Met van die rollende donders die 20 seconden nagalmenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:27 schreef DemonRage het volgende:
Ik vind het weer eens tijd voor nachtelijk onweer, lang niet meer gehad!
Ik pakte m'n telefoon om dat te komen zeggen. Tering, schrok er van wakkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:32 schreef computergirl het volgende:
Flinke onweersknallen te Amsterdam
Bij 1 van die klappen gingen er meerdere autoalarmen af hier in de buurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:32 schreef computergirl het volgende:
Flinke onweersknallen te Amsterdam
Oh wat verlang ik terug naar Oostenrijk, twee keer aan het eind van de middag zulk fantastisch onweer gehadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met van die rollende donders die 20 seconden nagalmen
Zeker tussen de bergen in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh wat verlang ik terug naar Oostenrijk, twee keer aan het eind van de middag zulk fantastisch onweer gehad
Ja, was echt prachtig. Wat een geweldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker tussen de bergen in?
Dat wil wel ja..
Ik dacht serieus, die Dven is ingesneeuwd ofzo tussen sneeuwduinen van 400 meter hoog (Djeez style).......quote:
Banquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus, die Dven is ingesneeuwd ofzo tussen sneeuwduinen van 400 meter hoog (Djeez style).......
Waar in Frankrijk zat je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ik werd vannacht wakker van dat stomme onweer![]()
Vandaag druildagje. Maar volgens mij vanaf morgen alweer herstel.
Ben een weekje terug uit Frankrijk, en het is tot nu toe (met uitzondering van vandaag) hier beter weer geweest dan daar
La Bresse, Vogezen.quote:
Mooie omgeving ja. Maar inderdaad niet met het 'beste' klimaat van Frankrijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
La Bresse, Vogezen.
Schijnt sowieso een vrij regenachtig deel van La France te zijn..... hoorde ik van een kennis pas toen ik al mn appartementje geboekt had
Maar ach, was wel hele mooie omgeving
Hehe indeed.... maar we zijn in mei/juni al drie weken naar de cote d'azur geweest dus heb mn portie vakantiezon toen wel gehadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie omgeving ja. Maar inderdaad niet met het 'beste' klimaat van Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |