mag aannemen dat je ook in het uiterste noorden en oosten geweest bent. daar spreekt men niet zo heel erg buiten de deurquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in Indiaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een keer begon een Thai in het Frans.
Geen goed plan.
Ik ga naar Duitslandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]nou, ik kom met uitermate gebrekkig frans anders een heel end. ik woon er en moet met mijn gebrekkige frans belasting regel, telefonie, huis bouwen etc etc en is prima gelukt.
Misschien is het wel de arrogante houding van de NL-ers die ze tegen staat.
en wat betreft de Tour.... ik heb de Nederlanders gezien en in het verleden live.... om te kotsen dat gedrag![]()
PS: EK2008 in CH/At was enorm leuk, maar er waren ook keerzijdes......
wat dacht je van de feyenoordsupporters en ik zal maar niet beginnen over het ontheiligen van heilige platsen door infantiele Nederlandse toeristen....
Democratie bestaat niet, is een illusiequote:
Noordoosten ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
mag aannemen dat je ook in het uiterste noorden en oosten geweest bent. daar spreekt men niet zo heel erg buiten de deur
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in India
Dat was toch "vriendschap is een illusie"??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet, is een illusie
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]nou, ik kom met uitermate gebrekkig frans anders een heel end. ik woon er en moet met mijn gebrekkige frans belasting regel, telefonie, huis bouwen etc etc en is prima gelukt.
Misschien is het wel de arrogante houding van de NL-ers die ze tegen staat.
en wat betreft de Tour.... ik heb de Nederlanders gezien en in het verleden live.... om te kotsen dat gedrag![]()
PS: EK2008 in CH/At was enorm leuk, maar er waren ook keerzijdes......
wat dacht je van de feyenoordsupporters en ik zal maar niet beginnen over het ontheiligen van heilige platsen door infantiele Nederlandse toeristen....
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.
Dat zijn geen supporters, maar mensen die een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Essentieel verschilquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.quote:
Trustequote:
Het is een beetje een ouderwetse Romeinse arena daar. Alleen staan de beesten daar op de tribune (tenzij de kakkerlakken zelf spelen ,dan staan er ook op het veldquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters, maar mensen die een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Essentieel verschil![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.
Ah, je bent een amsterdammer. Ik kan je arrogantie ineens plaatsen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een beetje een ouderwetse Romeinse arena daar. Alleen staan de beesten daar op de tribune (tenzij de kakkerlakken zelf spelen ,dan staan er ook op het veld)
Nee, ik kom uit de buurt van Rotterdam helaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, je bent een amsterdammer. Ik kan je arrogantie ineens plaatsen.
nou dat hangt er ook maar vanaf waar. in Chennay en Pune waar ik ben geweest spreken ze behoorlijk goed engels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in India
nou dank je wel, ben ook rotterdammer....quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus met arrogantiequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.
En ik een bijna, dus snap het.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou dank je wel, ben ook rotterdammer....
hoeveel ervaring buiten vakanties heb jij met frankrijk....?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Molo het volgende:
Bon soir...
Ik wilde vroeg slapen... Klonk als goed plan, maar nu lig ik dus weer wakker, trollbody
zoals ik al zei, ik heb dus totaal andere ervaringen en ik woon er al bijna 8 jaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik een bijna, dus snap het.
Paar keer geweest voor werk, ook toen wilden ze niet in het, overigens door het bedrijfs verplicht gestelde, duits praten
Hai!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb dus totaal andere ervaringen en ik woon er al bijna 8 jaar
Ga eens slapen joh ipv van zuipen en lekkere dingen etenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai!
Ik heb zin in wijn en chocoladetaart
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens slapen joh ipv van zuipen en lekkere dingen eten
Dan doe je het helemaal niet goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten ja
Gezond eten dit dat
Klopt... Enige waar het goed voor is is het goddelijke lijf wat ik ervan krijgquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je het helemaal niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten ja
Gezond eten dit dat
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt... Enige waar het goed voor is is het goddelijke lijf wat ik ervan krijg
Even volhouden dan komt dat echt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
BBQ?quote:
Ja maar jij kunt het vast hebbenquote:
Eigenlijk nietquote:
Ja joh komt goed. En ik ben niet zo kansloos dat ik nu chocolade zou gaan pakken ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even volhouden dan komt dat echt vanzelf
Gereedschap en afdakje verhaal ja?quote:
Kijk anders hier even, dan is je zin in eten vast zo voorbijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh komt goed. En ik ben niet zo kansloos dat ik nu chocolade zou gaan pakken ofzo
Ik zit een foodblog te bekijken, is gewoon niet handig
Het begint meer een hangar te wordenquote:
Ja dat helpt inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk anders hier even, dan is je zin in eten vast zo voorbij
Ga je mee naar de sportschool dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het begint meer een hangar te worden
Dacht ik al.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of zo van die kleine kan er ieder moment uit komen of niet??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een week of 17.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of zo van die kleine kan er ieder moment uit komen of niet??
Je wordt weer vader??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een week of 17.
Die met zalm bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Die spiesen zien er goed uit, ga ik van de week maken denk ik zomaar
Dat weten een paar andere ook pas sinds vanmiddag, dus je bent nog niet de laatstequote:
alvast wat spullen in de auto gezet, kids zijn slapen, en de hoempa band is gestoptquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je mee naar de sportschool dan?
Caribbean Citrus Habanero Chicken Skewers:quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Die met zalm bedoel je neem ik aan?
Ik vind deze er wel lekker uit zien
http://mylittleexpatkitch(...)nd-couscous.html?m=1
Idee voor dit weekend ofzo
Foodgawker heeft mij iets teveel Murican zoete zooi erop staan, maar vaak wel goede inspiratie voor eigen dingen wel
gedaan met de rust danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat weten een paar andere ook pas sinds vanmiddag, dus je bent nog niet de laatste
Hoempa bandquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alvast wat spullen in de auto gezet, kids zijn slapen, en de hoempa band is gestopt
Want?quote:
Oh wel die zoetequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Caribbean Citrus Habanero Chicken Skewers:
Ach, dan maar zoet
Weet niet hoe zoet die zijn hoor. Al zal de pine-apple het wel iets zoet maken natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wel die zoete
Ik twijfelde nog, maar vond het er zelf niet lekker uit zien
Ik dacht dat je man verstand van muziek hadquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Molo het volgende:
Er zet hier een zeker iemand beneden heel hard Snoop Dogg op
Ja en dat is niet mijn ding, net als abrikozen en rozijnen door hartig etenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet hoe zoet die zijn hoor. Al zal de pine-apple het wel iets zoet maken natuurlijk
yep, wekker gezet, vroeg ontbijt, laatste spullen inladen en dan weg.quote:
Het is alweer uit, zal wel foutje zijn, bwhehehe, heb 'm dat echt nog nooit horen draaienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je man verstand van muziek had![]()
De verliefdheid is over en je begint nu de echte hem te zien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is alweer uit, zal wel foutje zijn, bwhehehe, heb 'm dat echt nog nooit horen draaien
alles was top, de camping, de cruise met alle havens, en Oostenrijk is ook gaaf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Koen
Hoe is je cruise eigenlijk bevallen?
Weinig echte couscous dus voor jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja en dat is niet mijn ding, net als abrikozen en rozijnen door hartig eten
Lekkere 3 weken dus met veel afwisselingquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles was top, de camping, de cruise met alle havens, en Oostenrijk is ook gaaf.
Ja begrijpelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, wekker gezet, vroeg ontbijt, laatste spullen inladen en dan weg.
Heenreis vind ik altijd leuk, terugreis heb ik een scheithekel aan
Misschien zocht ie Dog Eat Dog en kwam ie op SNoop uit..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is alweer uit, zal wel foutje zijn, bwhehehe, heb 'm dat echt nog nooit horen draaien
Dat heeft hij dan knap lang verborgen weten te houdenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De verliefdheid is over en je begint nu de echte hem te zien?
Ja Marokkaanse en Afrikaanse keuken in het algemeen is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig echte couscous dus voor jou.
Nee dat weet ik zeker van nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zocht ie Dog Eat Dog en kwam ie op SNoop uit..
Okee..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zeker van niet
-edit- hij had het een keer geshazamd van de radio zei hij net
Moet ik horen vrees ik, ben slecht met namen van nummers en bandsquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee..
Hier staat nu Poison op (nee niet van Cooper. de band Poison, die je zou kunnen kennen van Every rose haz itz torn
Filmquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, film kijken of bed zoeken, thats the question.
Kapotte heupquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben vandaag eerst een half uur gemasseerd door de fysio daar. Heel relaxend en goed voor de rug.
Kan je die niet zelf even goed klussen?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die niet zelf even goed klussen?
Of moet er echt een nieuwe in?
Dat zal het zijnquote:
Zijn ze best goed in tegenwoordig hoor.quote:
Was je uberhaupt al naar een arts geweest ermee?quote:
Of niet genoeg juist, zijn spieren kunnen het nog niet goed genoeg aan, dus die hebben meer training nodigquote:
Beter idee jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of niet genoeg juist, zijn spieren kunnen het nog niet goed genoeg aan, dus die hebben meer training nodig
En de oefeningen blijven herhalen natuurlijk voor een beter effect.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter idee ja
En genoeg keuze in de batsclub, gewoon wisselen in dikte en lengte van dames (en heren?). Zodat hij alle spiergroepen goed traint
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Was je uberhaupt al naar een arts geweest ermee?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de oefeningen blijven herhalen natuurlijk voor een beter effect.
Hartslag meter erbij voor de ideale cardiotraining ineen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |