Ik zeg dan ook niet dat het verboden moet worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die ergeren zich misschien ook groen en geel aan geer en goor (wat op zich logisch is om meerdere redenen), maar om nou te zeggen dat die van de buis af moeten...
De volgende homo herkent zich weer niet in een homo in driedelig grijs. Tsja, zo is er altijd wat.
Een feestje heeft altijd zin.quote:
Niet als er een zgn doel is en je dat mist. Ga dan gewoon met zijn allen iets of niets vieren.quote:
Doen ze toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:53 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Niet als er een zgn doel is en je dat mist. Ga dan gewoon met zijn allen iets of niets vieren.
Het kernpunt is dat het gaat over homo zijn. Ik sta daar toch niet als hetero in leer op een boot? Dat je een hetero dag zou beginnen. Ik denk dat je daar problemen mee krijgt.quote:
Probeer het.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het kernpunt is dat het gaat over homo zijn. Ik sta daar toch niet als hetero in leer op een boot? Dat je een hetero dag zou beginnen. Ik denk dat je daar problemen mee krijgt.
Het gaat erom dat het kan. Haters zul je altijd houden, lekker in hun eigen sop laten gaarkoken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het verboden moet worden.
Dat is iets anders dan in een leren onderbroek op een boot gaan staan en te denken dat je de acceptatie van een groep daarmee vergroot.
En het kan. Ik heb het over de zin en of ik het leuk vind. Maar ik wil het niet verbieden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het kan. Haters zul je altijd houden, lekker in hun eigen sop laten gaarkoken.
Dat ja. Mensen hebben een feestje. Vind je het leuk, ga erheen. Vind je het niks, ga er niet heen. Hoe moeilijk is dat nou helemaal...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het kan. Haters zul je altijd houden, lekker in hun eigen sop laten gaarkoken.
Dat is wat moeilijk als je midden in de stad woont.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat ja. Mensen hebben een feestje. Vind je het leuk, ga erheen. Vind je het niks, ga er niet heen. Hoe moeilijk is dat nou helemaal...
Ja? Komen ze dan je huiskamer binnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:07 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijk als je midden in de stad woont.
Ik woonde er gewoon. Wat denk je dat het aan herrie heeft? Hoe enorm druk het is? Ik had een tijd een kroeg....wat voor mensen er op dat soort dagen raar komen lopen doen in groepen. En heb ik het ook over Koninginnedag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Komen ze dan je huiskamer binnen?
Ja, dat heb je als je een kroeg begint.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:11 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik woonde er gewoon. Wat denk je dat het aan herrie heeft? Hoe enorm druk het is? Ik had een tijd een kroeg....wat voor mensen er op dat soort dagen raar komen lopen doen in groepen. En heb ik het ook over Koninginnedag.
Ja. En dat had ik iets anders verwacht. Mijn ding niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als je een kroeg begint.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:38 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Daarnaast is het vervelend voor bepaalde homo's die zich er totaal niet in herkennen.
Je begint dus een kroeg en dan verwacht je dat daar géén feestende mensen komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ja. En dat had ik iets anders verwacht. Mijn ding niet.
Als dat specifiek gaat over mensen die hetero mensen op de kaart willen zetten wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij vindt het ook vervelend als hetero's zich gedragen op een manier die je niet leuk vindt, specifiek omdat je zelf* hetero bent?
*Veronderstel ik voor het gemak even.
Ik verwacht niet direct tuig op bepaalde dagen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je begint dus een kroeg en dan verwacht je dat daar géén feestende mensen komen?
Hetero's worden toch gewoon geaccepteerd dus dat is niet nodig....plus denk ik dat er ook gigantisch veel heteros zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het kernpunt is dat het gaat over homo zijn. Ik sta daar toch niet als hetero in leer op een boot? Dat je een hetero dag zou beginnen. Ik denk dat je daar problemen mee krijgt.
Homo's zijn dus tuig volgens jou?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik verwacht niet direct tuig op bepaalde dagen.
Ok, vreemd. Waarom zou je anderen voor je laten spreken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:42 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Als dat specifiek gaat over mensen die hetero mensen op de kaart willen zetten wel.
Nee. Ik heb het over bepaald publiek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Homo's zijn dus tuig volgens jou?
Precies. Waarom zou je dat laten doen. Ook als homo en dan op deze manier over een groep.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 02:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok, vreemd. Waarom zou je anderen voor je laten spreken?
En sowieso; het gros van de mensen snapt best dat niet alle homo's op een boot door Amsterdam varen. Het is gewoon echt een non-issue.
Je tranen niet waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |