Je moet een goed rijpe banaan hebben dan zijn het vrij zoete pannekoekjes, lekker met wat kaneel ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:27 schreef sandertjuh het volgende:
Ben zelf niet echt een grote fan van bananen maar wil dit wel een keer proberen. Denk dat het met ei best lekker kan/zal zijn
Hele IF draait er wel om dat je je tijdschema haaltquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Bevalt goed maar geen extra resultaat of wat dan ook. En ik ben niet altijd even strak qua eten. We eten soms best wel laat en dan zou ik gelijk daar achteraan m'n kwark moeten eten. Dus ik zit er wel eens een uurtje naast
Maar het bevalt me voor de rest wel, gewoon eten tussen 1200-2000 wanneer ik honger heb en niet vast zitten aan 0900/1400/1830/2200 qua tijdstip.
Nee, niet ziek!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen! Hoe is het met je blaasonsteking Artoo, nog ziek geworden?
yes mijn tips zijn goed he?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanaf vandaag weer lijstjes, laatste paar dagen van de vakantie alles weer even in de structuur zetten
Niks aangekomen, juist afgevallen. Maar laatste paar dagen goed ingehaald, dus benieuwd wat er zaterdag op de teller staat
Lijstje:
O: 3 volkoren, met jam.
L: Havermout/nesquik/cacao/melk/whey
T: Iets van fruit.
D: Gebakken aardappelen, groente, broodje hamburger
Nog 1215 kcal over voor die T en D. Dus denk dat er in de avond ook nog een T in moet.
Ja, zeker wetenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
yes mijn tips zijn goed he?![]()
nu wil ik ook broodje hamburger
Welke tips?!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
yes mijn tips zijn goed he?![]()
nu wil ik ook broodje hamburger
Ik herken hetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja te ver naar voren indd, als ik dat niet doe, val ik naar achter voor mij gevoel
knieën goed naar buiten drukken zal ik eens op letten. Zonder gewicht heb ik als een dolle staan proberen samen met mijn man, maar ik kan niet zo gaan "zitten" op de eoa maniermotorisch gestoord
ah dat is mischien ook een tip ja, kan thuis ook aangezien ik daar ook materiaal hebquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik herken hetmaar door wat te oefenen wat fijn voelde, lukt het nu prima. Misschien je man vragen om je te filmen, kun je thuis kijken wat je moet aanpassen? Succes iig
![]()
Toch zou ik dan eerst beginnen met een goede basis. Wat je verteld klinkt heel erg als ik toen ik net ging squatten. In het begin kreeg ik het gewoon echt niet voor elkaar om te squatten en genoeg op m'n hakken te staan. M'n fysio stond letterlijk achter me voor het geval dat ik omvielquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja te ver naar voren indd, als ik dat niet doe, val ik naar achter voor mij gevoel
knieën goed naar buiten drukken zal ik eens op letten. Zonder gewicht heb ik als een dolle staan proberen samen met mijn man, maar ik kan niet zo gaan "zitten" op de eoa maniermotorisch gestoord
Oefenen heel veel oefenenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja dat is de reden dat ik in de smith machine squat, zo wordt ik min of meer in de goede houding gedwongen.
Dus dat ik de basis voor elkaar moet krijgen snap ik...de vraag was meer hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |