abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154763932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:08 schreef mastertephon het volgende:

Ik zou zeggen lees het topic door en kijk naar hoe vaak het gaat over de kleur.
Dat is iets anders dan meteen aannemen dat het racisme is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:30:25 #202
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_154763977
Deze man lek schieten was totaal niet nodig, agent mag daar zwaar voor gestraft worden. Er waren legio andere mogelijkheden om deze man tot stoppen te brengen.
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:13:40 #203
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_154765217
Dat iemand dit nog goed kan praten zeg. Dit was moord, en daarna nog liegen ook.

Oh, en eencelligen die dit gaan vergelijken met die Mitch: :') _O-
pi_154765270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

De persoon in de auto had ook alle kenmerken van een Blood, helemaal in het rood, maar dat is natuurlijk nog geen reden om hem dan maar meteen door het hoofd te schieten.
Ik zeg dan ook nergens dat dat normaal is.
pi_154767848
What happens when three belligerent, heavily-armed white guys with rifles strapped to their backs pick a fight with police officers?
http://reverbpress.com/po(...)texas-harass-police/
I´m back.
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:01:43 #206
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154768200
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
What happens when three belligerent, heavily-armed white guys with rifles strapped to their backs pick a fight with police officers?
Was een tijd geleden een video waar ze het verschil in reactie toonden tussen een blanke en een zwarte die hun recht op "open carry" uitoefenden..
Bij de blanke stapte de politieman op hem af om een praatje te maken, bij de zwarte kwam men met drie politieauto's, agenten met getrokken pistool, vanachter hun geopende portieren, roepend dat ie op de grond moest gaan liggen, waarna ie handboeien aankreeg en meegenomen werd.
are we infinite or am I alone
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:14:14 #207
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154768514
quote:
Bond set at $1M for Ohio cop accused of killing driver

A former University of Cincinnati police officer charged with murder in the shooting death of a man he pulled over for a missing front license plate pleaded not guilty in court Thursday.

Ray Tensing, 25, killed Samuel DuBose, 43, on July 19 as the unarmed black man delayed producing his driver's license during the traffic stop near the university's campus. Judge Megan Shanahan of Hamilton County Common Pleas Court set Tensing's bond at $1 million during the arraignment.

Applause broke out in the courtroom when Shanahan set the high bond, but she immediately put a stop to it, admonishing spectators.

"This is a courtroom," she said.
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:22:44 #208
117098 Hathor
Effe niet
pi_154768703
quote:
Tsja, daar kom je als neger 100% zeker niet mee weg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:30:24 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_154768859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:18 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Maar dan kan je daar tegenover ook zeggen dat bepaalde kleuren vaker crimineel zijn. Wat de reden daarvoor ook mag zijn. Het is niet simpel.

Gewoon uberhaupt minder schieten en super agressief zijn lijkt mij een idee.
Maar dat is nou juist het punt, de gedachte 'hij is zwart, zal wel een gevaarlijke gek zijn (en sowieso minderwaardig)' leidde tot de reactie laat ik hem voor de zekerheid maar preemptief executeren. Als hij het neutraal benaderde: daar zit een mens als ieder ander, dan had die persoon nu waarschijnlijk nog geleefd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_154768883
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar dat is nou juist het punt, de gedachte 'hij is zwart, zal wel een gevaarlijke gek zijn (en sowieso minderwaardig)' leidde tot de reactie laat ik hem voor de zekerheid maar preemptief executeren. Als hij het neutraal benaderde: daar zit een mens als ieder ander, dan had die persoon nu waarschijnlijk nog geleefd.
De vraag is of dat het idee was. Dat ḧij is zwart".
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:41:36 #211
117098 Hathor
Effe niet
pi_154769088
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet alleen het feit dat ie zwart was, maar ook overduidelijk gangkleuren droeg, en dat maakt agenten sowieso iets meer itchy, omdat dat soort lui hun hand ook niet omdraaien voor geweld.
pi_154770437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan meteen aannemen dat het racisme is.
Blijkbaar wel. Mensen hebben het over kleur.
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:46:17 #213
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154770484
quote:
The Sam Dubose Police Report Is Full of Falsehoods From Ray Tensing’s Fellow Officers

After University of Cincinnati police officer Ray Tensing was charged with murdering Sam Dubose, an unarmed black man who had been pulled over on a traffic stop, it was clear that the police body cam video of the shooting played an enormous role in the indictment.

Hamilton County Prosecutor Joe Deters said a prosecution became urgent “especially after we saw the tape.”

“I think it’s a good idea for police to wear them,” Deters said when he was asked if there would have been a prosecution without the video. “Because nine times out of 10 it clears them of wrongdoing. And in this case, it obviously led to an indictment for murder.”

Cincinnati Mayor John Cranley added that “this case is going to help the cause of body cameras across the country.”

Mark O’Mara, a lawyer representing Dubose’s family, was even more forceful.

“If we didn’t have a video, I do not believe we would have had an indictment,” he said.

In a press conference Dubose’s sister, Terina Allen, gave the most emotionally powerful argument about the importance of having the recording from Tensing’s body camera.

“If it were not for that video camera, Sam would be no different than all of the other [unindicted police shootings of black men], because the second officer was ready to corroborate every lie that the first officer said in the report,” Allen said.

Allen raised the important point that Tensing’s story that he was dragged by the car before shooting—which Deters roundly rejected and cannot be seen anywhere in the video—was backed up by his fellow officers.

Reading the initial police report after having watched the video is a frightful lesson on the lengths to which officers will go to protect one another.

In the report, Tensing tells the reporting officer—Eric Weibel—that “he was attempting a traffic stop … when, at some point, he began to be dragged by a male black driver who was operating a 1998 Green Honda Accord.”

“Officer Tensing stated that he almost was run over by the driver of the Honda Accord and was forced to shoot the driver with his duty weapon,” Weibel’s report continues.

Later, “Tensing repeated that he was being dragged by the vehicle and had to fire his weapon.”

As Deters noted, and as you can see by slowing the video down, Tensing fired almost immediately as Dubose’s car began to roll away.

Tensing’s claim that he only shot after he was dragged, though, was supported by a second officer who claimed to be on the scene named Phillip Kidd.

“Officer Kidd told me that he witnessed the Honda Accord drag Officer Tensing, and that he witnessed Officer Tensing fire a single shot,” Weibel’s report reads.

Tensing also claimed to be injured by Dubose. But Deters contradicted that as well, saying, “No, he wasn’t dragged. He fell backwards after he shot him in the head.”

Again, Tensing’s fellow officers backed up the claim of injuries at the hand of Dubose. In dispatcher audio of the incident, the New York Times reported that you can hear another officer saying Tensing was injured. In the report itself, the responding officer seems to attempt to back up his colleague.

“Looking at Officer Tensing’s uniform, I could see that the back of his pants and shirt looked as if it had been dragged over a rough surface,” Weibel wrote. “I suggested to Officer Tensing that he should go to the hospital for an examination.”

The video shows Tensing chasing the car, which went out of control when Dubose was killed, after firing his shot, not being “dragged over a rough surface.”

Deters made a point to emphasize that the video clearly demonstrates that the shooting was not standard operating procedure, or the appropriate split-second decision of a cop who was just trying to protect himself. “He wasn’t dealing with somebody who was wanted for murder. He was dealing with somebody who didn’t have a front license plate,” Deters said. “If he’s starting to roll away just, seriously, let him go. I mean you don’t have to shoot him in the head.”

The police report and the various embellishments or outright lies Tensing’s brothers in arms told in order to back up his account are the clearest evidence supporting Allen’s belief that her brother’s killer would not be facing prosecution without a video.

But it’s not the only evidence. As the Washington Post’s Wesley Lowery and Mark Berman noted, “Police officers are rarely charged after fatally shooting people. A Washington Post investigation found that thousands of police shootings over the last decade have resulted in a few dozen officers being charged.”

According to a Post database tracking police shootings, more than 550 people have been shot and killed by cops this year alone and only three officers had been charged with crimes. In two of the previous shootings where cops were actually held accountable in some way, there was video evidence.

As for what happens next for officers Kidd and Weibel, who supported Tensing’s false account, Deters said the city was “looking at the issue” at the urging of the Dubose family.

Weibel’s report did get one thing right—perhaps the most important thing. It concludes by saying “Officer Tensing stated that the incident was caught on his University issued body camera.”
http://www.slate.com/blog(...)ng_s_colleagues.html
pi_154770496
Kan iemand hier even een bericht posten over een agent die een blanke man heeft neergeschoten tijdens zijn arrestatie? Ik krijg een beetje het gevoel alsof dit alleen zwarten overkomt..
pi_154770654
Ik heb nu pas het filmpje gezien. Ik zie het probleem totaal niet. Het is totaal geen executie. Het is gewoon tuig dat wil vluchten.
pi_154771045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:52 schreef mastertephon het volgende:
Ik heb nu pas het filmpje gezien. Ik zie het probleem totaal niet. Het is totaal geen executie. Het is gewoon tuig dat wil vluchten.
:'). Mooi man, mocht jij eens door een agent worden aangesproken omdat je zonder licht fietst, dan is een kogel door je kop ook volkomen normaal.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_154771224
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:03 schreef OMG het volgende:

[..]

:'). Mooi man, mocht jij eens door een agent worden aangesproken omdat je zonder licht fietst, dan is een kogel door je kop ook volkomen normaal.
Uit de film blijkt duidelijk iets anders.
pi_154771256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, daar kom je als neger 100% zeker niet mee weg.
Dan escaleert het binnen een halve minuut en ben je aan het eind van het filmpje van 4 minuten of dood of zwaargewond en krijg je later 25 to life.
I´m back.
pi_154771481
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Odaiba het volgende:
Kan iemand hier even een bericht posten over een agent die een blanke man heeft neergeschoten tijdens zijn arrestatie? Ik krijg een beetje het gevoel alsof dit alleen zwarten overkomt..
Zoek zelf man gladiool :')

Zijn er genoeg van..
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_154771492
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Uit de film blijkt duidelijk iets anders.
Nee.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Frontpage donderdag 30 juli 2015 @ 19:25:31 #221
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_154771602
Nee joh, lijkt me een valide reden om iemand te vermoorden TS :')

Moeten ze in NL is doen, kunnen ze elke avond 100 dronkenlappen door de kop knallen omdat ze moeilijk doen nadat ze staande zijn gehouden vanwege fietsen zonder licht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_154771730
quote:
quote:
"He wasn’t dealing with somebody who was wanted for murder. He was dealing with somebody who didn’t have a front license plate,” Deters said. “If he’s starting to roll away just, seriously, let him go. I mean you don’t have to shoot him in the head.”
pi_154771849
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Zie de film. Het gaat over iemand die weg rijdt toch?
pi_154771853
quote:
Blanken maken zich dan ook zelden schuldig aan een DWB.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:40:51 #225
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154771908
quote:
James Boyd (dakloze man / wildcampeerder)

Flash grenade + hond + kogels
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 30 juli 2015 @ 19:47:35 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154772060
Zo zie je maar. Steeds meer politie departementen in de VS rusten hun agent uit met bodycam en het publiek loopt ook allemaal met camera's rond. Je ziet nu precies wat er aan de hand is in bepaalde situaties.

Vroeger zei de agent gewoon "oh de verdachte werd aggressief" en was het klaar. Schouderklopje voor de agent en we gaan verder met het leven. Hoe veel mensen zijn wel niet op die manier gewoon voor bijna niks kapotgeschoten in het verleden toen agenten nog 0,0 supervisie hadden.

In Nederland ook bodycams graag.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_154772120
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:47 schreef SpecialK het volgende:
Zo zie je maar. Steeds meer politie departementen in de VS rusten hun agent uit met bodycam en het publiek loopt ook allemaal met camera's rond. Je ziet nu precies wat er aan de hand is in bepaalde situaties.

Vroeger zei de agent gewoon "oh de verdachte werd aggressief" en was het klaar. Schouderklopje voor de agent en we gaan verder met het leven. Hoe veel mensen zijn wel niet op die manier gewoon voor bijna niks kapotgeschoten in het verleden toen agenten nog 0,0 supervisie hadden.

Lijkt mij ook goed en goedkoop.
pi_154772176
quote:
Ik wist niet dat een politieman rechter, jury en beul in één persoon is?

Maar doe nu niet zo verbaasd, dit is je insteek het hele topic al.
pi_154772189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:53 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik wist niet dat een politieman rechter, jury en beul in één persoon is?

Maar doe nu niet zo verbaasd, dit is je insteek het hele topic al.
Wat is mijn insteek dan? Ik blijf juist objectief.
pi_154772211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:54 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Wat is mijn insteek dan? Ik blijf juist objectief.
Dream on.
pi_154772246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dream on.
Mijn eerste "insteek" was dat je deze agent moet aanpakken. Ik denk nu anders.
pi_154772327
Alhoewel ik vaak juist tegen de anti politie gedoe ben is het in deze situatie natuurlijk wel echt fucked up.

Die gozer had OF moeten uitstappen OF zijn ID moeten laten zien en daarmee dus zijn straf accepteren of mee werken.

Aan de andere kant vind ik dat de agent niet gelijk hem in zijn hoofd had moeten schieten mja..

Denk dat een achtervolging beter was geweest waarna ze hem daarna oppakken en hem een passende straf geven..

Doodschieten zou alleen moeten gebeuren als het leven van de burgers, collega's of de agent in direct gevaar komen.
Waz met jou!
pi_154772396
quote:
http://www.huffingtonpost(...)olice_n_7560874.html

http://www.dailykos.com/s(...)hen-killed-by-police

http://mrconservative.com(...)an-no-media-outrage/

De eerste pagina van Google.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_154772748
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:47 schreef SpecialK het volgende:

Ja, er zijn dit jaar tot nu toe 3 agenten in staat van beschuldiging gesteld, 2 van die agenten droegen body cams, las ik ergens op een Amerikaanse site. Dus die zijn in staat van beschuldiging gesteld door de cam footage.
Tot nu toe zijn er dit jaar 550 burgers door de politie doodgeschoten... teruggerekend naar NL schaal, zouden dat er ongeveer 28 zijn voor NL.
I´m back.
pi_154773336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:37 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Het gaat vooral om iemand die een kogel door zijn kop krijgt zonder dat daar aanleiding voor is. Iemand van korte afstand door zijn hoofd knallen doe je alleen in het alleruiterste geval dat je je eigen leven moet verdedigen. Niet omdat iemand die een front plate mist, wat daar wel vaker voorkomt, een beetje ongehoorzaam is.

En dan ook nog als agent met valse verklaringen komen over de toedracht. Maar doe vooral of het allemaal eigen schuld van het slachtoffer is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2015 20:39:59 ]
pi_154773755
Niet goed van de agent, maar dat dit niets met racisme te maken heeft lijkt me nu wel duidelijk uit het filmpje.
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:55:55 #237
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154773831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:37 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Hij was het misschien van plan, maar kreeg de kans niet. De auto rijdt weg nadat hij door het hoofd geschoten is.
pi_154773984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet goed van de agent, maar dat dit niets met racisme te maken heeft lijkt me nu wel duidelijk uit het filmpje.
Mwoah, grote kans dat als het een blank persoon met een missend kenteken op de voorbumper was geweest dat die dan nooit was gestopt. En als dat wel het geval was, dan was de kans dat die persoon een kogel in zijn/haar hoofd zou ontvangen ook al oneindig veel kleiner. Mensen met een donkere huidskleur zijn namelijk per definitie eng/gevaarlijk/welk ander ongefundeerd vooroordeel dan ook volgens sommige lieden.
pi_154774206
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:02 schreef OMG het volgende:

[..]

Mwoah, grote kans dat als het een blank persoon met een missend kenteken op de voorbumper was geweest dat die dan nooit was gestopt. En als dat wel het geval was, dan was de kans dat die persoon een kogel in zijn/haar hoofd zou ontvangen ook al oneindig veel kleiner. Mensen met een donkere huidskleur zijn namelijk per definitie eng/gevaarlijk/welk ander ongefundeerd vooroordeel dan ook volgens sommige lieden.
Geen kenteken is gewoon een normale reden voor een aanhouding. Als je daar nog huiskleur bij gaat betrekken dan ben je zelf behoorlijk racistisch aan het denken.
pi_154774634
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geen kenteken is gewoon een normale reden voor een aanhouding. Als je daar nog huiskleur bij gaat betrekken dan ben je zelf behoorlijk racistisch aan het denken.
Als je wel eens van je zolderkamer komt, dan weet je misschien wel dat mensen met een andere huidskleur dan blank verschillend worden behandeld. En wat ik in m'n post die jij hebt gequote al zei.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:46:17 #241
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154775270
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:09 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het is wel erg toevallig dat bij dit soort extreme incidenten - waarbij een agent duidelijk niet adequaat heeft gehandeld - het altijd mensen met n donkere huidskleur betreft, niet? Je moet wel n enorm bord voor je kop hebben als je daar dan geen vraagtekens bij zet.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_154778120
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:25 schreef OMG het volgende:

[..]

Als je wel eens van je zolderkamer komt, dan weet je misschien wel dat mensen met een andere huidskleur dan blank verschillend worden behandeld. En wat ik in m'n post die jij hebt gequote al zei.
:') volgens mij ben je blanker dan mij hoor kerel. Heb er nooit last van gehad maar als je gewoon niet als een debiel gedraagt dan heb je daar ook geen problemen mee.

En als ik een conflict heb met een "blanke" dan is het niet per direct racisme. Racisme word steeds erge om als je dat maar keer op keer blijft gebruiken terwijl het 9 van de 10x niets met "ras" of "huidskleur" te maken heeft.

Door dit soort maffe uitspraken zoals je doet maak je alleen de kloof tussen "blank" en "zwart" stukken groter, en als je dat niet ziet ben je zelf volgens mij amper van je zolderkamer afgekomen de laatste jaren.
pi_154778370
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:46 schreef DO2 het volgende:

[..]

Het is wel erg toevallig dat bij dit soort extreme incidenten - waarbij een agent duidelijk niet adequaat heeft gehandeld - het altijd mensen met n donkere huidskleur betreft, niet? Je moet wel n enorm bord voor je kop hebben als je daar dan geen vraagtekens bij zet.
Er zijn ook genoeg "blanken" waarbij dit dus gebeurt.. maar dan hoor je niemand over racisme. Echt waar volgens mij heb je geen flauw idee wanneer iets racisme is of wanneer niet, want je gebruikt het totaal ten onpas.

Zo had de dood met de Arubaanse man uit Den Haag ook geen zak te maken met racisme. Maar volgens mij wil je zelf maar al te graag dat het met racisme te maken heeft zodat je er maar die stempel op kan plakken om maar te laten zien hoe politiek correct je wel niet bent :{w .
pi_154778381
Dus hij draagt een bodycam en gaat dan nog staan roepen dat hij werd meegesleurd? What was he thinking? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154778448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

:') volgens mij ben je blanker dan mij hoor kerel. Heb er nooit last van gehad maar als je gewoon niet als een debiel gedraagt dan heb je daar ook geen problemen mee.
Ah, jij hebt er nooit last van gehad, dus heeft niemand het. Behalve hele bevolkingsgroepen in de VS en ik gok ook nog wel op andere plekken. Ik vond trouwens dat de meneer die is doodgeschoten zich niet eens zo debiel gedroeg. De debiel in deze situatie is de agent. Daarvan wil ik wel eens weten wat voor gedachtenkronkels hij had waaruit van dichtbij schieten en dan ook nog eens een lulverhaal bij elkaar liegen een goed idee was.

quote:
En als ik een conflict heb met een "blanke" dan is het niet per direct racisme. Racisme word steeds erge om als je dat maar keer op keer blijft gebruiken terwijl het 9 van de 10x niets met "ras" of "huidskleur" te maken heeft.

Door dit soort maffe uitspraken zoals je doet maak je alleen de kloof tussen "blank" en "zwart" stukken groter, en als je dat niet ziet ben je zelf volgens mij amper van je zolderkamer afgekomen de laatste jaren.
Nee, door je eigen achterlijke "ik heb er nooit last van gehad dus is het er niet" blijft racisme in stand.
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:10:02 #246
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154778541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg "blanken" waarbij dit dus gebeurt..
Ok. Kom maar op met al die filmpjes.
pi_154778606
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ok. Kom maar op met al die filmpjes.
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:15:22 #248
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154778747
quote:
Da's jaren geleden, man. Iets recenter graag.
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:21:23 #249
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154778973
pi_154779240
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef OMG het volgende:

[..]

Ah, jij hebt er nooit last van gehad, dus heeft niemand het. Behalve hele bevolkingsgroepen in de VS en ik gok ook nog wel op andere plekken. Ik vond trouwens dat de meneer die is doodgeschoten zich niet eens zo debiel gedroeg. De debiel in deze situatie is de agent. Daarvan wil ik wel eens weten wat voor gedachtenkronkels hij had waaruit van dichtbij schieten en dan ook nog eens een lulverhaal bij elkaar liegen een goed idee was.

[..]

Nee, door je eigen achterlijke "ik heb er nooit last van gehad dus is het er niet" blijft racisme in stand.
Echt donder op ofzo, ik schaar je echt onder een rijtje van mensen zoals Appa of Quincy Gario. Jij wil maar namens mij vertellen wat ik van racisme zou vinden terwijl ik daar zelf geen enkele uitspraak over mag doen?

Ik heb nooit "last" gehad, en zoals zoveel kleurlingen die ik ken niet. De last ontstaat juist door mensen zoals jij. Nooit heet iemand mij gevraagd wat ik van zwarte piet vond, Quinsy Gario is opgestaan en iedereen behandeld me nu net een klein kind, omdat ze bang zijn dat ik me zelf zomaar beledigd zou kunnen voelen.

Als ik aangehouden word door de politie laat ik gewoon netjes mijn ID zien, en ga ze niet gelijk uitmaken voor racisten. Dat jij in die wereld wil leven, prima! Maar doe dat dan lekker zelf en betrek andere er niet bij.
pi_154779470
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Echt donder op ofzo, ik schaar je echt onder een rijtje van mensen zoals Appa of Quincy Gario. Jij wil maar namens mij vertellen wat ik van racisme zou vinden terwijl ik daar zelf geen enkele uitspraak over mag doen?

Ik heb nooit "last" gehad, en zoals zoveel kleurlingen die ik ken niet. De last ontstaat juist door mensen zoals jij. Nooit heet iemand mij gevraagd wat ik van zwarte piet vond, Quinsy Gario is opgestaan en iedereen behandeld me nu net een klein kind, omdat ze bang zijn dat ik me zelf zomaar beledigd zou kunnen voelen.

Als ik aangehouden word door de politie laat ik gewoon netjes mijn ID zien, en ga ze niet gelijk uitmaken voor racisten. Dat jij in die wereld wil leven, prima! Maar doe dat dan lekker zelf en betrek andere er niet bij.
Verklaar dit eens;

donderdag 30 juli 2015 @ 23:41:00 #252
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154779569
Indiaantje heeft gewoon oogkleppen op. Racisme is helaas nog altijd aan de orde van de dag. Zelfs in 2015.
pi_154779587
Another nigger bites the dust :D
pi_154779623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef DO2 het volgende:
Indiaantje heeft gewoon oogkleppen op. Racisme is helaas nog altijd aan de orde van de dag. Zelfs in 2015.
En daar ben je heel blij mee zo te zien.
pi_154779646
quote:
Die ene agent is kaal en de ander niet?

Wat is je punt?
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:45:09 #256
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154779720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En daar ben je heel blij mee zo te zien.
?
pi_154779807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die ene agent is kaal en de ander niet?

Wat is je punt?
:'). Ja, dat is 't. Racisme bestaat niet, want indiaantje89 maakt 't niet mee.
pi_154780007
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef OMG het volgende:

[..]

:'). Ja, dat is 't. Racisme bestaat niet, want indiaantje89 maakt 't niet mee.
En mijn ouders niet, mijn vrienden niet, mijn collega's niet. Maar goed je wilt graag horen dat ik wel dag en nacht met racisme te maken heb?

Je plaatst een filmpje waarbij je zelf een conclusie trekt bij een huiskleur van iemand. Waarbij een totaal ander agent met een ander karakter een zaak behandeld. Die behandeling koppel jij maar gelijk aan een huiskleur en dat is ziekelijk racistisch. Dus ja racisme bestaat nog steeds en daar ben je nu keihard mee bezig.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:08:20 #259
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154780421
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En mijn ouders niet, mijn vrienden niet, mijn collega's niet. Maar goed je wilt graag horen dat ik wel dag en nacht met racisme te maken heb?

Je plaatst een filmpje waarbij je zelf een conclusie trekt bij een huiskleur van iemand. Waarbij een totaal ander agent met een ander karakter een zaak behandeld. Die behandeling koppel jij maar gelijk aan een huiskleur en dat is ziekelijk racistisch. Dus ja racisme bestaat nog steeds en daar ben je nu keihard mee bezig.
Is je redenering nu werkelijk dat zij die vraagtekens zetten bij dit soort incidenten het zijn die racisme alleen maar in de hand werken? Of heb ik ergens n belangrijke afslag gemist in jouw gevolgtrekking?
pi_154780618
Ach dit is zo langzamerhand geen nieuws meer, In Nederland zou ik gechoqueerd zijn maar dit is Amerika voor zo ver ik het begrijp.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 00:19:19 #261
332671 crew  indiaantje89
pi_154780738
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef DO2 het volgende:

[..]

Is je redenering nu werkelijk dat zij die vraagtekens zetten bij dit soort incidenten het zijn die racisme alleen maar in de hand werken? Of heb ik ergens n belangrijke afslag gemist in jouw gevolgtrekking?
Is geen beredenering is een ervaring.

Zie ook de zwarte piet discussie.. zijn blank en donker daardoor dichter bij elkaar gekomen?? Nee dus het is juist verder uit elkaar gedreven. Juist door van iets een zwart/wit discussie te maken maakt het allemaal erger.
pi_154780937
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mooi. Jij niet, je ouders, vrienden en collega's niet.

Dan bestaat kanker ook niet. Ik heb het nooit gehad en bekenden ook niet. Alleen dat geouwehoer over kanker houd 't in stand.
pi_154780972
RIP en sterkte voor de nabestaanden. De agent had nooit mogen schieten, punt, dan maakt het niet meer zoveel uit of de bestuurder eerder een overtreding heeft gemaakt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:29:52 #264
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154781103
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is geen beredenering is een ervaring.

Zie ook de zwarte piet discussie.. zijn blank en donker daardoor dichter bij elkaar gekomen?? Nee dus het is juist verder uit elkaar gedreven. Juist door van iets een zwart/wit discussie te maken maakt het allemaal erger.
Ok, man. Nog iets in je schoen gehad met Sinterklaas, trouwens?
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 00:32:29 #265
pi_154781172
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef OMG het volgende:

[..]

Mooi. Jij niet, je ouders, vrienden en collega's niet.

Dan bestaat kanker ook niet. Ik heb het nooit gehad en bekenden ook niet. Alleen dat geouwehoer over kanker houd 't in stand.
En wederom een volstrekt onnozele opmerking.

Maar als je kanker vergelijking toch wilt maken. Jij ben alles kanker aan het noemen. Dus hoofdpijn is ook kanker bij jou, een hoestje is ook gelijk kanker bij jou.

Als je alles maar kanker noemt hoe wil je dan ooit echte kanker onderscheiden en genezen?

En dat is nu wat er gebeurt met het woord racisme. Het woord wordt zo gemakkelijk gebruikt dat het eigenlijk geen waarde meer heeft.
pi_154781338
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En wederom een volstrekt onnozele opmerking.

Maar als je kanker vergelijking toch wilt maken. Jij ben alles kanker aan het noemen. Dus hoofdpijn is ook kanker bij jou, een hoestje is ook gelijk kanker bij jou.

Als je alles maar kanker noemt hoe wil je dan ooit echte kanker onderscheiden en genezen?

En dat is nu wat er gebeurt met het woord racisme. Het woord wordt zo gemakkelijk gebruikt dat het eigenlijk geen waarde meer heeft.
Tegen zoveel achterlijkheid kan ik helaas niet op.
pi_154781514
Nee. Het woord racisme wordt volop gebruikt omdat er nog steeds veel racisme is.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 00:46:37 #268
pi_154781616
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef OMG het volgende:

[..]

Tegen zoveel achterlijkheid kan ik helaas niet op.
Natuurlijk jonge, Inhoudelijk sterk hoor... maar goed veel plezierin je achterlijke denkbeeld waarbij jij juist wil denken aan zwart of wit bij iedere actie in deze wereld.
pi_154782325
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Natuurlijk jonge, Inhoudelijk sterk hoor... maar goed veel plezierin je achterlijke denkbeeld waarbij jij juist wil denken aan zwart of wit bij iedere actie in deze wereld.
Moet jij nodig zeggen. Maar vooruit, nog een keer. Verklaar deze eens;

vrijdag 31 juli 2015 @ 01:20:02 #270
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154782400
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Wat moet dit precies bewijzen? Als ik met vooringenomen reden zo'n filmpje ga maken kan ik net zo makkelijk het tegendeel bewijzen. Ik heb al ontelbare filmpjes gezien van blanke open carriers die worden lastiggevallen door de politie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154782445
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat moet dit precies bewijzen? Als ik met vooringenomen reden zo'n filmpje ga maken kan ik net zo makkelijk het tegendeel bewijzen. Ik heb al ontelbare filmpjes gezien van blanke open carriers die worden lastiggevallen door de politie.
Wat 't moet bewijzen? Het punt dat donkere mensen toch wel vaker anders worden behandeld dan een blank persoon in dezelfde situatie. Hier dan een filmpje van een daadwerkelijk geval. Tel daar nog eens cijfers bij op van het onevenredig vaak lastig vallen van de politie en dergelijke. Maar goed, volgens de indiaantje89s van de wereld bestaat dat allemaal niet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:28:14 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154782508
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef OMG het volgende:

[..]

Wat 't moet bewijzen? Het punt dat donkere mensen toch wel vaker anders worden behandeld dan een blank persoon in dezelfde situatie. Hier dan een filmpje van een daadwerkelijk geval. Tel daar nog eens cijfers bij op van het onevenredig vaak lastig vallen van de politie en dergelijke. Maar goed, volgens de indiaantje89s van de wereld bestaat dat allemaal niet.
De bewijzen die je hiervoor hebt voorgedragen hebben me nog niet overtuigd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154782765
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De bewijzen die je hiervoor hebt voorgedragen hebben me nog niet overtuigd.
Okay man. Het is in ieder geval weer warm weer, dus ik verwacht nog wel wat losgeslagen agenten en de nodige Sean Bell, Tamir Rice, Eric Garner, Freddie Gray, Michael Brown, etc. en nu Samuel DuBose achtige taferelen.

Allemaal gevallen waar je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel van kunt zeggen dat als het een blank persoon was geweest al die situaties niet dodelijk waren afgelopen.
pi_154782800
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Zal die donkere jongen een burger King burger van de politie krijgen denk je?
pi_154782851
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Zal die donkere jongen een burger King burger van de politie krijgen denk je?
Hadden deze lui ook niet liever een burger gekregen?

vrijdag 31 juli 2015 @ 02:05:40 #276
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154782912
Kunnen we nu een heksenjacht verwachten zoals voor die gestroopte leeuw door die tandarts?
pi_154783073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Manke het volgende:
Kunnen we nu een heksenjacht verwachten zoals voor die gestroopte leeuw door die tandarts?
Rellen gericht tegen alles wat in de weg staat en het liefst blank is staat meer in de lijn de verwachting. Met een beetje geluk maken ze hun luiheid waar en blijft de gemeenschap gespaard.
pi_154783175
Ah, deze lui leven nog, snappen de wet, en hebben de politie gebeld omdat meneer Ray Tensing z'n werk niet snapt en een bijrijder maar lastigvalt;

pi_154783328
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:47 schreef OMG het volgende:
Ah, deze lui leven nog, snappen de wet, en hebben de politie gebeld omdat meneer Ray Tensing z'n werk niet snapt en een bijrijder maar lastigvalt;

Godverdomme zeg. Dit had ook met een shooting kunnen aflopen... Deze jongens zijn echt briljant geweest. Gewoon 9-1-1 bellen en de supervisor, the lieutenant, erbij halen.
Had dat meisje Sandra Bland ook moeten doen. Gewoon zelf 9-1-1 bellen en de supervisor aan de lijn vragen. Die jongen die in zijn hoofd is geschoten ook.
Sws is er dus wel wat aan de hand in de VS, denk ik.
Filmpje kun je doorsturen aan @Potus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 31-07-2015 03:42:18 ]
I´m back.
pi_154783398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:25 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Rellen gericht tegen alles wat in de weg staat en het liefst blank is staat meer in de lijn de verwachting. Met een beetje geluk maken ze hun luiheid waar en blijft de gemeenschap gespaard.
Wat heeft het doodschieten van een leeuw te maken met racisme?
I´m back.
pi_154783402
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Open carriers? Wat zijn dat?
I´m back.
pi_154783415
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat heeft het doodschieten van een leeuw te maken met racisme?
Waarom haal je hier een leeuw bij? Dit topic gaat over een neger die met minimale aanleiding door een agent ¨point blank´ door zijn hoofd geschoten is.
pi_154783425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:41 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Waarom haal je hier een leeuw bij? Dit topic gaat over een neger die met minimale aanleiding door een agent ¨point blank´ door zijn hoofd geschoten is.
quote:
Jij reageert hier op, dat gaat over Walter Palmer, ar-me blanke, rijke dude die leeuwen jaagt (hij heeft er 55K $ voor betaald) en nu als posterboy van een vrij laakbare hobby een beetje in de publiciteit komt met:
quote:

[..]

En daar wordt nu dan van gemaakt dat het een heksenjacht is... O, ja en de negers zijn gelukkig nog lui ook hè. :').

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 31-07-2015 03:51:54 ]
I´m back.
pi_154783446
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij reageert hier op, dat gaat over Walter Palmer, ar-me blanke, rijke dude die leeuwen jaagt (hij heeft er 55K $ voor betaald) en nu als posterboy van een vrij laakbare hobby een beetje in de publiciteit komt:

Je post in het verkeerde topic. Dit is het topic over een agent die net even te weinig risico durft te nemen en daarom preventief iemand een head shot geeft. Waarschijnlijk is dit het topic dat jij zoekt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 03:54:28 #285
117098 Hathor
Effe niet
pi_154783450
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Open carriers? Wat zijn dat?
Mensen die openlijk een vuurwapen dragen, wat iedereen dus ook gewoon kan zien.
pi_154783452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:53 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je post in het verkeerde topic. Dit is het topic over een agent die net even te weinig risico durft te nemen en daarom preventief iemand een head shot geeft. Waarschijnlijk is dit het topic dat jij zoekt.
Jij reageert op die sukkel die over de leeuwen begint, daar krijg je kritiek op en dan verwijs je me naar een ander topic, right, ga je ook schieten? :').
I´m back.
pi_154783461
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij reageert op die sukkel die over de leeuwen begint, daar krijg je kritiek op en dan verwijs je me naar een ander topic, right, ga je ook schieten? :').
Ik verwijs je naar het relevante topic waar jij naar hint. Ik heb in dit topic niet verwezen naar die leeuw en het argument dat jij mij in de schoenen wenst te schuiven.
pi_154783464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mensen die openlijk een vuurwapen dragen, wat iedereen dus ook gewoon kan zien.
Nou ja, heb dus filmpje gezien van white boy open carriers die er gewoon mee weg komen, eerder in dit topic ook een link naar gepost. En ik geloof dat je als black open carrier aan het eind van een 4 minuten durende filmpje gewoon dood op de grond ligt, of zwaar gewond en dan later 25 to life krijgt...
I´m back.
pi_154783465
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, heb dus filmpje gezien van white boy open carriers die er gewoon mee weg komen, eerder in dit topic ook een link naar gepost. En ik geloof dat je als black open carrier aan het eind van een 4 minuten durende filmpje gewoon dood op de grond ligt, of zwaar gewond en dan later 25 to life krijgt...
Bron? Open carry geldt voor iedereen zonder strafblad.
pi_154783468
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:57 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik verwijs je naar het relevante topic waar jij naar hint. Ik heb in dit topic niet verwezen naar die leeuw en het argument dat jij mij in de schoenen wenst te schuiven.
Je reageert gewoon op iemand die van die Walter Palmer dentist een white boy slachtoffer van een heksenjacht wil maken en dat als reactie op wat in dit topic aan de hand is, dude.
I´m back.
pi_154783473
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 03:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Bron? Open carry geldt voor iedereen zonder strafblad.
Dat heb ik hierboven gepost, moet je het filmpje even zien, kun je lachen wat een grote bek een white boy open carrier zich kennelijk kan veroorloven.
quote:
I´m back.
pi_154783475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je reageert gewoon op iemand die van die Walter Palmer dentist een white boy slachtoffer van een heksenjacht wil maken en dat als reactie op wat in dit topic aan de hand is, dude.
Je bent een slechte leugenaar. In dit topic heb ik die tandarts niet aangehaald, bovendien spreek ik mij zeer sterk uit tegen de moordende agent.
pi_154783478
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heb ik hierboven gepost, moet je het filmpje even zien, kun je lachen wat een grote bek een white boy open carrier zich kennelijk kan veroorloven.

[..]

En nu ga je mij een filmpje laten zien dat een niet-blanke die niet het recht heeft om openlijk te dragen?
pi_154783482
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:02 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je bent een slechte leugenaar. In dit topic heb ik die tandarts niet aangehaald, bovendien spreek ik mij zeer sterk uit tegen de moordende agent.
quote:
Dit gaat over Walter Palmer, dentist, white boy. Jij reageert met:
quote:

[..]

I´m back.
pi_154783487
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:03 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En nu ga je mij een filmpje laten zien dat een niet-blanke die niet het recht heeft om openlijk te dragen?
Als een niet-blanke al een kenteken aan de voorkant van zijn auto niet heeft, wordt-ie doodgeschoten, zie OP. Wat denk je als een niet-blanke openlijk gezellig een wapen draagt?
I´m back.
pi_154783488
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[..]

Dit gaat over Walter Palmer, dentist, white boy. Jij reageert met:

[..]

Dat was een reactie van ene Manke. Ik heb het niet naar voren gebracht noch in mijn argumentatie gebruikt behalve dan die ene ontkrachtende post in reactie op Manke. Je probeert een argument te maken zonder onderbouwing.

Ga je nog een reactie geven op het wél relevante onderwerp?
pi_154783489
En nu de boel omdraaien natuurlijk, je hebt geen filmpje, en dus kun je niet bewijzen dat een niet-blanke wordt doodgeschoten als hij een openlijk een wapen draagt. :').
I´m back.
pi_154783491
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
En nu de boel omdraaien natuurlijk, je hebt geen filmpje, en dus kun je niet bewijzen dat een niet-blanke wordt doodgeschoten als hij een openlijk een wapen draagt. :').
Wie eist bewijst.
pi_154783497
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:09 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat was een reactie van ene Manke. Ik heb het niet naar voren gebracht noch in mijn argumentatie gebruikt behalve dan die ene ontkrachtende post in reactie op Manke. Je probeert een argument te maken zonder onderbouwing.

Ga je nog een reactie geven op het wél relevante onderwerp?
Nee, dat is niet zonder onderbouwing. Je reageert op de leeuw, je betrekt de leeuw erbij door op die post te reageren, en je zegt dat, vermits ze hun naam niet eer aan doen, de negers, en te lui zijn, ze er wrs een enorme ophef over gaan maken. Het is puur en onvervalst racisme. :).
I´m back.
pi_154783498
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 04:10 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Wie eist bewijst.
Nee, dat gaat bij jou niet op hoor. Lol, we zitten hier ook niet in een rechtbank.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')