Kaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is holy shit best lekker.
Het is net hele oude zweetenenkaas dan tien keer zo erg en het is vis ipv kaas.
Ik probeer graag wat nieuws uit zelfs als ik er spijt van krijg. Hier dus niet van en ik zou het gewoon zo weer eten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik had verwacht dat het al een "schone" vis zou zijn. Stiekem klinkt het wel fascinerendIk zou het ook proberen
Tof dat het lekker was
volgens mij heb ik je Nick een keer elders gespot. R&P of 40+ oidquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet niet of ik blijf hangen hoor...
Ik heb een thesis te schrijven en werk. En om er nog een SC op Fok! bij te doen is mss iets te veel van het goede...
Kom maar snel dan. Er zitten nog 2 in het blik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kaas
Vis
Kaasvis![]()
Maar ik zou het ook proberen, alleen al voor de ervaring![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer graag wat nieuws uit zelfs als ik er spijt van krijg. Hier dus niet van en ik zou het gewoon zo weer eten.
Have fun!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
Nu begint de Zweedse game avond dus tot later
Wat gezellig Bos!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Pa belde net. Hij gaat woensdag met zijneen paar daagjes weg, dus of het mogelijk is om Sjefke hier een paar dagen te droppen..
![]()
Ik moet nog wel toestemming krijgen van de begeleiding, maar hij is hier eerder geweest dus zal het vast wel mogen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ookHoe weet je anders of iets lekker is?
[..]
Have fun!
[..]
Wat gezellig Bos!
quote:
Als je tot morgenmiddag kunt wachten heb ik twee één week voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom maar snel dan. Er zitten nog 2 in het blik.
Ik wacht in zuid Zweden op je.
Wee degene diequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel toestemming krijgen van de begeleiding, maar hij is hier eerder geweest dus zal het vast wel mogen..
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefkequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Pa belde net. Hij gaat woensdag met zijneen paar daagjes weg, dus of het mogelijk is om Sjefke hier een paar dagen te droppen..
![]()
Hey crvquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefke
BPquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga toch niet bij jou in de buurt op vakantie.
Ik zal hem bewaren. Het is nog niet zo ver natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefke
hoe gaat het met Sjefke ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal hem bewaren. Het is nog niet zo ver natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]en dat is leuker dan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik zou de zwitserse kant kiezen...in de hoop geen frans te hoeven spreken.quote:
gewoon op zijn gewoontjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
hoe gaat het met Sjefke ?
en Bos natuurlijk![]()
hangt van je interesses af, maar ik kan je verzekeren dat al die vooroordelen die de meeste NL-ers (inclusief ik in het verleden) niet kloppenquote:
ach wat maakt dat uit, als wij naar azie gingen spraken we de taal ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou de zwitserse kant kiezen...in de hoop geen frans te hoeven spreken.
Nou ja, op zich is er niets mis met frankrijk. Alleen zouden ze eerst alle fransen eruit moeten halen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
hangt van je interesses af, maar ik kan je verzekeren dat al die vooroordelen die de meeste NL-ers (inclusief ik in het verleden) niet kloppen
playmobil is hier nooit echt populair geweest, hier meer Lego fanatenquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ging voor dichterbij, maar da's niet gelukt, geloof ik.
en waarom ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is er niets mis met frankrijk. Alleen zouden ze eerst alle fransen eruit moeten halen.
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
ach wat maakt dat uit, als wij naar azie gingen spraken we de taal ook niet
Die lui weigeren een andere taal te proberen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom ?
zijn fransen erger dan Nederlanders?
Mijn ervaring zegt me van niet
De bossen hebben vaak een connectie met de voorouders, die worden vereerd. De bossen hebben spirituele/religieuze waarden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]![]()
Nooit van gehoord.
Wat is daar heilig aan? En wat maakt t voor jou interessant er een thesis over te schrijven? Welke invalshoek gebruik je? Ecologisch? Gebruik van het bos? Geschiedenis? Soortenrijkdom?
Dat geldt voor 99% van de wereldbevolking.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die lui weigeren een andere taal te proberen.
Zelfs als je vier ndere talen op ze afvuurt, krijg je nog frans terug.
Een nieuwequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De bossen hebben vaak een connectie met de voorouders, die worden vereerd. De bossen hebben spirituele/religieuze waarden.
Ik probeer te bekijken of de meningen/gedachten van de lokale bevolking die de afgelopen jaren verandert zijn van invloed zijn op de degradatie van het bos en waardoor de meningen/gedachten veranderen.
Ik vind sacred nature een heel interessant concept binnen de natuurbescherming. En de band tussen mens en natuur is ook een heel interessante relatie, waarbij religie een extra dimensie aan de relatie geeft. Men heeft dan andere redenen om de natuur te beschermen.
Religie fascineert mij, natuur fascineert mij en de relatie tussen mens en natuur ook. En aangezien religie in de niet-westerse landen een grote rol speelt in het dagelijks leven en beinvloedt hoe mensen over zaken denken, vind ik het een hele interessante en spannende invalshoek voor natuurbescherming.
Ja, fransen zijn behoorlijk erger dan Nederlanders.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom ?
zijn fransen erger dan Nederlanders?
Mijn ervaring zegt me van niet
Dankjequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
Ieniminimuis, dat klinkt tof!Succes met je thesis.
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99% van de wereldbevolking.
Je kunt het de bevolking niet kwalijk nemen dat de scholing dermate was dat er in geen andere taal lesgegeven mocht worden
Maak eerst even vrede dan in het Midden-Oostenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankje
Daarna staat wereldvrede op het programma.
In Thailand kan het ook anders helaas, maar daar gaat het meestal goed jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.
Jawel want Democratie...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99% van de wereldbevolking.
Je kunt het de bevolking niet kwalijk nemen dat de scholing dermate was dat er in geen andere taal lesgegeven mocht worden
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, fransen zijn behoorlijk erger dan Nederlanders.
Kijk alleen maar naar de tour. Fransen zijn goed, alle anderen zijn vast dopingmisbruikers. En zo gaat ie nog wel even door.
En idd, ze spreken Frans en hoe erg jij ook probeert in gebroken frans er te komen, het helpt niet. Dat is behoorlijk onbeschoft, zeker voor mensen die bv bij de franse praatpalen langs de snelwegen werken (ja, ik heb ze nodig gehad).
Een keer begon een Thai in het Frans.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kan het ook anders helaas, maar daar gaat het meestal goed ja
mag aannemen dat je ook in het uiterste noorden en oosten geweest bent. daar spreekt men niet zo heel erg buiten de deurquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In Noorwegen, Tsjechie en Duitsland heb ik andere ervaringen. In Thailand ook, trouwens, al is het engels dat daar gesproken wordt erg bijzonder qua accent.
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in Indiaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |