quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een keer begon een Thai in het Frans.
Geen goed plan.
Ik ga naar Duitslandquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]nou, ik kom met uitermate gebrekkig frans anders een heel end. ik woon er en moet met mijn gebrekkige frans belasting regel, telefonie, huis bouwen etc etc en is prima gelukt.
Misschien is het wel de arrogante houding van de NL-ers die ze tegen staat.
en wat betreft de Tour.... ik heb de Nederlanders gezien en in het verleden live.... om te kotsen dat gedrag![]()
PS: EK2008 in CH/At was enorm leuk, maar er waren ook keerzijdes......
wat dacht je van de feyenoordsupporters en ik zal maar niet beginnen over het ontheiligen van heilige platsen door infantiele Nederlandse toeristen....
Democratie bestaat niet, is een illusiequote:
Noordoosten ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
mag aannemen dat je ook in het uiterste noorden en oosten geweest bent. daar spreekt men niet zo heel erg buiten de deur
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in India
Dat was toch "vriendschap is een illusie"??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
Democratie bestaat niet, is een illusie
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]nou, ik kom met uitermate gebrekkig frans anders een heel end. ik woon er en moet met mijn gebrekkige frans belasting regel, telefonie, huis bouwen etc etc en is prima gelukt.
Misschien is het wel de arrogante houding van de NL-ers die ze tegen staat.
en wat betreft de Tour.... ik heb de Nederlanders gezien en in het verleden live.... om te kotsen dat gedrag![]()
PS: EK2008 in CH/At was enorm leuk, maar er waren ook keerzijdes......
wat dacht je van de feyenoordsupporters en ik zal maar niet beginnen over het ontheiligen van heilige platsen door infantiele Nederlandse toeristen....
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.
Dat zijn geen supporters, maar mensen die een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Essentieel verschilquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Debielen heb je overal, feyenoordsupporters (of meer rotterdammers in het algemeen) is nou eenmaal het dieptepunt van Nederland. Die worden hier ook uitgekotst. Maar dat is een groep, in frankrijk is het een algemeen probleem.
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.quote:
Trustequote:
Het is een beetje een ouderwetse Romeinse arena daar. Alleen staan de beesten daar op de tribune (tenzij de kakkerlakken zelf spelen ,dan staan er ook op het veldquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters, maar mensen die een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Essentieel verschil![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.
Ah, je bent een amsterdammer. Ik kan je arrogantie ineens plaatsen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een beetje een ouderwetse Romeinse arena daar. Alleen staan de beesten daar op de tribune (tenzij de kakkerlakken zelf spelen ,dan staan er ook op het veld)
Nee, ik kom uit de buurt van Rotterdam helaasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, je bent een amsterdammer. Ik kan je arrogantie ineens plaatsen.
nou dat hangt er ook maar vanaf waar. in Chennay en Pune waar ik ben geweest spreken ze behoorlijk goed engels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Thailand vind ik het Engels stukken verstaanbaarder dan dat in India
nou dank je wel, ben ook rotterdammer....quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus met arrogantiequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb ik wel gelijk.
En ik een bijna, dus snap het.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou dank je wel, ben ook rotterdammer....
hoeveel ervaring buiten vakanties heb jij met frankrijk....?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Molo het volgende:
Bon soir...
Ik wilde vroeg slapen... Klonk als goed plan, maar nu lig ik dus weer wakker, trollbody
zoals ik al zei, ik heb dus totaal andere ervaringen en ik woon er al bijna 8 jaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik een bijna, dus snap het.
Paar keer geweest voor werk, ook toen wilden ze niet in het, overigens door het bedrijfs verplicht gestelde, duits praten
Hai!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb dus totaal andere ervaringen en ik woon er al bijna 8 jaar
Ga eens slapen joh ipv van zuipen en lekkere dingen etenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai!
Ik heb zin in wijn en chocoladetaart
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens slapen joh ipv van zuipen en lekkere dingen eten
Dan doe je het helemaal niet goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten ja
Gezond eten dit dat
Klopt... Enige waar het goed voor is is het goddelijke lijf wat ik ervan krijgquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je het helemaal niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb heul niks gezopen of lekkers gevroten ja
Gezond eten dit dat
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt... Enige waar het goed voor is is het goddelijke lijf wat ik ervan krijg
Even volhouden dan komt dat echt vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
BBQ?quote:
Ja maar jij kunt het vast hebbenquote:
Eigenlijk nietquote:
Ja joh komt goed. En ik ben niet zo kansloos dat ik nu chocolade zou gaan pakken ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even volhouden dan komt dat echt vanzelf
Gereedschap en afdakje verhaal ja?quote:
Kijk anders hier even, dan is je zin in eten vast zo voorbijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh komt goed. En ik ben niet zo kansloos dat ik nu chocolade zou gaan pakken ofzo
Ik zit een foodblog te bekijken, is gewoon niet handig
Het begint meer een hangar te wordenquote:
Ja dat helpt inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk anders hier even, dan is je zin in eten vast zo voorbij
Ga je mee naar de sportschool dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Het begint meer een hangar te worden
Dacht ik al.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of zo van die kleine kan er ieder moment uit komen of niet??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een week of 17.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of zo van die kleine kan er ieder moment uit komen of niet??
Je wordt weer vader??quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog een week of 17.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |