Boehoehoehoe rechter, ik vind het ook erg en beloof dat ik het nooooit meer zal doen!quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij al stappen ondernomen:
Verder vind ik 240 uur taakstraf best een flinke straf net als de voorwaardelijke celstraf voor een halfjaar. Er komt nog bij de strafrechtelijke veroordeling met gevolgen voor werk en verzekeringen. Die man heeft vast wel spijt van zijn afspraak met de tongzoen en het betasten.
Maar goed je kunt natuurlijk altijd iemand in de gevangenis gooien omdat je denkt dat dat beter helpt, in de praktijk blijkt dat tegen te vallen.
Manmanmanmanman... Waarom is het toch zo vaak nodig om de werkelijkheid totaal te verdraaien om een punt te kunnen maken? Zegt dat niet heel veel over het punt dat je denkt te hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
Boehoehoehoe rechter, ik vind het ook erg en beloof dat ik het nooooit meer zal doen!
En dit is ook nog een proefproces om dit soort gasten beter en harder aan te kunnen pakken!! Nou het goede voorbeeld is gegeven:
1- Misbruik een aantal meisjes
2- probeer niet gepakt te worden
3- als je toch gepakt wordt, begin meteen met therapie en doe heel zielig tegen de D66 rechter
4- krijg een maandje taakstraf en je bent weer vrij
Het is toch om te kotsen, zo doorzichtig allemaal!
wat heeft deze man precies gedaan dan, zijn leuter laten zien aan een peuter, wat heeft de vader gedaan, een paar klappen gegeven. Ik denk niet dat ze allebei voor jaren de cel in gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:17 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee hier staat bijv. wat voor straf je krijgt in NL: http://www.ed.nl/regio/ei(...)rig-meisje-1.5106414
Nou nou nou wat zal die man hiervan leren!!!
[..]
Dat is alleen logisch voor iemand die ver buiten de werkelijkheid leeft. De dader is het slachtoffer, typisch in dit landje. Die man heeft nauwelijks verwonding opgelopen maar gezien andere rechtszaken in NL kun je al raden wat voor straf de pedo en wat voor straf de vader gaat krijgen.
Verlicht me.. Hoe verdraai ik de werkelijkheid? Door aan te nemen dat misdadigers proberen zo onschuldig en/of berouwvol mogelijk over te komen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Manmanmanmanman... Waarom is het toch zo vaak nodig om de werkelijkheid totaal te verdraaien om een punt te kunnen maken? Zegt dat niet heel veel over het punt dat je denkt te hebben?
Als ik kijk naar wat zich daadwerkelijk heeft afgespeeld, boeit t mij niet of het een gek, een pedofiel of een verslaafde was. Een piemel laten zien vind ik eerder debiel dan een reden om hysterisch op te reageren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mwah. Vader-van-meisje-van-3-die-ziet-hoe-een-potloodventer-zijn-dochter-een-showtje-geeft... Kun je je werkelijk niet verplaatsen in de oergevoelens van de vader?
Wat een politiek correct geneuzel. Gewoon een paar flinke tikken en een doodschop voor dergelijke lieden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat is dom.
Beter is een burgerarrest en met gepast geweld vasthouden tot de politie ter plaatse is.
Je ziet geen overdrijvingen in je post?quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Verlicht me.. Hoe verdraai ik de werkelijkheid? Door aan te nemen dat misdadigers proberen zo onschuldig en/of berouwvol mogelijk over te komen?
Nee eigenlijk niet.. ik som op hoe het gegaan is in die rechtszaak.. nogmaals verlicht me wat de overdrijving isquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je ziet geen overdrijvingen in je post?
O, wauw.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. ik som op hoe het gegaan is in die rechtszaak..
Tuurlijk, geen probleem.quote:nogmaals verlicht me wat de overdrijving is
Maar wat is je punt nou eigenlijk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
Boehoehoehoe rechter, ik vind het ook erg en beloof dat ik het nooooit meer zal doen!
En dit is ook nog een proefproces om dit soort gasten beter en harder aan te kunnen pakken!! Nou het goede voorbeeld is gegeven:
1- Misbruik een aantal meisjes
2- probeer niet gepakt te worden
3- als je toch gepakt wordt, begin meteen met therapie en doe heel zielig tegen de D66 rechter (x1023)
4- krijg een maandje taakstraf en je bent weer vrij
Het is toch om te kotsen, zo doorzichtig allemaal!
Ok dus jij gelooft dat een dader niet probeert zo zielig mogelijk te doen tegen de rechter om een zo laag mogelijke straf te krijgen (incl op therapie gaan om zijn oprechtheid te tonen)? Oh, wauwquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw.
[..]
Tuurlijk, geen probleem.
[..]
Maar wat is je punt nou eigenlijk?
Ik heb niet het idee dat je ook maar een letter begrepen hebt van wat ik schreef. En hoe je aan die onzin komt die mijn mening zou moeten zijn...?quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ok dus jij gelooft dat een dader niet probeert zo zielig mogelijk te doen tegen de rechter om een zo laag mogelijke straf te krijgen (incl op therapie gaan om zijn oprechtheid te tonen)? Oh, wauw
Mijn punt is dat dit soort straffen in NL in geen proportie staan tot de ellendie die veroorzaakt is en jij vindt dat 6 weken taakstraf (sorry was idd iets meer dan een maand) wel erg fors is. Ik probeer me in jouw gedachtegang te verplaatsen, echt waar hoor maar het lukt me met geen mogelijkheid.
Daarbij vind ik dat het een normale reactie is om iemand in elkaar te slaan die zoiets flikt bij je kind. Ik weet nog niet eens of IK het zou doen maar ik vind dat rechters hier totale begrip voor zouden moeten tonen.
Sorry even teruggelezen en het was Wespensteek die het wel een forse straf vondquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je ook maar een letter begrepen hebt van wat ik schreef. En hoe je aan die onzin komt die mijn mening zou moeten zijn...?
Oké, geen probleem.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:15 schreef falling_away het volgende:
[..]
Sorry even teruggelezen en het was Wespensteek die het wel een forse straf vond
Massaal geschreeuwd hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2015 08:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ze hebben vast allemaal massaal geschreeuwd hebben dat de man z'n broek naar beneden deed, terwijl hij in feite gewoon bloemetjes stond te plukken (in zijn broek uiteraard!).
Geenstijl blijkt wel weer het afvoerputje te zijn, eigenrichting toejuichen.quote:Op internet zijn beelden verschenen van de vermoedelijke dader van de potloodventerij aan de keurige Wethouder Abrahamspad in Amsterdam ZuidOost. Op het YouTube kanaal van FakkaTV is te zien hoe een man (blank) enigszins versuft op de stoep ligt en op een brancard wordt gelegd door ambulance-personeel. De schennispleger zou zijn broek naar beneden hebben getrokken voor een driejarig meisje. De vader van het meisje deelde vervolgens rake klappen uit. Waarvoor hulde. Viespeuk is meegenomen door de pliesie, papa is heengezonden. Gaat er toch nog iets goed in dit land. Beelden zijn VVS gefilmd, dus is het waar.
Ik vind het eigenlijk een logisch gevolg van de absurd lage straffen die met regelmaat in Nederland gegeven worden. Mensen gaan nu eenmaal het heft in eigen handen nemen als de rechtbank zijn werk niet naar behoren uitvoert.quote:
De man was nog niet eens veroordeeld voor zijn daad, dus wat lul je nou?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een logisch gevolg van de absurd lage straffen die met regelmaat in Nederland gegeven worden. Mensen gaan nu eenmaal het heft in eigen handen nemen als de rechtbank zijn werk niet naar behoren uitvoert.
Ja, want vroeger reageerde mensen heel laconiek op dit soort zaken, kreeg zo iemand geen klappenquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet meer van deze tijd, denken vanuit het belang van het kind en de vader geen gelegenheid geven om zijn afkeer van pedofilie uit te venten en aan iedereen te laten zien hoe stoer hij wel niet voor zijn gezin opkomt.
Moet je levenslang voor ieman die z'n broek naar beneden trektquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een logisch gevolg van de absurd lage straffen die met regelmaat in Nederland gegeven worden. Mensen gaan nu eenmaal het heft in eigen handen nemen als de rechtbank zijn werk niet naar behoren uitvoert.
Afkeuren dat die vader losgaat als z'n dochtertje van drie seksueel geïntimideerd wordt vind ik persoonlijk nog een paar duizend keer meerquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De man was nog niet eens veroordeeld voor zijn daad, dus wat lul je nou?
Volgens mij was potloodventen een bekend fenomeen en werd daar niet zo hysterisch over gedaan. Natuurlijk mocht je en mag je zo iemand wegjagen of overdragen aan de politie, maar als iemand zijn motor liet draaien was dat eerder aanleiding om te denken dat die even heel nodig moest pissen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, want vroeger reageerde mensen heel laconiek op dit soort zaken, kreeg zo iemand geen klappen
Ja, want het zijn ook echt rationele afwegingen die op zo'n moment worden gemaakt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:41 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een normale reactie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Afkeuren dat die vader losgaat als z'n dochtertje van drie seksueel geïntimideerd wordt vind ik persoonlijk nog een paar duizend keer meerMaar goed...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |