Dan is holy shit best lekker.quote:
Kaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is holy shit best lekker.
Het is net hele oude zweetenenkaas dan tien keer zo erg en het is vis ipv kaas.
Ik probeer graag wat nieuws uit zelfs als ik er spijt van krijg. Hier dus niet van en ik zou het gewoon zo weer eten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik had verwacht dat het al een "schone" vis zou zijn. Stiekem klinkt het wel fascinerendIk zou het ook proberen
Tof dat het lekker was
volgens mij heb ik je Nick een keer elders gespot. R&P of 40+ oidquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet niet of ik blijf hangen hoor...
Ik heb een thesis te schrijven en werk. En om er nog een SC op Fok! bij te doen is mss iets te veel van het goede...
Kom maar snel dan. Er zitten nog 2 in het blik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kaas
Vis
Kaasvis![]()
Maar ik zou het ook proberen, alleen al voor de ervaring![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer graag wat nieuws uit zelfs als ik er spijt van krijg. Hier dus niet van en ik zou het gewoon zo weer eten.
Have fun!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
Nu begint de Zweedse game avond dus tot later
Wat gezellig Bos!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Pa belde net. Hij gaat woensdag met zijneen paar daagjes weg, dus of het mogelijk is om Sjefke hier een paar dagen te droppen..
![]()
Ik moet nog wel toestemming krijgen van de begeleiding, maar hij is hier eerder geweest dus zal het vast wel mogen..quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ookHoe weet je anders of iets lekker is?
[..]
Have fun!
[..]
Wat gezellig Bos!
quote:
Als je tot morgenmiddag kunt wachten heb ik twee één week voor je!quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom maar snel dan. Er zitten nog 2 in het blik.
Ik wacht in zuid Zweden op je.
Wee degene diequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel toestemming krijgen van de begeleiding, maar hij is hier eerder geweest dus zal het vast wel mogen..
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefkequote:Op donderdag 30 juli 2015 21:08 schreef Bos81 het volgende:
Pa belde net. Hij gaat woensdag met zijneen paar daagjes weg, dus of het mogelijk is om Sjefke hier een paar dagen te droppen..
![]()
Hey crvquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefke
BPquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga toch niet bij jou in de buurt op vakantie.
Ik zal hem bewaren. Het is nog niet zo ver natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
leuk Bos, knuffel van ons opgewonden standje voor Sjefke
hoe gaat het met Sjefke ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal hem bewaren. Het is nog niet zo ver natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]en dat is leuker dan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |