En niet een klein beetje ookquote:
Weinig reden tot klagen dus!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 10 dagen, en al is dat een lang tijdbestek, zien er erg goed uit. Grote delen van Nederland temperaturen varierend tussen de 24 en 28 graden. Her en der enkele tropische uitschieters
Misschien een tweede hittegolf. Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 10 dagen, en al is dat een lang tijdbestek, zien er erg goed uit. Grote delen van Nederland temperaturen varierend tussen de 24 en 28 graden. Her en der enkele tropische uitschieters
Hadden die Amerikaantjes dat niet voorspeld ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien een tweede hittegolf. Zou zomaar kunnen.
Robbie Williamsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban
Warm weekje gehad vorige week. Zeker woensdag en donderdag. Donderdag was het 41.6 graden in de schaduw. Wel flink bewolkt en erg vochtig. Was geen pretje. Gevoelstemperatuur zat niet ver van de 50 graden vandaan.
Vrijdag pak koeler, nog maar 32 graden en 's avonds een flinke storm. Hele maand was er nog geen 4 mm regen gevallen, laatste uur van de laatste dag van de maand valt er in een uur 25 mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De prognose blijft zomersGelukkig maar, want dit weekend een strandfestival met
Robbie Williams
en daarna door naar Griekenland
[ afbeelding ]
Echt een baas ja. We gaan met de Robbie Williams EnterTrain naar het festival toequote:
Nice!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Echt een baas ja. We gaan met de Robbie Williams EnterTrain naar het festival toeSpeciaal opgezette trein met muziek, eten en drank
![]()
Meer als verwacht qua regen ja, maar depri nee... goed voor de tuin en het zwembadjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:16 schreef MaLo het volgende:
Ik word van het weer vandaag wel lichtelijk depressief. Regen, regen, regen. Zonder enig verder spektakel.
Maar morgen wordt het weer beter
Mijn zwembad zat al goed vol. Gisteren dobberde ik nog op mijn luchtbedje in ons zwembadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meer als verwacht qua regen ja, maar depri nee... goed voor de tuin en het zwembadje
Scheelt me weer sproeien vanavondquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn zwembad zat al goed vol. Gisteren dobberde ik nog op mijn luchtbedje in ons zwembad![]()
Morgen MOET het ook wel beter zijn. Want Boeskool
Nee, maar morgen ben ik sowieso vrij en vrijdag misschien de middagquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt me weer sproeien vanavond
Heb je nog vrij genomen dan voor de boeskool ?
zoep'n kreng!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, maar morgen ben ik sowieso vrij en vrijdag misschien de middag
Hele Boeskool werken, zowel overdag als s'avondsquote:
Mijn vrouw en ik zitten twee dagen zonder kinderen. Dus van 12 tot 2 's nachts op de heide gezeten en genoten van de maan, sterren, drank en elkaarquote:
En straks een derde op komst?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zitten twee dagen zonder kinderen. Dus van 12 tot 2 's nachts op de heide gezeten en genoten van de maan, sterren, drank en elkaar
Nee, als ik door dat staafje in haar arm weet te prikken, ben ik Godquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En straks een derde op komst?
Geen idee, hier in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Enorm harde regen met zo nu en dan een donderklap. Komt dat vaker voor buiten het forcefield?
Misschien schenk jij morgen dan wel mijn drankje inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hele Boeskool werken, zowel overdag als s'avonds!
Op de boeskool werken, werken en bierdrinken tegelijkertijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |