Heerlijk dit! En voor mij goed gepland, was vandaag al om 11:30 vrij en morgen moet ik de hele dag op kantoor zitten. En woensdag weer vrijquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:19 schreef cherrycoke het volgende:
pest pleuris, morgen alweer regen? eindelijk eens genieten met dit weer
volgens weer.nl gaat er hier zowel zaterdag als zondag nauwelijks wat vallenquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:01 schreef Gwywen het volgende:
Wat heb ik aan dat mooie weer deze week.![]()
Zaterdag ziet er niet goed uit. Ik geef dan een tuinfeestje. Twijfelde nog tussen 1 of 8 augustus. Verdorie.![]()
Is zondag misschien een beter idee?
ik vandaag tot 15:00 met airco, dan krijg je wel een klap als je naar buiten loopt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heerlijk dit! En voor mij goed gepland, was vandaag al om 11:30 vrij en morgen moet ik de hele dag op kantoor zitten. En woensdag weer vrij
Zomer is gewoon kutquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef roislecxe het volgende:
Veel te warm weer hoor.
Heel de zomer al hetzelfde geplak met die hitte.
Nederlandse zomers, altijd zo heet en eentonig![]()
Zoiets toch? Lekker klagen.
En morgen weer klagen dat het maar 21 graden is want dan zijn we deze dag alweer vergeten
Heel het jaar 19 graden met een beetje zon zou het mooist zijn, maar ja, dat gaat nietquote:
Zie hier weinig mensen klagenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef roislecxe het volgende:
Veel te warm weer hoor.
Heel de zomer al hetzelfde geplak met die hitte.
Nederlandse zomers, altijd zo heet en eentonig![]()
Zoiets toch? Lekker klagen.
En morgen weer klagen dat het maar 21 graden is want dan zijn we deze dag alweer vergeten
22 graden met zon, en dat is mijn laatste bod.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heel het jaar 19 graden met een beetje zon zou het mooist zijn, maar ja, dat gaat niet
Maar zolang ik geen jas aan hoef vind ik het allemaal mooi.
verkochtquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
22 graden met zon, en dat is mijn laatste bod.
Met van die rollende donders die 20 seconden nagalmenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:27 schreef DemonRage het volgende:
Ik vind het weer eens tijd voor nachtelijk onweer, lang niet meer gehad!
Ik pakte m'n telefoon om dat te komen zeggen. Tering, schrok er van wakkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:32 schreef computergirl het volgende:
Flinke onweersknallen te Amsterdam
Bij 1 van die klappen gingen er meerdere autoalarmen af hier in de buurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:32 schreef computergirl het volgende:
Flinke onweersknallen te Amsterdam
Oh wat verlang ik terug naar Oostenrijk, twee keer aan het eind van de middag zulk fantastisch onweer gehadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met van die rollende donders die 20 seconden nagalmen
Zeker tussen de bergen in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh wat verlang ik terug naar Oostenrijk, twee keer aan het eind van de middag zulk fantastisch onweer gehad
Ja, was echt prachtig. Wat een geweldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker tussen de bergen in?
Dat wil wel ja..
Ik dacht serieus, die Dven is ingesneeuwd ofzo tussen sneeuwduinen van 400 meter hoog (Djeez style).......quote:
Banquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus, die Dven is ingesneeuwd ofzo tussen sneeuwduinen van 400 meter hoog (Djeez style).......
Waar in Frankrijk zat je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ik werd vannacht wakker van dat stomme onweer![]()
Vandaag druildagje. Maar volgens mij vanaf morgen alweer herstel.
Ben een weekje terug uit Frankrijk, en het is tot nu toe (met uitzondering van vandaag) hier beter weer geweest dan daar
La Bresse, Vogezen.quote:
Mooie omgeving ja. Maar inderdaad niet met het 'beste' klimaat van Frankrijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
La Bresse, Vogezen.
Schijnt sowieso een vrij regenachtig deel van La France te zijn..... hoorde ik van een kennis pas toen ik al mn appartementje geboekt had
Maar ach, was wel hele mooie omgeving
Hehe indeed.... maar we zijn in mei/juni al drie weken naar de cote d'azur geweest dus heb mn portie vakantiezon toen wel gehadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie omgeving ja. Maar inderdaad niet met het 'beste' klimaat van Frankrijk
En niet een klein beetje ookquote:
Weinig reden tot klagen dus!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 10 dagen, en al is dat een lang tijdbestek, zien er erg goed uit. Grote delen van Nederland temperaturen varierend tussen de 24 en 28 graden. Her en der enkele tropische uitschieters
Misschien een tweede hittegolf. Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 10 dagen, en al is dat een lang tijdbestek, zien er erg goed uit. Grote delen van Nederland temperaturen varierend tussen de 24 en 28 graden. Her en der enkele tropische uitschieters
Hadden die Amerikaantjes dat niet voorspeld ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien een tweede hittegolf. Zou zomaar kunnen.
Robbie Williamsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban
Warm weekje gehad vorige week. Zeker woensdag en donderdag. Donderdag was het 41.6 graden in de schaduw. Wel flink bewolkt en erg vochtig. Was geen pretje. Gevoelstemperatuur zat niet ver van de 50 graden vandaan.
Vrijdag pak koeler, nog maar 32 graden en 's avonds een flinke storm. Hele maand was er nog geen 4 mm regen gevallen, laatste uur van de laatste dag van de maand valt er in een uur 25 mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De prognose blijft zomersGelukkig maar, want dit weekend een strandfestival met
Robbie Williams
en daarna door naar Griekenland
[ afbeelding ]
Echt een baas ja. We gaan met de Robbie Williams EnterTrain naar het festival toequote:
Nice!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt een baas ja. We gaan met de Robbie Williams EnterTrain naar het festival toeSpeciaal opgezette trein met muziek, eten en drank
![]()
Meer als verwacht qua regen ja, maar depri nee... goed voor de tuin en het zwembadjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:16 schreef MaLo het volgende:
Ik word van het weer vandaag wel lichtelijk depressief. Regen, regen, regen. Zonder enig verder spektakel.
Maar morgen wordt het weer beter
Mijn zwembad zat al goed vol. Gisteren dobberde ik nog op mijn luchtbedje in ons zwembadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meer als verwacht qua regen ja, maar depri nee... goed voor de tuin en het zwembadje
Scheelt me weer sproeien vanavondquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn zwembad zat al goed vol. Gisteren dobberde ik nog op mijn luchtbedje in ons zwembad![]()
Morgen MOET het ook wel beter zijn. Want Boeskool
Nee, maar morgen ben ik sowieso vrij en vrijdag misschien de middagquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt me weer sproeien vanavond
Heb je nog vrij genomen dan voor de boeskool ?
zoep'n kreng!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, maar morgen ben ik sowieso vrij en vrijdag misschien de middag
Hele Boeskool werken, zowel overdag als s'avondsquote:
Mijn vrouw en ik zitten twee dagen zonder kinderen. Dus van 12 tot 2 's nachts op de heide gezeten en genoten van de maan, sterren, drank en elkaarquote:
En straks een derde op komst?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zitten twee dagen zonder kinderen. Dus van 12 tot 2 's nachts op de heide gezeten en genoten van de maan, sterren, drank en elkaar
Nee, als ik door dat staafje in haar arm weet te prikken, ben ik Godquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En straks een derde op komst?
Geen idee, hier in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Enorm harde regen met zo nu en dan een donderklap. Komt dat vaker voor buiten het forcefield?
Misschien schenk jij morgen dan wel mijn drankje inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hele Boeskool werken, zowel overdag als s'avonds!
Op de boeskool werken, werken en bierdrinken tegelijkertijd!
Misschien maak ik morgen wel een foto van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien schenk jij morgen dan wel mijn drankje in
(of sta je niet achter de bar)
Prachtig, hoe visueel kun je de luchtlagen krijgen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:02 schreef INViCTuS het volgende:
Van noodweerbenelux die zij binnenkregen op facebook uit de VS:
[ afbeelding ]
Zou dick_laurent nou dan toch es tevreden zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:58 schreef INViCTuS het volgende:
Goed vooruitzicht: Vrijwel geen neerslag, weinig wind en zeker voor Oost, Midden en Zuid Nederland veelal temperaturen tussen de 25-30 graden zo ver de pluim gaat.
[ afbeelding ]
dat bestaat nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zou dick_laurent nou dan toch es tevreden zijn?
Mooi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:02 schreef INViCTuS het volgende:
Van noodweerbenelux die zij binnenkregen op facebook uit de VS:
[ afbeelding ]
Mijn vakantie is al een aantal dagen bezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:16 schreef roislecxe het volgende:
Zo te zien hierboven begint vanaf zaterdag mijn vakantie.
Laat het andere topic niet doodgaan hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vakantie is al een aantal dagen bezig
veel plezierquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:16 schreef roislecxe het volgende:
Zo te zien hierboven begint vanaf zaterdag mijn vakantie.
Heb er inmiddels al een paar ingeslagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef Cassius het volgende:
Ik verwacht dat over 3 dagen de ventilatoren weer uitverkocht zijn.
Ik zit nog steeds te overwegen zo'n mobiele airco aan te schaffen om in elk geval de slaapkamer te koelen (die zit aan zonzijde), maar vraag me af of dat heel veel gaat helpenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb er inmiddels al een paar ingeslagen.
Heb het geprobeerd maar dat ding had er de kracht niet voor, kost gewoon veel te veel energie voor die paar graden dat het afkoelt. Ik zet 's nachts raam en deur naar dakterras open en laat het lekker doorluchten. Werkt op zich prima met temperaturen van rond de 25 graden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te overwegen zo'n mobiele airco aan te schaffen om in elk geval de slaapkamer te koelen (die zit aan zonzijde), maar vraag me af of dat heel veel gaat helpen
Dat is mijn bezwaar ook. Goed ventileren als het een beetje doorwaait zal idd meer zoden aan de dijk zetten. En dan maar een ventilator op het nachtkastjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar dat ding had er de kracht niet voor, kost gewoon veel te veel energie voor die paar graden dat het afkoelt. Ik zet 's nachts raam en deur naar dakterras open en laat het lekker doorluchten. Werkt op zich prima met temperaturen van rond de 25 graden.
En als het niet waait heb ik deze oplossing:quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:50 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is mijn bezwaar ook. Goed ventileren als het een beetje doorwaait zal idd meer zoden aan de dijk zetten. En dan maar een ventilator op het nachtkastje
Eh, dat bestaat al. De Russen en Chinezen gebruiken het soms. Gewoon een enorme hoeveelheid chemicaliën de lucht inschieten. Kan vast geen kwaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:54 schreef Klonk het volgende:
Als ik ooit rijk wordt en nog slimmer dan nu ga ik een machine bedenken die het weer kan beinvloeden, zodat we gewoon lekker weer hebben in plaats van dat kuttige hollen of stilstaan
Begin Juni, knopje om elke dag 20-25 graden, klaar
En als je dat niet zint dan ga je maar ergens anders wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |