Heerlijk dit! En voor mij goed gepland, was vandaag al om 11:30 vrij en morgen moet ik de hele dag op kantoor zitten. En woensdag weer vrijquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:19 schreef cherrycoke het volgende:
pest pleuris, morgen alweer regen? eindelijk eens genieten met dit weer
volgens weer.nl gaat er hier zowel zaterdag als zondag nauwelijks wat vallenquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:01 schreef Gwywen het volgende:
Wat heb ik aan dat mooie weer deze week.![]()
Zaterdag ziet er niet goed uit. Ik geef dan een tuinfeestje. Twijfelde nog tussen 1 of 8 augustus. Verdorie.![]()
Is zondag misschien een beter idee?
ik vandaag tot 15:00 met airco, dan krijg je wel een klap als je naar buiten loopt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heerlijk dit! En voor mij goed gepland, was vandaag al om 11:30 vrij en morgen moet ik de hele dag op kantoor zitten. En woensdag weer vrij
Zomer is gewoon kutquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef roislecxe het volgende:
Veel te warm weer hoor.
Heel de zomer al hetzelfde geplak met die hitte.
Nederlandse zomers, altijd zo heet en eentonig![]()
Zoiets toch? Lekker klagen.
En morgen weer klagen dat het maar 21 graden is want dan zijn we deze dag alweer vergeten
Heel het jaar 19 graden met een beetje zon zou het mooist zijn, maar ja, dat gaat nietquote:
Zie hier weinig mensen klagenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:43 schreef roislecxe het volgende:
Veel te warm weer hoor.
Heel de zomer al hetzelfde geplak met die hitte.
Nederlandse zomers, altijd zo heet en eentonig![]()
Zoiets toch? Lekker klagen.
En morgen weer klagen dat het maar 21 graden is want dan zijn we deze dag alweer vergeten
22 graden met zon, en dat is mijn laatste bod.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heel het jaar 19 graden met een beetje zon zou het mooist zijn, maar ja, dat gaat niet
Maar zolang ik geen jas aan hoef vind ik het allemaal mooi.
verkochtquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
22 graden met zon, en dat is mijn laatste bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |