yes mijn tips zijn goed he?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanaf vandaag weer lijstjes, laatste paar dagen van de vakantie alles weer even in de structuur zetten
Niks aangekomen, juist afgevallen. Maar laatste paar dagen goed ingehaald, dus benieuwd wat er zaterdag op de teller staat
Lijstje:
O: 3 volkoren, met jam.
L: Havermout/nesquik/cacao/melk/whey
T: Iets van fruit.
D: Gebakken aardappelen, groente, broodje hamburger
Nog 1215 kcal over voor die T en D. Dus denk dat er in de avond ook nog een T in moet.
Ja, zeker wetenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
yes mijn tips zijn goed he?![]()
nu wil ik ook broodje hamburger
Welke tips?!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
yes mijn tips zijn goed he?![]()
nu wil ik ook broodje hamburger
Ik herken hetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja te ver naar voren indd, als ik dat niet doe, val ik naar achter voor mij gevoel
knieën goed naar buiten drukken zal ik eens op letten. Zonder gewicht heb ik als een dolle staan proberen samen met mijn man, maar ik kan niet zo gaan "zitten" op de eoa maniermotorisch gestoord
ah dat is mischien ook een tip ja, kan thuis ook aangezien ik daar ook materiaal hebquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik herken hetmaar door wat te oefenen wat fijn voelde, lukt het nu prima. Misschien je man vragen om je te filmen, kun je thuis kijken wat je moet aanpassen? Succes iig
![]()
Toch zou ik dan eerst beginnen met een goede basis. Wat je verteld klinkt heel erg als ik toen ik net ging squatten. In het begin kreeg ik het gewoon echt niet voor elkaar om te squatten en genoeg op m'n hakken te staan. M'n fysio stond letterlijk achter me voor het geval dat ik omvielquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja te ver naar voren indd, als ik dat niet doe, val ik naar achter voor mij gevoel
knieën goed naar buiten drukken zal ik eens op letten. Zonder gewicht heb ik als een dolle staan proberen samen met mijn man, maar ik kan niet zo gaan "zitten" op de eoa maniermotorisch gestoord
Oefenen heel veel oefenenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja dat is de reden dat ik in de smith machine squat, zo wordt ik min of meer in de goede houding gedwongen.
Dus dat ik de basis voor elkaar moet krijgen snap ik...de vraag was meer hoe
netjesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:21 schreef sandertjuh het volgende:
Ik squat ook op de smith machine maar dat is meer vanwege de goede houding en het gewicht wat er op gaat. Zo hoeft er ook niemand achter me te staan.
Ben wel progressie aan het maken sinds ik weer een tijd m'n benen serieus train. Dit is m'n set van afgelopen maandag.
Opwarmer: 20x 50kg
Set1: 6x75kg
Set2: 6x80kg
Set3: 6x85kg
Set4: 6x90kg
Afgelopen week voor het eerst op de 90kg beland! Ben begonnen met setjes van 60kBinnenkort eens een 1RM PR doen, ben benieuwd
zijn dat die elastieken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oefenen heel veel oefenendesnoods zet je een stoel onder je kont en ga je daar telkens op zitten. En je niet tegen laten houden door dat valgevoel, zorg dat je vriend achter je staat om je op te vangen. Na een paar keer vallen ging het bij mij steeds beter. Je voeten iets breder wegzetten kan het ook makkelijker maken. Of squatten met een tRX, dan heb je iets om vast te houden, je merkt dan vanzelf hoe beter het gaat hoe minder je aan de tRX hangt.
jij doet pistol squats zonder trx?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kun je aan een deur of een haak aan het plafond bevestigen. Sommige sportscholen hebben er een. Ik heb een namaak van bol, toffe is dat ik dat ding mee kan nemen in m'n koffer op vakantie. Je kan er echt heel veel oefeningen mee en gebruikt eigenlijk ke eigen lichaamsgewicht om te trainen.
Kan er nu een paar achter elkaar jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
jij doet pistol squats zonder trx?
hoe lang ben je daar mee bezig geweest dan? mij lukt dat na 4 maanden nog steeds nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan er nu een paar achter elkaar jakan het tegenwoordig beter dan mijn fysio. Dat is wel grappig.
Die hangen sinds kort ook bij ons in de sportschool. Ik zelf vind het niksquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kun je aan een deur of een haak aan het plafond bevestigen. Sommige sportscholen hebben er een. Ik heb een namaak van bol, toffe is dat ik dat ding mee kan nemen in m'n koffer op vakantie. Je kan er echt heel veel oefeningen mee en gebruikt eigenlijk ke eigen lichaamsgewicht om te trainen.
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met m'n eerste Squat. Met op 1 been squatten ben ik 1 jaar bezig geweest maar ik heb tussendoor in het revalidatiecentrumquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
hoe lang ben je daar mee bezig geweest dan? mij lukt dat na 4 maanden nog steeds niet
mja al sje traint met lichaamsgewicht en je bent 1.60 dan is het niet zo'n uitdaging natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die hangen sinds kort ook bij ons in de sportschool. Ik zelf vind het niks
Oh ja ik vind het fantastisch. Maar ik train ook (nog) niet zoveel met gewichten. Alleen voor de legpress heb ik nu een streefje staan om de 200 kg te halen. Maar zit nu op 110 dus duurt nog wel even.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die hangen sinds kort ook bij ons in de sportschool. Ik zelf vind het niks
dat doe ik al en veel explosiviteit maar was gewoon benieuwd want ik doe het nu sinds maart en kom halverwege voor ik begin te faceplantenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met m'n eerste Squat. Met op 1 been squatten ben ik 1 jaar bezig geweest maar ik heb tussendoor in het revalidatiecentrum
gelopen (wat echt kansloos was. Ze gaan daar zo uit van de gemiddelde persoon dat ik alleen maar spiermassa verloren ben. Ik kon ooit 200 kg legpressen, ze lieten me daar beginnen met 30 kg op twee benen). Ben nu sinds mei weer opnieuw begonnen met de pistol Squat. Ik moet zeggen ik doe wel ook al 3 jaar stabiliteitsoefeningen vanwege m'n slechte knie. Dus ik sta ondertussen als een rots op een been. Misschien dat je een stabiliteitsoefening toe kan voegen en dat het dan makkelijker word?
Mijn fysio vertelde me van de week wel dat het voor mannen veel lastiger isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat doe ik al en veel explosiviteit maar was gewoon benieuwd want ik doe het nu sinds maart en kom halverwege voor ik begin te faceplanten
Legpress 200kg?!? Voor een dame?!? Dat is een aardige scorequote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ja ik vind het fantastisch. Maar ik train ook (nog) niet zoveel met gewichten. Alleen voor de legpress heb ik nu een streefje staan om de 200 kg te halen. Maar zit nu op 110 dus duurt nog wel even.
Ja en ik doe een kettlebell snitch. Maar daar ben ik pas mee begonnen dus doe ik maar met 8 kg. Zeker voor m'n suikerarm is dat al moeilijk genoeg
Toch verbaasde het me hoeveel (gespierde) mannen in die dingen hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:46 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
mja al sje traint met lichaamsgewicht en je bent 1.60 dan is het niet zo'n uitdaging natuurlijk
Die van mij is een zitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Legpress 200kg?!? Voor een dame?!? Dat is een aardige scoreNu heb je wel verschillende manieren van een legpress maar ik zit zelf op 230kg en dat is dan op een apparaat waar je op ligt met je benen omhoog. Dus niet zo'n zit apparaat
Er zijn genoeg oefeningen die echt wel heel pittig zijn hoor. En je kan er ook dingen in als opdrukken, en optrekken (pull up? Ik heb geen idee). Ik heb in ieder geval al flink spierpijn gehad. Lengte maakt niet uit trouwens. Je kan m afstellen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Toch verbaasde het me hoeveel (gespierde) mannen in die dingen hangenVoor mij is het inderdaad niks, heb er de lengte ook niet echt voor
een ons.....kijk je uit dat je niet te hard gaatquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:33 schreef gcjoel het volgende:
lijstje gisteren gewoon omdat lekker![]()
O: 3x cracker, halve plak kaas, kip, pindakaas
L: bruine bol, 50gr rosbief, gekookt ei, beetje geraspte 30+ kaas en groenvoer
T: vanille milkshake met slagroom![]()
![]()
D: kip/grapefruit cocktail, courgettelasagne, kwarktaart met aardbeien
T: blokje choco, kwarktaart, 4x knappertjes
(en dus 100gr lichter vanmorgen)
Vandaag:
O: havermout met pindakaas
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kipfilet
L: pistolet oude kaas, gekookt ei
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: 150gr aardappel, wortel met doperwten, panga
T: blokje choco, kwarktaart, 4x knappertjes
Dit weekend leren voor examen volgende week, dus moet knaagvoer erbij hebben.
Sowieso 1 zak plofrijst want dat moet, verder denk wat worteltjes ofzo..
iemand nog tips?
Nou normaal is het 1 kilo zwaarder hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:23 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
een ons.....kijk je uit dat je niet te hard gaat
pica? voor en na ofcquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou normaal is het 1 kilo zwaarder hoor![]()
En ik zie het meteen in de spiegel die ons, dat wil je misschien niet geloven maar ik zie er echt goed uit!
thanksquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb alleen naakt, stuur wel ff via whatsapp.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, felgkleurde mierzoete gepofte rijstquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zie de foto nog steeds niet, maar is het van die gekleurde zooi die op de Kermis ook in die babyflesjes zit?
O: 3 rijstwafels met halvarine en jam, koffie
L: 2x brood met pindakaas, yoghurt met honing
T: 1 bolletje sinaasappel yoghurt ijs en 3 maria biscuits
D: lasagna en salade
B: uurtje fietsen
En er ligt een zak m&m klaar
Ah ja die ken ik wel ja, lang niet meer gehadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, felgkleurde mierzoete gepofte rijst![]()
oh M&M's, wel gele hoop ik?
Kreta. Zit nu op Schipholquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sterkte dan susie
En fripsel fijne vakantie, waar ga je heen?
En smaakt des te beter wanneer ie binnen de kcal isquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:02 schreef Artoo het volgende:
Heh-heh. Had kcal over. Heb mijn Twix-ijsje geschrapt voor een McFlurry. Alsnog binnen kcal. Win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |