Hey leuk, een nieuwe bezoekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even melden dat ik vandaag mijn eerste soort van kop koffie heb gehad en dat ik hetvind.
Zonder er bij na te denken gewoon opgedronken wat er uit het apparaat kwam, ik dacht chocolademelk te hebben maar het was espreschoc.
Ik houd het de volgende keer wel bij thee
#theejunkie.
Overigens ben ik dus wel gek op chocolade met koffiesmaak, mokkaboontjes, mokkataart etc.
Zo ben ik ook begonnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even melden dat ik vandaag mijn eerste soort van kop koffie heb gehad en dat ik hetvind.
Zonder er bij na te denken gewoon opgedronken wat er uit het apparaat kwam, ik dacht chocolademelk te hebben maar het was espreschoc.
#theejunkie.
Overigens ben ik dus wel gek op chocolade met koffiesmaak, mokkaboontjes, mokkataart etc.
Beginnen met 'kinderkoffie', koffie verkeerd of capuchino. Ben je zo koffidverslaafd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
#theejunkie.
Welkomquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
#theejunkie.
brrrr... ik heb liever of echte koffie of echte chocoquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
#theejunkie.
Ken ik nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Koffie in vloeibare vorm is niet voor mij.
Ik maak trouwens wel een killer van een koffiecake, die ik overigens wel heel lekker vind als hij lekker bitter en goed naar koffie smaakt.
Gewoon heelveel en goede oploskofffie in de cakemix gooienquote:
En? Was het mythisch vies?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
Vandaag Surstromming gehad hier in Zweden.
Goede oploskoffie? Bestaat dat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon heelveel en goede oploskofffie in de cakemix gooien
Nog nooit zoveel complimenten gehad over een simpele cake
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
Ik wil proeven.... een keer jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon heelveel en goede oploskofffie in de cakemix gooien
Nog nooit zoveel complimenten gehad over een simpele cake
En het was lekker!quote:
200 gram boterquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goede oploskoffie? Bestaat dat?
Maar wat is je verhouding dan? ik heb nou toch de tijd
Kreeg je het "puur" of als ingredient?quote:
Geen eieren?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
200 gram boter
200 gram suiker
200 gram bloem
en ik gok iets van 5 eetlepels oploskoffie ofzo. Ik deed geen moeite om het eerst op te lossen in water. Gewoon goed mixen, Ik deed het altijd op smaak, het moet net iets bitterder zijn dan dat je het wil hebben. Ik vind altijd dat er tijdens het bakken wat smaak verloren gaat.
zo klinkt het makkelijk en zeer smakelijk, maar als ik dat in de oven gooi ziet het er daarna raar uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
200 gram boter
200 gram suiker
200 gram bloem
en ik gok iets van 5 eetlepels oploskoffie ofzo. Ik deed geen moeite om het eerst op te lossen in water. Gewoon goed mixen, Ik deed het altijd op smaak, het moet net iets bitterder zijn dan dat je het wil hebben. Ik vind altijd dat er tijdens het bakken wat smaak verloren gaat.
Wat is dat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
Rotte vis, komt uit blikje met bolstaand deksel. Lokale delicatesse. Berucht wegens niet subtiele geur.quote:
Klinkt echt heel viesquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rotte vis, komt uit blikje met bolstaand deksel. Lokale delicatesse. Berucht wegens niet subtiele geur.
Holy shit!quote:
Ik zou er vier eieren bij doen...quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo klinkt het makkelijk en zeer smakelijk, maar als ik dat in de oven gooi ziet het er daarna raar uit
Deze cake ziet er ook niet heel geweldig uit. Hij lijkt verbrand is hij niet. Maar wel uber lekker. Voor presentatie eventueel een glazuur ofzo er over gooien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo klinkt het makkelijk en zeer smakelijk, maar als ik dat in de oven gooi ziet het er daarna raar uit
Geniet ervan!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Laatste avondeten (BBQ) op hier in Oostenrijk. Nu speelt er een lokaal hoempa orkest
Nou ja, gelukkig maar voor Drakinquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jups. Maar blijkbaar is het lekker.
Waar gaat je thesis over?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet niet of ik blijf hangen hoor...
Ik heb een thesis te schrijven en werk. En om er nog een SC op Fok! bij te doen is mss iets te veel van het goede...
Puur. Zelf uit het blik pakken en klaarmaken zoals de Zweden het zelf doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kreeg je het "puur" of als ingredient?
Hoe maak je zoiets klaar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Puur. Zelf uit het blik pakken en klaarmaken zoals de Zweden het zelf doen.
Lekker!quote:
opensnijden ingewanden eruit en met soort brood, room en nog wat dingen combineren en opeten.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
gefermenteerde vis. Traditie in noord Zweden.
Ik ben nu in dat land en een Zweed uit het noirden heeft het meegenomen en erover verteld en ook hoe ze het maken.
Ah, ik had verwacht dat het al een "schone" vis zou zijn. Stiekem klinkt het wel fascinerendquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
opensnijden ingewanden eruit en met soort brood, room en nog wat dingen combineren en opeten.
Dan is holy shit best lekker.quote:
Kaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is holy shit best lekker.
Het is net hele oude zweetenenkaas dan tien keer zo erg en het is vis ipv kaas.
Ik probeer graag wat nieuws uit zelfs als ik er spijt van krijg. Hier dus niet van en ik zou het gewoon zo weer eten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik had verwacht dat het al een "schone" vis zou zijn. Stiekem klinkt het wel fascinerendIk zou het ook proberen
Tof dat het lekker was
volgens mij heb ik je Nick een keer elders gespot. R&P of 40+ oidquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet niet of ik blijf hangen hoor...
Ik heb een thesis te schrijven en werk. En om er nog een SC op Fok! bij te doen is mss iets te veel van het goede...
Kom maar snel dan. Er zitten nog 2 in het blik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kaas
Vis
Kaasvis![]()
Maar ik zou het ook proberen, alleen al voor de ervaring![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer graag wat nieuws uit zelfs als ik er spijt van krijg. Hier dus niet van en ik zou het gewoon zo weer eten.
Have fun!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
Nu begint de Zweedse game avond dus tot later
Wat gezellig Bos!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Pa belde net. Hij gaat woensdag met zijneen paar daagjes weg, dus of het mogelijk is om Sjefke hier een paar dagen te droppen..
![]()
Ik moet nog wel toestemming krijgen van de begeleiding, maar hij is hier eerder geweest dus zal het vast wel mogen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ookHoe weet je anders of iets lekker is?
[..]
Have fun!
[..]
Wat gezellig Bos!
quote:
Als je tot morgenmiddag kunt wachten heb ik twee één week voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom maar snel dan. Er zitten nog 2 in het blik.
Ik wacht in zuid Zweden op je.
Wee degene diequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel toestemming krijgen van de begeleiding, maar hij is hier eerder geweest dus zal het vast wel mogen..
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefkequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Pa belde net. Hij gaat woensdag met zijneen paar daagjes weg, dus of het mogelijk is om Sjefke hier een paar dagen te droppen..
![]()
Hey crvquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefke
BPquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga toch niet bij jou in de buurt op vakantie.
Ik zal hem bewaren. Het is nog niet zo ver natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefke
hoe gaat het met Sjefke ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal hem bewaren. Het is nog niet zo ver natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]en dat is leuker dan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik zou de zwitserse kant kiezen...in de hoop geen frans te hoeven spreken.quote:
gewoon op zijn gewoontjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
hoe gaat het met Sjefke ?
en Bos natuurlijk![]()
hangt van je interesses af, maar ik kan je verzekeren dat al die vooroordelen die de meeste NL-ers (inclusief ik in het verleden) niet kloppenquote:
ach wat maakt dat uit, als wij naar azie gingen spraken we de taal ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou de zwitserse kant kiezen...in de hoop geen frans te hoeven spreken.
Nou ja, op zich is er niets mis met frankrijk. Alleen zouden ze eerst alle fransen eruit moeten halen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
hangt van je interesses af, maar ik kan je verzekeren dat al die vooroordelen die de meeste NL-ers (inclusief ik in het verleden) niet kloppen
playmobil is hier nooit echt populair geweest, hier meer Lego fanatenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ging voor dichterbij, maar da's niet gelukt, geloof ik.
en waarom ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is er niets mis met frankrijk. Alleen zouden ze eerst alle fransen eruit moeten halen.
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
ach wat maakt dat uit, als wij naar azie gingen spraken we de taal ook niet
Die lui weigeren een andere taal te proberen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom ?
zijn fransen erger dan Nederlanders?
Mijn ervaring zegt me van niet
De bossen hebben vaak een connectie met de voorouders, die worden vereerd. De bossen hebben spirituele/religieuze waarden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]![]()
Nooit van gehoord.
Wat is daar heilig aan? En wat maakt t voor jou interessant er een thesis over te schrijven? Welke invalshoek gebruik je? Ecologisch? Gebruik van het bos? Geschiedenis? Soortenrijkdom?
Dat geldt voor 99% van de wereldbevolking.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die lui weigeren een andere taal te proberen.
Zelfs als je vier ndere talen op ze afvuurt, krijg je nog frans terug.
Een nieuwequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De bossen hebben vaak een connectie met de voorouders, die worden vereerd. De bossen hebben spirituele/religieuze waarden.
Ik probeer te bekijken of de meningen/gedachten van de lokale bevolking die de afgelopen jaren verandert zijn van invloed zijn op de degradatie van het bos en waardoor de meningen/gedachten veranderen.
Ik vind sacred nature een heel interessant concept binnen de natuurbescherming. En de band tussen mens en natuur is ook een heel interessante relatie, waarbij religie een extra dimensie aan de relatie geeft. Men heeft dan andere redenen om de natuur te beschermen.
Religie fascineert mij, natuur fascineert mij en de relatie tussen mens en natuur ook. En aangezien religie in de niet-westerse landen een grote rol speelt in het dagelijks leven en beinvloedt hoe mensen over zaken denken, vind ik het een hele interessante en spannende invalshoek voor natuurbescherming.
Ja, fransen zijn behoorlijk erger dan Nederlanders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom ?
zijn fransen erger dan Nederlanders?
Mijn ervaring zegt me van niet
Dankjequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
Ieniminimuis, dat klinkt tof!Succes met je thesis.
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99% van de wereldbevolking.
Je kunt het de bevolking niet kwalijk nemen dat de scholing dermate was dat er in geen andere taal lesgegeven mocht worden
Maak eerst even vrede dan in het Midden-Oostenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankje
Daarna staat wereldvrede op het programma.
In Thailand kan het ook anders helaas, maar daar gaat het meestal goed jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.
Jawel want Democratie...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99% van de wereldbevolking.
Je kunt het de bevolking niet kwalijk nemen dat de scholing dermate was dat er in geen andere taal lesgegeven mocht worden
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, fransen zijn behoorlijk erger dan Nederlanders.
Kijk alleen maar naar de tour. Fransen zijn goed, alle anderen zijn vast dopingmisbruikers. En zo gaat ie nog wel even door.
En idd, ze spreken Frans en hoe erg jij ook probeert in gebroken frans er te komen, het helpt niet. Dat is behoorlijk onbeschoft, zeker voor mensen die bv bij de franse praatpalen langs de snelwegen werken (ja, ik heb ze nodig gehad).
Een keer begon een Thai in het Frans.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kan het ook anders helaas, maar daar gaat het meestal goed ja
mag aannemen dat je ook in het uiterste noorden en oosten geweest bent. daar spreekt men niet zo heel erg buiten de deurquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in Indiaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een keer begon een Thai in het Frans.
Geen goed plan.
Ik ga naar Duitslandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]nou, ik kom met uitermate gebrekkig frans anders een heel end. ik woon er en moet met mijn gebrekkige frans belasting regel, telefonie, huis bouwen etc etc en is prima gelukt.
Misschien is het wel de arrogante houding van de NL-ers die ze tegen staat.
en wat betreft de Tour.... ik heb de Nederlanders gezien en in het verleden live.... om te kotsen dat gedrag![]()
PS: EK2008 in CH/At was enorm leuk, maar er waren ook keerzijdes......
wat dacht je van de feyenoordsupporters en ik zal maar niet beginnen over het ontheiligen van heilige platsen door infantiele Nederlandse toeristen....
Democratie bestaat niet, is een illusiequote:
Noordoosten ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
mag aannemen dat je ook in het uiterste noorden en oosten geweest bent. daar spreekt men niet zo heel erg buiten de deur
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in India
Dat was toch "vriendschap is een illusie"??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet, is een illusie
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]nou, ik kom met uitermate gebrekkig frans anders een heel end. ik woon er en moet met mijn gebrekkige frans belasting regel, telefonie, huis bouwen etc etc en is prima gelukt.
Misschien is het wel de arrogante houding van de NL-ers die ze tegen staat.
en wat betreft de Tour.... ik heb de Nederlanders gezien en in het verleden live.... om te kotsen dat gedrag![]()
PS: EK2008 in CH/At was enorm leuk, maar er waren ook keerzijdes......
wat dacht je van de feyenoordsupporters en ik zal maar niet beginnen over het ontheiligen van heilige platsen door infantiele Nederlandse toeristen....
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.
Dat zijn geen supporters, maar mensen die een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Essentieel verschilquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.quote:
Trustequote:
Het is een beetje een ouderwetse Romeinse arena daar. Alleen staan de beesten daar op de tribune (tenzij de kakkerlakken zelf spelen ,dan staan er ook op het veldquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters, maar mensen die een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Essentieel verschil![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.
Ah, je bent een amsterdammer. Ik kan je arrogantie ineens plaatsen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een beetje een ouderwetse Romeinse arena daar. Alleen staan de beesten daar op de tribune (tenzij de kakkerlakken zelf spelen ,dan staan er ook op het veld)
Nee, ik kom uit de buurt van Rotterdam helaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, je bent een amsterdammer. Ik kan je arrogantie ineens plaatsen.
nou dat hangt er ook maar vanaf waar. in Chennay en Pune waar ik ben geweest spreken ze behoorlijk goed engels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in India
nou dank je wel, ben ook rotterdammer....quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus met arrogantiequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.
En ik een bijna, dus snap het.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou dank je wel, ben ook rotterdammer....
hoeveel ervaring buiten vakanties heb jij met frankrijk....?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Molo het volgende:
Bon soir...
Ik wilde vroeg slapen... Klonk als goed plan, maar nu lig ik dus weer wakker, trollbody
zoals ik al zei, ik heb dus totaal andere ervaringen en ik woon er al bijna 8 jaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik een bijna, dus snap het.
Paar keer geweest voor werk, ook toen wilden ze niet in het, overigens door het bedrijfs verplicht gestelde, duits praten
Hai!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb dus totaal andere ervaringen en ik woon er al bijna 8 jaar
Ga eens slapen joh ipv van zuipen en lekkere dingen etenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai!
Ik heb zin in wijn en chocoladetaart
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens slapen joh ipv van zuipen en lekkere dingen eten
Dan doe je het helemaal niet goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten ja
Gezond eten dit dat
Klopt... Enige waar het goed voor is is het goddelijke lijf wat ik ervan krijgquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je het helemaal niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten ja
Gezond eten dit dat
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt... Enige waar het goed voor is is het goddelijke lijf wat ik ervan krijg
Even volhouden dan komt dat echt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
BBQ?quote:
Ja maar jij kunt het vast hebbenquote:
Eigenlijk nietquote:
Ja joh komt goed. En ik ben niet zo kansloos dat ik nu chocolade zou gaan pakken ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even volhouden dan komt dat echt vanzelf
Gereedschap en afdakje verhaal ja?quote:
Kijk anders hier even, dan is je zin in eten vast zo voorbijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh komt goed. En ik ben niet zo kansloos dat ik nu chocolade zou gaan pakken ofzo
Ik zit een foodblog te bekijken, is gewoon niet handig
Het begint meer een hangar te wordenquote:
Ja dat helpt inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk anders hier even, dan is je zin in eten vast zo voorbij
Ga je mee naar de sportschool dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het begint meer een hangar te worden
Dacht ik al.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of zo van die kleine kan er ieder moment uit komen of niet??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een week of 17.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of zo van die kleine kan er ieder moment uit komen of niet??
Je wordt weer vader??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een week of 17.
Die met zalm bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Die spiesen zien er goed uit, ga ik van de week maken denk ik zomaar
Dat weten een paar andere ook pas sinds vanmiddag, dus je bent nog niet de laatstequote:
alvast wat spullen in de auto gezet, kids zijn slapen, en de hoempa band is gestoptquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je mee naar de sportschool dan?
Caribbean Citrus Habanero Chicken Skewers:quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Die met zalm bedoel je neem ik aan?
Ik vind deze er wel lekker uit zien
http://mylittleexpatkitch(...)nd-couscous.html?m=1
Idee voor dit weekend ofzo
Foodgawker heeft mij iets teveel Murican zoete zooi erop staan, maar vaak wel goede inspiratie voor eigen dingen wel
gedaan met de rust danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat weten een paar andere ook pas sinds vanmiddag, dus je bent nog niet de laatste
Hoempa bandquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alvast wat spullen in de auto gezet, kids zijn slapen, en de hoempa band is gestopt
Want?quote:
Oh wel die zoetequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Caribbean Citrus Habanero Chicken Skewers:
Ach, dan maar zoet
Weet niet hoe zoet die zijn hoor. Al zal de pine-apple het wel iets zoet maken natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wel die zoete
Ik twijfelde nog, maar vond het er zelf niet lekker uit zien
Ik dacht dat je man verstand van muziek hadquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Molo het volgende:
Er zet hier een zeker iemand beneden heel hard Snoop Dogg op
Ja en dat is niet mijn ding, net als abrikozen en rozijnen door hartig etenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet hoe zoet die zijn hoor. Al zal de pine-apple het wel iets zoet maken natuurlijk
yep, wekker gezet, vroeg ontbijt, laatste spullen inladen en dan weg.quote:
Het is alweer uit, zal wel foutje zijn, bwhehehe, heb 'm dat echt nog nooit horen draaienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je man verstand van muziek had![]()
De verliefdheid is over en je begint nu de echte hem te zien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is alweer uit, zal wel foutje zijn, bwhehehe, heb 'm dat echt nog nooit horen draaien
alles was top, de camping, de cruise met alle havens, en Oostenrijk is ook gaaf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Koen
Hoe is je cruise eigenlijk bevallen?
Weinig echte couscous dus voor jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en dat is niet mijn ding, net als abrikozen en rozijnen door hartig eten
Lekkere 3 weken dus met veel afwisselingquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles was top, de camping, de cruise met alle havens, en Oostenrijk is ook gaaf.
Ja begrijpelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, wekker gezet, vroeg ontbijt, laatste spullen inladen en dan weg.
Heenreis vind ik altijd leuk, terugreis heb ik een scheithekel aan
Misschien zocht ie Dog Eat Dog en kwam ie op SNoop uit..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is alweer uit, zal wel foutje zijn, bwhehehe, heb 'm dat echt nog nooit horen draaien
Dat heeft hij dan knap lang verborgen weten te houdenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verliefdheid is over en je begint nu de echte hem te zien?
Ja Marokkaanse en Afrikaanse keuken in het algemeen is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig echte couscous dus voor jou.
Nee dat weet ik zeker van nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zocht ie Dog Eat Dog en kwam ie op SNoop uit..
Okee..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zeker van niet
-edit- hij had het een keer geshazamd van de radio zei hij net
Moet ik horen vrees ik, ben slecht met namen van nummers en bandsquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee..
Hier staat nu Poison op (nee niet van Cooper. de band Poison, die je zou kunnen kennen van Every rose haz itz torn
Filmquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, film kijken of bed zoeken, thats the question.
Kapotte heupquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben vandaag eerst een half uur gemasseerd door de fysio daar. Heel relaxend en goed voor de rug.
Kan je die niet zelf even goed klussen?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die niet zelf even goed klussen?
Of moet er echt een nieuwe in?
Dat zal het zijnquote:
Zijn ze best goed in tegenwoordig hoor.quote:
Was je uberhaupt al naar een arts geweest ermee?quote:
Of niet genoeg juist, zijn spieren kunnen het nog niet goed genoeg aan, dus die hebben meer training nodigquote:
Beter idee jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet genoeg juist, zijn spieren kunnen het nog niet goed genoeg aan, dus die hebben meer training nodig
En de oefeningen blijven herhalen natuurlijk voor een beter effect.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter idee ja
En genoeg keuze in de batsclub, gewoon wisselen in dikte en lengte van dames (en heren?). Zodat hij alle spiergroepen goed traint
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Was je uberhaupt al naar een arts geweest ermee?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de oefeningen blijven herhalen natuurlijk voor een beter effect.
Hartslag meter erbij voor de ideale cardiotraining ineen.
Gelukkig ben je niet eigenwijs verder dusquote:
En jou ernaast als personal trainer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de oefeningen blijven herhalen natuurlijk voor een beter effect.
Hartslag meter erbij voor de ideale cardiotraining ineen.
Klopt maar ik heb voorlopig geen tijd om in het ziekenhuis te liggenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze best goed in tegenwoordig hoor.
quote:
Nee, dat soort dignen hoef ik dan weer niet te zien hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
En jou ernaast als personal trainer?
Of keur jij alleen de dames voor hem?
Daar zit een keus in he. Misschien is het nu wel simpel zonder operatie en straks moet je wel een operatie met langdurig herstel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb voorlopig geen tijd om in het ziekenhuis te liggen
Dat heeft niemand natuurlijk. Maar straks in nr rolstoel rond karren is ook niks. Of ga jr zo'n zilveren pimpstok kopen? En dan door de club strompelen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb voorlopig geen tijd om in het ziekenhuis te liggen
Flufferquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat soort dignen hoef ik dan weer niet te zien hoor
Als een soort voorproever bedoel je?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heeft niemand natuurlijk. Maar straks in nr rolstoel rond karren is ook niks. Of ga jr zo'n zilveren pimpstok kopen? En dan door de club strompelen?
Niet altijd met je eens, maar nu wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit een keus in he. Misschien is het nu wel simpel zonder operatie en straks moet je wel een operatie met langdurig herstel.
Dat bezoekje dokter kan je dat in ieder geval wel vertellen
Ik mis de wuppies en radio Holland stickerquote:
GF is al wat ouder he, en woont niet hier, dus die wuppies en NL sticker zijn niet meer zo nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mis de wuppies en radio Holland sticker
Ook weer waar. Daarnaast komen de kipjes gewoon al vanzelf naar hem toe. That's the life!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GF is al wat ouder he, en woont niet hier, dus die wuppies en NL sticker zijn niet meer zo nodig.
Juist, hij pimpt hem alleen voor zichzelfquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook weer waar. Daarnaast komen de kipjes gewoon al vanzelf naar hem toe. That's the life!
Koos Alberts dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist, hij pimpt hem alleen voor zichzelf
Ik verwacht niet dat GF op Koos Alberts valt hoorquote:
Er overheen vallen kan wel, die knakker zit altijd in de weg met zijn gevoelloze potenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat GF op Koos Alberts valt hoor
Mijn vent heet op Fok Koosquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Bos81 het volgende:
sowieso verliefd worden op iemand die Koos heet![]()
![]()
Moet kunnen toch? Of maakt de naam een persoon perse niet leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Bos81 het volgende:
sowieso verliefd worden op iemand die Koos heet![]()
![]()
In het echt ook hoor. Omgekeerde psychologie. Je wil niet dat men zijn eigen naam weet, daarom geef je hem een andere naam. Tenminste dat zeg je alleen maar. Stiekem is zijn naam gewoon Koos...quote:
Garpje richting Molo...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? Of maakt de naam een persoon perse niet leuk?
Oh, dat is altijd goedquote:
Zal het doen hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
'Goh, verrassend
Ga er eens heen, muppet, straks verziek je de boel onnodig of is er misschien wel heel makkelijk iets aan te doen![]()
![]()
Nou, Koos is geen naam die ik trots en horny as hell schreeuwend door de slaapkamer slinger zeg maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch? Of maakt de naam een persoon perse niet leuk?
Omdat je oud bentquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Damn GF, jouw BBQ meet is ook alweer meer dan een jaar geleden.
Waarom gaat de tijd zo snel
Slaap lekker alvast jijquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Vampiria van moonspell als dag afsluitert
Trustequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Feestje dus?quote:
Hoiquote:
Gewoon een extra dagje vakantie doen dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, rijden mot ik
Ik word altijd de volgende ochtend wakker met een dood schaap naast me. En geen idee hoe dat komt...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Molo het volgende:
Met volle maan slaap ik altijd slecht. Zal vast toeval zijn, maar is zo
Dat is vaak met weerwolven en vampieren toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Molo het volgende:
Met volle maan slaap ik altijd slecht. Zal vast toeval zijn, maar is zo
Woon je naast een psychotische shoarmaboer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik word altijd de volgende ochtend wakker met een dood schaap naast me. En geen idee hoe dat komt...
trusten bossiequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Bos81 het volgende:
Hij is geen shoarmaboer....quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon je naast een psychotische shoarmaboer?
taxiquote:
Nu je het zegt. Hij heeft connecties met China....quote:
Zie je wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij heeft connecties met China....![]()
Hoe is het vakantieganger?quote:
quote:
W van whorequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
Spezza, je deed toch geen W van Willem enzo he, met die W achter je zwaaihand?
Walvisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Molo het volgende:
Spezza, je deed toch geen W van Willem enzo he, met die W achter je zwaaihand?
salontafel of eettkamertafelquote:
Sowieso, oude South Parkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Matige aflevering, maar toch
[ afbeelding ]
Voor jou nietquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Voor jou niet
Ik zou de bank dan een stuk die kant op moeten sjouwen
Ik heb de eerste 6, 7 seizoenen ofzo heel enthousiast gekeken maar ben inmiddels volledig afgehaakt juistquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, oude South Park
Pas toen ze afleveringen gingen maken over actuele dingen werd het pas leuk
Ach, ik ga er niet speciaal voor zitten... Sowieso, Comedy Central herhaalt ALTIJD de stomme kutafleveringen...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 6, 7 seizoenen ofzo heel enthousiast gekeken maar ben inmiddels volledig afgehaakt juist
Nu nul interesse meer in
Ik doe dat ook vaak als ik uit het werk kom.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
Eerste biertje op BURP
Tweede biertje in hand
Daar verdenk ik ze ook wel op jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik ga er niet speciaal voor zitten... Sowieso, Comedy Central herhaalt ALTIJD de stomme kutafleveringen...
Alsof die goedkoper zijn ofzo
Ja dit eerste flesje was ook met twee teugen leeg....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak als ik uit het werk kom.
Twee biertjes pakken en dan op de bank gaan zitten. Eerst is met twee teugen weg.
Anders kan ik gelijk weer in de benen.
Ja, het zijn echt altijd de sneue kut afleveringen... Echt de afleveringen die ze beter niet hadden kunnen maken enzoquote:
En dat zijn er nogal watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, het zijn echt altijd de sneue kut afleveringen... Echt de afleveringen die ze beter niet hadden kunnen maken enzo
Daar heb ik nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga jij je ondertitel straks ook nog veranderen?
Scrubs, dat werd na seizoen 3 of 4 geloof ik ook niks meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat zijn er nogal wat
Ik mis Scrubs, moet ik maar weer eens gaan herkijken
Klopt, maar geeft niet. Ik kijk alleen oude afleveringenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Scrubs, dat werd na seizoen 3 of 4 geloof ik ook niks meer
Dr. Coxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar geeft niet. Ik kijk alleen oude afleveringen
Dat zijn ook maar halve flesjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dit eerste flesje was ook met twee teugen leeg....
En ik ben dus totaal geen bierdrinker... Maar die Heineken schroefdop flesjes drinken altijd goed weg
Molo de super fok spamsletquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-07-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 181 Molo
02 094 Buurpoes
03 069 Arch-Indar
04 049 marcb1974
05 041 fietsie
06 038 goldfinger1963
07 031 Solique
08 029 Marijkezwolle
09 028 PeZu
10 026 gianni61
11 024 Koen66
11 024 Toekito
13 022 JJH
13 022 Bos81
15 021 Cat22
16 020 -Engel-
16 020 crv
18 015 Spezza19
18 015 DaMart
20 013 wel.o.k
21 012 Fha
22 011 ieniminimuis
23 010 drakin
24 009 IJsdraakje
25 002 PriemGirl
26 001 Miniem
26 001 littledrummergirl
26 001 Opsonisatie
klik hier voor meer stats
Ik zit weer verkeerdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-07-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 181 Molo
02 094 Buurpoes
03 069 Arch-Indar
04 049 marcb1974
05 041 fietsie
06 038 goldfinger1963
07 031 Solique
08 029 Marijkezwolle
09 028 PeZu
10 026 gianni61
11 024 Koen66
11 024 Toekito
13 022 JJH
13 022 Bos81
15 021 Cat22
16 020 -Engel-
16 020 crv
18 015 Spezza19
18 015 DaMart
20 013 wel.o.k
21 012 Fha
22 011 ieniminimuis
23 010 drakin
24 009 IJsdraakje
25 002 PriemGirl
26 001 Miniem
26 001 littledrummergirl
26 001 Opsonisatie
klik hier voor meer stats
Ik heb een nog bijna nieuw krat HJ.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor mij dus prima formaat
Ach, en ik heb er 6...
En JD, Ted, janitorquote:
Mepmeneer ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht
Turk en JD.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
En JD, Ted, janitor![]()
Ik heb met type dr. Cox samengewerkt, heerlijk, zulke mensen
quote:
Dat laatste is maar goed ook denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn beste vriend lijkt op JD
Ik dan weer niet op Turk
We can dance if you want to.....quote:
Ja wat vreemd zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat laatste is maar goed ook denk ik
Geen negroide jongeman?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn beste vriend lijkt op JD
Ik dan weer niet op Turk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |