer een probleem heb met Koninginnedag.
Feestvierende homo's tijdens de gayparade, daar had je het over, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:07 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over bepaald publiek.
Ah, jij denkt dat de gayparade bezoekers daadwerkelijk voor alle homo's spreken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 03:08 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je dat laten doen. Ook als homo en dan op deze manier over een groep.
Door mensen bezocht die sowieso geen probleem hebben met homo's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je vraagt je af of het zin heeft en of het gedachten verandert. Wel, het is het meest populaire evenement in Amsterdam. Drukker dan Koningsdag en vrijwel uitsluitend door hetero's bezocht. Daar is je antwoord...
Ik heb het over de deelnemers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ah, jij denkt dat de gayparade bezoekers daadwerkelijk voor alle homo's spreken?
Laat ik dan bij deze je bubbeltje doorprikken: dat is niet zo.
Er is geen werkelijk probleem. Dat maken mensen als jij ervan. Ik heb er gewoon commentaar op. Vooral op de zin ervan. Maar dat kan blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:46 schreef Casiotone het volgende:
mastertephon houdt er maar vreemde denkbeelden op na. Snap nou niet echt wat zijn probleem er nou mee is. Het lijkt er gewoon op dat het een rasechte zolderkamer fok autist is die op de verkeerde plek is gaan wonen.
Het kan wel, maar het is gewoon nogal sneu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:32 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er is geen werkelijk probleem. Dat maken mensen als jij ervan. Ik heb er gewoon commentaar op. Vooral op de zin ervan. Maar dat kan blijkbaar niet.
Dus? Ik mag geen mening hebben. Raar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is gewoon nogal sneu.
Als jij het niet leuk vindt dan kijk je niet. Simpel toch?
En als je geen zin hebt in feestende mensen dan moet je maar niet een kroeg beginnen in de binnenstad van Amsterdam.
"Heb je er last van? Zoek het dan niet op!" betekent op geen enkele manier dat je geen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:09 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus? Ik mag geen mening hebben. Raar.
Als je er woont? Daarnaast heb je wel ander commentaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Heb je er last van? Zoek het dan niet op!" betekent op geen enkele manier dat je geen mening mag hebben.
Zoals?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:13 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Als je er woont? Daarnaast heb je wel ander commentaar.
Op mijn belangrijkste commentaar dat het de homo gemeenschap en acceptatie niet helpt.......in mijn ogen.quote:
Nou, die mening mag je van iedereen hebben. Anderzijds mag iedereen ook weer een mening over jouw mening hebben. Hierboven zegt iemand dat ie jouw mening 'sneu' vindt. Niks aan de hand, geen verbod, gewoon een mening over een mening.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:16 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Op mijn belangrijkste commentaar dat het de homo gemeenschap en acceptatie niet helpt.......in mijn ogen.
Dat mag ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, die mening mag je van iedereen hebben. Anderzijds mag iedereen ook weer een mening over jouw mening hebben. Hierboven zegt iemand dat ie jouw mening 'sneu' vindt. Niks aan de hand, geen verbod, gewoon een mening over een mening.
Niemand zegt dat jij geen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:09 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus? Ik mag geen mening hebben. Raar.
Omdat het iets groots is. Dat mensen denken dat het nut heeft. En ik denk van niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij geen mening mag hebben.
Het enige wat ik zeg is dat je nogal een sneu bezig bent als je zo nodig een mening moet gaan vormen over wat andere mensen in hun vrije tijd doen.
Waarom zou je daar energie in steken?
Je kan dan ook niet ontsnappen aan de Gay Parade. Niet dat dat zo erg is maar gezien de intensiteit waarmee de pers, waaronder de televisie en het bekende weblog, daar aandacht aan besteedt aangezien het nu eenmaal in de komkommertijd plaatsvint wordt bijna iedere Nederlander geconfronteerd met beelden van dit evenement. Het is logisch dat mensen dan een mening vormen. Het is niet omdat je een mening vormt dat je daarom oordeelt over die mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij geen mening mag hebben.
Het enige wat ik zeg is dat je nogal een sneu bezig bent als je zo nodig een mening moet gaan vormen over wat andere mensen in hun vrije tijd doen.
Waarom zou je daar energie in steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |