Gewoon? Hij was niet eens 2 seconden aan het rollen (voor zover dat al gebeurde) en hij krijgt al een kogel door z'n kop. Zoals Bram_van_Loon al zei, een beetje agent had 'm achterna gereden, backup opgeroepen, weet ik het. Aangezien meneer een bodycam droeg hadden ze op die beelden ook nog wel het auto merk, model, en mogelijk zelfs kenteken kunnen achterhalen als de agent hem weg had laten rijden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:15 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Of de man die gewoon weg gaat rijden?
Ik zou niet gaan rijden. Ook niet iemand doodschieten trouwens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Gewoon? Hij was niet eens 2 seconden aan het rollen (voor zover dat al gebeurde) en hij krijgt al een kogel door z'n kop. Zoals Bram_van_Loon al zei, een beetje agent had 'm achterna gereden, backup opgeroepen, weet ik het. Aangezien meneer een bodycam droeg hadden ze op die beelden ook nog wel het auto merk, model, en mogelijk zelfs kenteken kunnen achterhalen als de agent hem weg had laten rijden.
Tal van mogelijkheden waar zo snel mogelijk iemand een kogel door z'n hoofd jagen niet één van de eerste stappen is.
Nee. Maar het is niet iets waar na 2 seconden de doodstraf op staat.quote:
Dat zou ik ook niet direct doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee. Maar het is niet iets waar na 2 seconden de doodstraf op staat.
Dat zou ook leuk en fijn zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als de politie meer op deze manier in het nieuws kwam in plaats van met de zoveelste onbezonnen moord.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)loedhete-wagen.dhtml
Dit met de strenge kanttekening dat het nieuws representatief moet weergeven wat er daadwerkelijk gebeurt! Politie-agenten waar je niet bang voor hoeft te zijn, die serviceverlenend zijn en slechts geweld gebruiken als het echt niet anders kan en dit het liefst in een strafstelsel wat niet als doel heeft om leed te berokkenen (de meeste gevangenissen in de meeste landen) maar wat als doel heeft om mensen in positieve zin te vormen. In zo'n land zou ik graag als politie-agent werken.
Ik kreeg hier echt geen fuck van mee, Overigens is Amerika een derde wereld land, met je gun ownership en verschillen van rassen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, iemand betrekt de leeuw Cecil erbij en dat er een heksenjacht wordt georganiseerd tegen degene die de leeuw heeft doodgeschoten, suggererend dat dat nu ook gebeurt dwz eeb heksenjacht tegen deze ar-me diender, en daar reageer je instemmend op. Ja, vermits de negers hun naam niet waarmaken en te lui zijn om dat te doen dan.
Kijk, van mij mag je gerust zo denken hoor en 5 straten racistisch zijn en ar-me, rijke white boys huiliehuilieboeboe of boeboehuiliehuilie hebben recht leeuwendood te schieten, want ze hebben 55 K $ betaald, en links maakt heel Europa kapot en cultuurrelativisten moeten ze ophangen, de Joden hebben egt wel Je-zus vermoordt en homo's moeten deaud etc. etc. enzovoorts enzovoorts (ik vul het even verder in hè), maar ontken het gewoon niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |