abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:21:48 #161
159909 -Peach
Prunus persica
pi_154923645
Fijn Artoo! Zou ook gaan inderdaad als je geen last meer hebt.

Lijstje:
O: overnight oats
L: ?
T: mini raketijsje
D: pastasalade met gerookte kip

Komen nog wat T's bij en lunch weet ik nog niet.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_154923800
Vanaf vandaag weer lijstjes, laatste paar dagen van de vakantie alles weer even in de structuur zetten :)

Niks aangekomen, juist afgevallen. Maar laatste paar dagen goed ingehaald, dus benieuwd wat er zaterdag op de teller staat :')

Lijstje:
O: 3 volkoren, met jam.
L: Havermout/nesquik/cacao/melk/whey
T: Iets van fruit.
D: Gebakken aardappelen, groente, broodje hamburger :9

Nog 1215 kcal over voor die T en D. Dus denk dat er in de avond ook nog een T in moet.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:53:40 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154924432
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanaf vandaag weer lijstjes, laatste paar dagen van de vakantie alles weer even in de structuur zetten :)

Niks aangekomen, juist afgevallen. Maar laatste paar dagen goed ingehaald, dus benieuwd wat er zaterdag op de teller staat :')

Lijstje:
O: 3 volkoren, met jam.
L: Havermout/nesquik/cacao/melk/whey
T: Iets van fruit.
D: Gebakken aardappelen, groente, broodje hamburger :9

Nog 1215 kcal over voor die T en D. Dus denk dat er in de avond ook nog een T in moet.
yes mijn tips zijn goed he? *)
nu wil ik ook broodje hamburger :'(
pi_154924518
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja, zeker weten :D

Broodje hamburger :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154936979
even een vraagje, ik heb het probleem dat ik tijdens het squatten de neiging heb om op mijn tenen te gaan staan ipv op mijn hele voet en (daardoor?) ook niet ver genoeg naar achter kom. Dit los ik nu min of meer op door in de smith machine te squaten, maar dat is ook maar een tijdelijke oplossing.

Iemand tips, suggestisch, ideeen wat ik fout doe?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:22:40 #166
159909 -Peach
Prunus persica
pi_154941333
Eigenlijk hang je dus te ver naar voren? Je zou filmpjes kunnen kijken of je daar wat tips vandaan kunt halen:
Wat voor mij wel geholpen heeft is zonder gewicht kijken wat het prettigst voelt. Bij hielp het om breder gaan staan en er op te letten dat ik mn knieen goed naar buiten druk.
pi_154941646
ja te ver naar voren indd, als ik dat niet doe, val ik naar achter voor mij gevoel
knieën goed naar buiten drukken zal ik eens op letten. Zonder gewicht heb ik als een dolle staan proberen samen met mijn man, maar ik kan niet zo gaan "zitten" op de eoa manier :') motorisch gestoord :@
pi_154948170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Welke tips?! :P
pi_154948200
Lijstje voor vandaag, 2x sporten dus veeeeeeeeel (2200 kcal) :_

L: omelet met stukjes banaan
T1: 150gr pandan rijst, 200gr gebakken kipfilet en groenten
S: UB
D: magere rundersteak, 500gr krieltjes & salade
T2: cappuccino & 2 stukjes chocola
S: voetballen
T3: 500gr magere kwark, 200gr aardbeien & 2 ciabatta broodjes met ham, kaas & chorizo
  donderdag 6 augustus 2015 @ 09:09:49 #170
159909 -Peach
Prunus persica
pi_154948702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja te ver naar voren indd, als ik dat niet doe, val ik naar achter voor mij gevoel
knieën goed naar buiten drukken zal ik eens op letten. Zonder gewicht heb ik als een dolle staan proberen samen met mijn man, maar ik kan niet zo gaan "zitten" op de eoa manier :') motorisch gestoord :@
Ik herken het :') maar door wat te oefenen wat fijn voelde, lukt het nu prima. Misschien je man vragen om je te filmen, kun je thuis kijken wat je moet aanpassen? Succes iig :P

Lijstje vandaag:

L: 4x spelt, kip, mayo, mosterd, tomaat, komkommer, sla
Ts: kitkat chunky, appel, wilde perzik
D: pastasalade met o.a. gerookte kip
S: benen
T: shake
pi_154949093
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:09 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik herken het :') maar door wat te oefenen wat fijn voelde, lukt het nu prima. Misschien je man vragen om je te filmen, kun je thuis kijken wat je moet aanpassen? Succes iig :P

ah dat is mischien ook een tip ja, kan thuis ook aangezien ik daar ook materiaal heb :)
Toch wel fijn dat iemand herkend en dat het dus goed kan komen :D

nog 7 uurtjes werken dan heb ik vakantie *O*

o: mugcake met choloade whey :9
t: kwark met gedroogde ananas
l: sportpannekoeken en een nectarine
t: 2x rijstwafel
d: kipsate met rijst en sugarsaps
b: hopelijk stuk fietsen op mijn nieuwe mountainbike :)
t: yoghurt met beetje honing
pi_154949395
Lijstjuh:

O: Havermout ontbijt;
L: 2 bolletjes + hamburger;
T: Kiwi's;
D: Nog even bedenken; Denk iets met mie en kip ofzo :9
T: Ijsje?

Ijsje zit er waarschijnlijk wel in. 800 kcal voor D. Daarna nog 185 kcal over *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154949466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Toch zou ik dan eerst beginnen met een goede basis. Wat je verteld klinkt heel erg als ik toen ik net ging squatten. In het begin kreeg ik het gewoon echt niet voor elkaar om te squatten en genoeg op m'n hakken te staan. M'n fysio stond letterlijk achter me voor het geval dat ik omviel :')

Tegenwoordig kan ik een aantal pistol squats achter elkaar (3 jaar later :+).
pi_154949506
ja dat is de reden dat ik in de smith machine squat, zo wordt ik min of meer in de goede houding gedwongen.
Dus dat ik de basis voor elkaar moet krijgen snap ik...de vraag was meer hoe ;)
pi_154949715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja dat is de reden dat ik in de smith machine squat, zo wordt ik min of meer in de goede houding gedwongen.
Dus dat ik de basis voor elkaar moet krijgen snap ik...de vraag was meer hoe ;)
Oefenen heel veel oefenen :P desnoods zet je een stoel onder je kont en ga je daar telkens op zitten. En je niet tegen laten houden door dat valgevoel, zorg dat je vriend achter je staat om je op te vangen. Na een paar keer vallen ging het bij mij steeds beter. Je voeten iets breder wegzetten kan het ook makkelijker maken. Of squatten met een tRX, dan heb je iets om vast te houden, je merkt dan vanzelf hoe beter het gaat hoe minder je aan de tRX hangt.
pi_154949895
Ik squat ook op de smith machine maar dat is meer vanwege de goede houding en het gewicht wat er op gaat. Zo hoeft er ook niemand achter me te staan.

Ben wel progressie aan het maken sinds ik weer een tijd m'n benen serieus train. Dit is m'n set van afgelopen maandag.

Opwarmer: 20x 50kg
Set1: 6x75kg
Set2: 6x80kg
Set3: 6x85kg
Set4: 6x90kg

Afgelopen week voor het eerst op de 90kg beland! Ben begonnen met setjes van 60k :+ Binnenkort eens een 1RM PR doen, ben benieuwd :)
pi_154950002
Ik heb nog nooit een Squat met gewicht gedaan :+ ik ben een circus aapje. Wel op een kantelplankje, daarna op een kantelplankje met gewicht in een hand. Daarna op een kantelplankje en tussendoor een bal tegen de muur gooien en achter m'n rug doorgeven. Toen heb ik zon Squat challenge gedaan tot 200 squats. En toen op een been verder gegaan met behulp van een trx. En van de week vroeg m'n fysio hoeveel ik nog aan de tRX hing. Dus toen heb ik hem los gelaten en bleek ik het zelfstandig op een been te kunnen. Ik ga op een slakkentempo O-)

Opdrukken was ook zo'n leuke. Paar maanden geleden voor het eerst geprobeerd. Heb 1 week m'n armen niet kunnen gebruiken daarna :') ben daarna begonnen op m'n knieeen en op een steps met m'n handen 3x5. Soms voel ik me echt kansloos. Maar kan nu op m'n knieeen 3x15 zonder problemen en kan 3 volledige dus er zit vooruitgang in.
pi_154950073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:21 schreef sandertjuh het volgende:
Ik squat ook op de smith machine maar dat is meer vanwege de goede houding en het gewicht wat er op gaat. Zo hoeft er ook niemand achter me te staan.

Ben wel progressie aan het maken sinds ik weer een tijd m'n benen serieus train. Dit is m'n set van afgelopen maandag.

Opwarmer: 20x 50kg
Set1: 6x75kg
Set2: 6x80kg
Set3: 6x85kg
Set4: 6x90kg

Afgelopen week voor het eerst op de 90kg beland! Ben begonnen met setjes van 60k :+ Binnenkort eens een 1RM PR doen, ben benieuwd :)
netjes :)
ja nadeel is dat de smith machine vaak bezet is, dus wil ook graag een uitwijkoptie hebben die ik goed kan uitvoeren :) plus het is gewoon irritant als iets niet lukt
pi_154950102
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oefenen heel veel oefenen :P desnoods zet je een stoel onder je kont en ga je daar telkens op zitten. En je niet tegen laten houden door dat valgevoel, zorg dat je vriend achter je staat om je op te vangen. Na een paar keer vallen ging het bij mij steeds beter. Je voeten iets breder wegzetten kan het ook makkelijker maken. Of squatten met een tRX, dan heb je iets om vast te houden, je merkt dan vanzelf hoe beter het gaat hoe minder je aan de tRX hangt.
zijn dat die elastieken?
pi_154950199
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

zijn dat die elastieken?

Kun je aan een deur of een haak aan het plafond bevestigen. Sommige sportscholen hebben er een. Ik heb een namaak van bol, toffe is dat ik dat ding mee kan nemen in m'n koffer op vakantie. Je kan er echt heel veel oefeningen mee en gebruikt eigenlijk ke eigen lichaamsgewicht om te trainen.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:39:04 #181
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154950219
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Kun je aan een deur of een haak aan het plafond bevestigen. Sommige sportscholen hebben er een. Ik heb een namaak van bol, toffe is dat ik dat ding mee kan nemen in m'n koffer op vakantie. Je kan er echt heel veel oefeningen mee en gebruikt eigenlijk ke eigen lichaamsgewicht om te trainen.
jij doet pistol squats zonder trx?
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_154950250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:39 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

jij doet pistol squats zonder trx?
Kan er nu een paar achter elkaar ja :+ kan het tegenwoordig beter dan mijn fysio. Dat is wel grappig.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:42:26 #183
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154950265
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kan er nu een paar achter elkaar ja :+ kan het tegenwoordig beter dan mijn fysio. Dat is wel grappig.
hoe lang ben je daar mee bezig geweest dan? mij lukt dat na 4 maanden nog steeds niet
pi_154950275
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Die hangen sinds kort ook bij ons in de sportschool. Ik zelf vind het niks :P
pi_154950348
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

hoe lang ben je daar mee bezig geweest dan? mij lukt dat na 4 maanden nog steeds niet
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met m'n eerste Squat. Met op 1 been squatten ben ik 1 jaar bezig geweest maar ik heb tussendoor in het revalidatiecentrum
gelopen (wat echt kansloos was. Ze gaan daar zo uit van de gemiddelde persoon dat ik alleen maar spiermassa verloren ben. Ik kon ooit 200 kg legpressen, ze lieten me daar beginnen met 30 kg op twee benen). Ben nu sinds mei weer opnieuw begonnen met de pistol Squat. Ik moet zeggen ik doe wel ook al 3 jaar stabiliteitsoefeningen vanwege m'n slechte knie. Dus ik sta ondertussen als een rots op een been. Misschien dat je een stabiliteitsoefening toe kan voegen en dat het dan makkelijker word?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:46:46 #186
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154950349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

mja al sje traint met lichaamsgewicht en je bent 1.60 dan is het niet zo'n uitdaging natuurlijk :*
pi_154950380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Oh ja ik vind het fantastisch. Maar ik train ook (nog) niet zoveel met gewichten. Alleen voor de legpress heb ik nu een streefje staan om de 200 kg te halen. Maar zit nu op 110 dus duurt nog wel even.

Ja en ik doe een kettlebell snitch. Maar daar ben ik pas mee begonnen dus doe ik maar met 8 kg. Zeker voor m'n suikerarm is dat al moeilijk genoeg :P
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:49:01 #188
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154950386
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben 3 jaar geleden begonnen met m'n eerste Squat. Met op 1 been squatten ben ik 1 jaar bezig geweest maar ik heb tussendoor in het revalidatiecentrum
gelopen (wat echt kansloos was. Ze gaan daar zo uit van de gemiddelde persoon dat ik alleen maar spiermassa verloren ben. Ik kon ooit 200 kg legpressen, ze lieten me daar beginnen met 30 kg op twee benen). Ben nu sinds mei weer opnieuw begonnen met de pistol Squat. Ik moet zeggen ik doe wel ook al 3 jaar stabiliteitsoefeningen vanwege m'n slechte knie. Dus ik sta ondertussen als een rots op een been. Misschien dat je een stabiliteitsoefening toe kan voegen en dat het dan makkelijker word?
dat doe ik al en veel explosiviteit maar was gewoon benieuwd want ik doe het nu sinds maart en kom halverwege voor ik begin te faceplanten
pi_154950412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:49 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

dat doe ik al en veel explosiviteit maar was gewoon benieuwd want ik doe het nu sinds maart en kom halverwege voor ik begin te faceplanten
Mijn fysio vertelde me van de week wel dat het voor mannen veel lastiger is :P omdat bij mannen kracht vooral in de armen zit, en bij vrouwen vooral in de benen.
pi_154950482
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh ja ik vind het fantastisch. Maar ik train ook (nog) niet zoveel met gewichten. Alleen voor de legpress heb ik nu een streefje staan om de 200 kg te halen. Maar zit nu op 110 dus duurt nog wel even.

Ja en ik doe een kettlebell snitch. Maar daar ben ik pas mee begonnen dus doe ik maar met 8 kg. Zeker voor m'n suikerarm is dat al moeilijk genoeg :P
Legpress 200kg?!? Voor een dame?!? Dat is een aardige score :o Nu heb je wel verschillende manieren van een legpress maar ik zit zelf op 230kg en dat is dan op een apparaat waar je op ligt met je benen omhoog. Dus niet zo'n zit apparaat :+
pi_154950505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

mja al sje traint met lichaamsgewicht en je bent 1.60 dan is het niet zo'n uitdaging natuurlijk :*
Toch verbaasde het me hoeveel (gespierde) mannen in die dingen hangen O-) Voor mij is het inderdaad niks, heb er de lengte ook niet echt voor o|O
pi_154950534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:55 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Legpress 200kg?!? Voor een dame?!? Dat is een aardige score :o Nu heb je wel verschillende manieren van een legpress maar ik zit zelf op 230kg en dat is dan op een apparaat waar je op ligt met je benen omhoog. Dus niet zo'n zit apparaat :+
Die van mij is een zit :P ik moet het kunnen. Ik heb 2 jaar geleden in een goede periode een keer een weddenschap gedaan met m'n fysio. Als ik het 10 keer zou kunnen, zou hij het 100 keer doen. Wat heeft die man gevloekt. >:) met wilskracht kom je een eind :P
pi_154950581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:56 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Toch verbaasde het me hoeveel (gespierde) mannen in die dingen hangen O-) Voor mij is het inderdaad niks, heb er de lengte ook niet echt voor o|O
Er zijn genoeg oefeningen die echt wel heel pittig zijn hoor. En je kan er ook dingen in als opdrukken, en optrekken (pull up? Ik heb geen idee). Ik heb in ieder geval al flink spierpijn gehad. Lengte maakt niet uit trouwens. Je kan m afstellen.
pi_154950918
ja ik heb wel eens gezien dat mensen die gebruikte in de workout room.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:54:57 #195
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154951895
ik gebruik hem alleen voor die pistolsquats en daarvoor voor jumpsquats.

Maar goed er zijn echt mega veel oefeningen voor die ook thinder zwaar zijn. (gebruik ik dat thunder zo goed artoo?)
pi_154951956
Ik heb geen inspiratie voor het avondeten dus als iemand een goed maar snel te bereiden idee heeft :+

Rest van mijn lijstje:

O: boterham met ham, glas chocomel
T: breaker
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes. Klein beetje ketchup :+
T: banaan & appel
D: ?
S: crossfit training. Hoop dat ik wat meer energie heb vanavond :')
T: hand cashew nootjes

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2015 11:57:50 ]
pi_154952034
kipshoarma <3
pi_154952043
Ik hou niet zo van shoarma :@
pi_154952169
ow, ja dan is dat geen goede optie :P
pi_154952443
Ik zit hieraan te denken, maar m'n vriend word niet zo heel blij van geen vlees:

http://chickslovefood.com/5-or-less-caprese-plaattaart/
pi_154953311
ziet er heerlijk uit, maar niet als avondeten.. zou met honger van tafel gaan gok ik
pi_154953919
Heb besloten dat het Italiaanse visstoof word ^^
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:37:27 #203
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154966335
Zo, het lijkt er op dat ik de flow weer wat terug krijg met hardlopen. Vandaag voor 't eerst in 2 maanden weer de 10 km aangetikt :P

Lijstje:
O/L: Pannenkoeken met 1 banaan en stroop :9
T1: Eiwitreep + sinaasappel
T2: Perzik
D: Homemade babi ketjap
S: 10K hardlopen
T: Moet ik nog even over denken :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_154966395
Burpees :')
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:58:47 #205
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154967145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:39 schreef Fripsel het volgende:
Burpees :')
Die zijn bedacht door Satan :P
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:36:29 #206
159909 -Peach
Prunus persica
pi_154976904
10K! Goed zeg.

Lijstje:

L: 4x spelt, kipfilet, komkommer, tomaat, sla, mayo, mosterd
Ts: wilde perzik, appel, twix, bramen uit eigen tuin (teringzuur), gekookt ei
D: kalkoenschnitzel, radijsjes
S: armen
T: shake
pi_154976938
Lijstje van vandaag:

O: twee boterhammen met kipfilet, kom chai tea latte.
T: druiven
L: soep
T: gekookt ei, banaan
D: gevulde pasta met saus en salade.
T: waterijsje
pi_154977154
Aangezien ik me vanmorgen heb verslapen heb ik heeeel saai lijstje :+ Had geen tijd meer om een lekkere omelet voor mezelf te bakken.. dus dan maar m'n lunch van morgen op eten die ik gisteren heb gebakken.

Sporten gaat hem niet worden, teveel spierpijn in m'n benen van het voetballen gisteren. Dan maar morgenochtend :O

L: 100gr pandan rijst, 100gr kipfilet & groenten
T: 100gr pandan rijst, 100gr kipfilet & groenten
D: 125gr zalm met salade
T: 500gr magere kwark, 200gr aardbeien & 2 kiwi's
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:33:57 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154979246
lijstje gisteren gewoon omdat lekker O+
O: 3x cracker, halve plak kaas, kip, pindakaas
L: bruine bol, 50gr rosbief, gekookt ei, beetje geraspte 30+ kaas en groenvoer
T: vanille milkshake met slagroom O+ O+
D: kip/grapefruit cocktail, courgettelasagne, kwarktaart met aardbeien
T: blokje choco, kwarktaart, 4x knappertjes

(en dus 100gr lichter vanmorgen *) )

Vandaag:
O: havermout met pindakaas
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kipfilet
L: pistolet oude kaas, gekookt ei
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: 150gr aardappel, wortel met doperwten, panga

Dit weekend leren voor examen volgende week, dus moet knaagvoer erbij hebben.
Sowieso 1 zak plofrijst want dat moet, verder denk wat worteltjes ofzo..
iemand nog tips?
pi_154982443
Ik heb geen spierpijn :D
pi_154982823
Plofrijst?
pi_154982867
Lijstje
O: mugcake koffie
T 2x koffie en ontbijtkoek :')
L: 2x brood met pindakaas
T: ananas
D: pannekoeken bij de pannekoekenbakker
S: hopelijk nog tijd voor rug en schouders
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:23:54 #213
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154984070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:33 schreef gcjoel het volgende:
lijstje gisteren gewoon omdat lekker O+
O: 3x cracker, halve plak kaas, kip, pindakaas
L: bruine bol, 50gr rosbief, gekookt ei, beetje geraspte 30+ kaas en groenvoer
T: vanille milkshake met slagroom O+ O+
D: kip/grapefruit cocktail, courgettelasagne, kwarktaart met aardbeien

(en dus 100gr lichter vanmorgen *) )

Vandaag:
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kipfilet
L: pistolet oude kaas, gekookt ei
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: 150gr aardappel, wortel met doperwten, panga

Dit weekend leren voor examen volgende week, dus moet knaagvoer erbij hebben.
Sowieso 1 zak plofrijst want dat moet, verder denk wat worteltjes ofzo..
iemand nog tips?
een ons.....kijk je uit dat je niet te hard gaat _O-
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:24:27 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154984083
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 13:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Plofrijst?

Als dit niet meer bestaat kan ik nooit meer leren :'(
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:25:17 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154984112
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:23 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

een ons.....kijk je uit dat je niet te hard gaat _O-
Nou normaal is het 1 kilo zwaarder hoor :6
En ik zie het meteen in de spiegel die ons, dat wil je misschien niet geloven maar ik zie er echt goed uit!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:26:51 #216
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154984161
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou normaal is het 1 kilo zwaarder hoor :6
En ik zie het meteen in de spiegel die ons, dat wil je misschien niet geloven maar ik zie er echt goed uit!
pica? voor en na ofc
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:31:36 #217
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154984307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:26 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

pica? voor en na ofc
Heb alleen naakt, stuur wel ff via whatsapp.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:32:48 #218
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_154984339
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

thanks *;
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 18:14:17 #219
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154990269
quote:

[..]

:9
pi_154994149
quote:

[..]

~O>

Zie je plaatje ff niet, straks thuis kijken
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:42:07 #221
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154994210
Oh yisss ik heb ook nog een lijstje van vandaag.

O: 2 boterhammen + 2 gekookte eitjes
L: 200g sla met zelf gemaakte honingmosterddressing, 150g gerookte kipfilet
T: 250g magere vruchtenyoghurt + een appel
S: UB-KT
D: Homemade rösti, sperzieboontjes + 'Zürcher geschnetzeltes' van kip, oftewel kipfilet in een champignonsausje.
B :P : Stukkie wandelen
T: Eiwitreep, appelflap :9
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 14:44:47 #222
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155013448
Wat een rust hier :P

Lijstje!
O: Mugcake met 30g havermout, kleine banaan, 1 ei, cacaopoeder + cacao nibs
S: 6km hardlopen
L: 2 gekookte eieren, 200g komkommer, 250g cherrytomaatjes
T: Magere vruchtenyoghurt + appel
D: Meatloaf met aardappel, sperzieboontjes
T: Even zien wat er nog over blijft aan kcal en macro's dat aangevuld moet worden
pi_155022808
Zie de foto nog steeds niet, maar is het van die gekleurde zooi die op de Kermis ook in die babyflesjes zit?

O: 3 rijstwafels met halvarine en jam, koffie
L: 2x brood met pindakaas, yoghurt met honing
T: 1 bolletje sinaasappel yoghurt ijs en 3 maria biscuits
D: lasagna en salade
B: uurtje fietsen
En er ligt een zak m&m klaar :9
pi_155023031
Ik moet even heel hard nadenken over wat ik gegeten heb vandaag :')

O: broodje met kipfilet
T: eierkoek
L: restje visstoof plak brood met aioli
T: cornetto
D: kleine portie pasta met fungi saus en erwtjes :')

Ik heb betere dagen.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:26:26 #225
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155023288
Oohhh M&M's. Die wil ik ook wel :9
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:02:15 #226
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155024764
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zie de foto nog steeds niet, maar is het van die gekleurde zooi die op de Kermis ook in die babyflesjes zit?

O: 3 rijstwafels met halvarine en jam, koffie
L: 2x brood met pindakaas, yoghurt met honing
T: 1 bolletje sinaasappel yoghurt ijs en 3 maria biscuits
D: lasagna en salade
B: uurtje fietsen
En er ligt een zak m&m klaar :9
Ja volgens mij wel, felgkleurde mierzoete gepofte rijst O+

oh M&M's, wel gele hoop ik? :D
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:03:48 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155024829
mijn lijstje ook nog ff:
L: half ciabatta achtig brood met halve kipfilet, 30+ kaas en chilisaus
T: worteltjes tijdens het leren
T: cornetto aardbei
D: broodje hamburger, salade
T: halve zak chips, misschien nog kwarktaart

Morgen dus: Mannaaaaa
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 21:17:55 #228
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155025436
Gele M&M's O+
pi_155038177
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel, felgkleurde mierzoete gepofte rijst O+

oh M&M's, wel gele hoop ik? :D
Ah ja die ken ik wel ja, lang niet meer gehad :)
En natuurlijk gele!

Vandaag naar het strand <3
  zondag 9 augustus 2015 @ 09:15:02 #230
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155038639
Vandaag eindelijk weer fietsen O+
pi_155038641
Ik ga op vakantie vandaag *O*
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:45:39 #232
202348 Susi
Temple of Love
pi_155039550
Veel plezier op vakantie en aan het strand :). Ik moet vandaag werken :+

O Omelet met drie soorten groenten
T Paar koekjes
L Filodeegcake met spinazie en feta
T Een bak kwark met lijnzaad.
D Maaltijdsalade
pi_155041581
Sterkte dan susie ;)
En fripsel fijne vakantie, waar ga je heen?
pi_155044268
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sterkte dan susie ;)
En fripsel fijne vakantie, waar ga je heen?
Kreta. Zit nu op Schiphol :D
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:05:35 #235
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155045777
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kreta. Zit nu op Schiphol :D
Ooh Kreta is prachtig O+ Waar in Kreta ga je naartoe?
pi_155052197
Lekker :)
  zondag 9 augustus 2015 @ 21:02:51 #237
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155056847
Heh-heh. Had kcal over. Heb mijn Twix-ijsje geschrapt voor een McFlurry. Alsnog binnen kcal. Win :P
pi_155058378
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:02 schreef Artoo het volgende:
Heh-heh. Had kcal over. Heb mijn Twix-ijsje geschrapt voor een McFlurry. Alsnog binnen kcal. Win :P
En smaakt des te beter wanneer ie binnen de kcal is :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155058580
Vandaag laatste vakantiedag, morgen weer werken. Pret is voorbij, streep eronder!

Lijstje voor morgen (echt weer plannen, gaat niet meer zo automatisch als eerst :'):
O: Havermout dinges combi
T: Banaan
L: 4 volkoren, jam: what else :D
T: Bolletje goed bezig reep + nog iets qua fruit.
D: Blok van 800 kcal
T: Banaan

Zit ik op 1852 kcal zonder dat extra fruit in middag T :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155068571
Hier nog 2,5 week werken en dan vakantie. Kan niet wachten! O+

Aangezien ik vandaag om 7 uur moest beginnen had ik vanmorgen uiteraard geen tijd om m'n eitje te bakken :+ Is echt helemaal niks voor mij, zo vroeg opstaan...

Lijstje:
L: 100gr pandan rijst, 200gr kipfilet & 150gr sperziebonen
T: moet ik nog verzinnen
S: LB
D: 2 gehaktballen (met een klein beetje appelmoes :@), 400gr aardappelen & 150gr spinazie
T: night protein van XXL & 200gr aardbeien

Tijd terug die night protein aangeschaft maar eigenlijk nooit gebruikt. Ik vermoed namelijk dat mijn lichaam nogal heftig op de kwark (lactose) reageert in de vorm van puistjes op m'n rug. Soms het is zo erg dat het wel lijkt alsof ik aan de anabolen zit :') De vorige keer ook een tijd geen kwark gegeten en toen leek het veel rustiger op mijn rug.

Nu ga ik het dus nog een keer proberen en m'n rug goed in de gaten houden om te kijken of het echt door de kwark komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')