Rellen gericht tegen alles wat in de weg staat en het liefst blank is staat meer in de lijn de verwachting. Met een beetje geluk maken ze hun luiheid waar en blijft de gemeenschap gespaard.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Manke het volgende:
Kunnen we nu een heksenjacht verwachten zoals voor die gestroopte leeuw door die tandarts?
Godverdomme zeg. Dit had ook met een shooting kunnen aflopen... Deze jongens zijn echt briljant geweest. Gewoon 9-1-1 bellen en de supervisor, the lieutenant, erbij halen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:47 schreef OMG het volgende:
Ah, deze lui leven nog, snappen de wet, en hebben de politie gebeld omdat meneer Ray Tensing z'n werk niet snapt en een bijrijder maar lastigvalt;
Wat heeft het doodschieten van een leeuw te maken met racisme?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Rellen gericht tegen alles wat in de weg staat en het liefst blank is staat meer in de lijn de verwachting. Met een beetje geluk maken ze hun luiheid waar en blijft de gemeenschap gespaard.
Open carriers? Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet dit precies bewijzen? Als ik met vooringenomen reden zo'n filmpje ga maken kan ik net zo makkelijk het tegendeel bewijzen. Ik heb al ontelbare filmpjes gezien van blanke open carriers die worden lastiggevallen door de politie.
Waarom haal je hier een leeuw bij? Dit topic gaat over een neger die met minimale aanleiding door een agent ¨point blank´ door zijn hoofd geschoten is.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft het doodschieten van een leeuw te maken met racisme?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:41 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Waarom haal je hier een leeuw bij? Dit topic gaat over een neger die met minimale aanleiding door een agent ¨point blank´ door zijn hoofd geschoten is.
Jij reageert hier op, dat gaat over Walter Palmer, ar-me blanke, rijke dude die leeuwen jaagt (hij heeft er 55K $ voor betaald) en nu als posterboy van een vrij laakbare hobby een beetje in de publiciteit komt met:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Manke het volgende:
Kunnen we nu een heksenjacht verwachten zoals voor die gestroopte leeuw door die tandarts?
En daar wordt nu dan van gemaakt dat het een heksenjacht is... O, ja en de negers zijn gelukkig nog lui ook hè.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Rellen gericht tegen alles wat in de weg staat en het liefst blank is staat meer in de lijn de verwachting. Met een beetje geluk maken ze hun luiheid waar en blijft de gemeenschap gespaard.
Je post in het verkeerde topic. Dit is het topic over een agent die net even te weinig risico durft te nemen en daarom preventief iemand een head shot geeft. Waarschijnlijk is dit het topic dat jij zoekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij reageert hier op, dat gaat over Walter Palmer, ar-me blanke, rijke dude die leeuwen jaagt (hij heeft er 55K $ voor betaald) en nu als posterboy van een vrij laakbare hobby een beetje in de publiciteit komt:
Mensen die openlijk een vuurwapen dragen, wat iedereen dus ook gewoon kan zien.quote:
Jij reageert op die sukkel die over de leeuwen begint, daar krijg je kritiek op en dan verwijs je me naar een ander topic, right, ga je ook schieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:53 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic. Dit is het topic over een agent die net even te weinig risico durft te nemen en daarom preventief iemand een head shot geeft. Waarschijnlijk is dit het topic dat jij zoekt.
Ik verwijs je naar het relevante topic waar jij naar hint. Ik heb in dit topic niet verwezen naar die leeuw en het argument dat jij mij in de schoenen wenst te schuiven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij reageert op die sukkel die over de leeuwen begint, daar krijg je kritiek op en dan verwijs je me naar een ander topic, right, ga je ook schieten?.
Nou ja, heb dus filmpje gezien van white boy open carriers die er gewoon mee weg komen, eerder in dit topic ook een link naar gepost. En ik geloof dat je als black open carrier aan het eind van een 4 minuten durende filmpje gewoon dood op de grond ligt, of zwaar gewond en dan later 25 to life krijgt...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mensen die openlijk een vuurwapen dragen, wat iedereen dus ook gewoon kan zien.
Bron? Open carry geldt voor iedereen zonder strafblad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, heb dus filmpje gezien van white boy open carriers die er gewoon mee weg komen, eerder in dit topic ook een link naar gepost. En ik geloof dat je als black open carrier aan het eind van een 4 minuten durende filmpje gewoon dood op de grond ligt, of zwaar gewond en dan later 25 to life krijgt...
Je reageert gewoon op iemand die van die Walter Palmer dentist een white boy slachtoffer van een heksenjacht wil maken en dat als reactie op wat in dit topic aan de hand is, dude.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:57 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar het relevante topic waar jij naar hint. Ik heb in dit topic niet verwezen naar die leeuw en het argument dat jij mij in de schoenen wenst te schuiven.
Dat heb ik hierboven gepost, moet je het filmpje even zien, kun je lachen wat een grote bek een white boy open carrier zich kennelijk kan veroorloven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 03:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Bron? Open carry geldt voor iedereen zonder strafblad.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
What happens when three belligerent, heavily-armed white guys with rifles strapped to their backs pick a fight with police officers?
http://reverbpress.com/po(...)texas-harass-police/
Je bent een slechte leugenaar. In dit topic heb ik die tandarts niet aangehaald, bovendien spreek ik mij zeer sterk uit tegen de moordende agent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je reageert gewoon op iemand die van die Walter Palmer dentist een white boy slachtoffer van een heksenjacht wil maken en dat als reactie op wat in dit topic aan de hand is, dude.
En nu ga je mij een filmpje laten zien dat een niet-blanke die niet het recht heeft om openlijk te dragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven gepost, moet je het filmpje even zien, kun je lachen wat een grote bek een white boy open carrier zich kennelijk kan veroorloven.
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:02 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je bent een slechte leugenaar. In dit topic heb ik die tandarts niet aangehaald, bovendien spreek ik mij zeer sterk uit tegen de moordende agent.
Dit gaat over Walter Palmer, dentist, white boy. Jij reageert met:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Manke het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Als een niet-blanke al een kenteken aan de voorkant van zijn auto niet heeft, wordt-ie doodgeschoten, zie OP. Wat denk je als een niet-blanke openlijk gezellig een wapen draagt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:03 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En nu ga je mij een filmpje laten zien dat een niet-blanke die niet het recht heeft om openlijk te dragen?
Dat was een reactie van ene Manke. Ik heb het niet naar voren gebracht noch in mijn argumentatie gebruikt behalve dan die ene ontkrachtende post in reactie op Manke. Je probeert een argument te maken zonder onderbouwing.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat over Walter Palmer, dentist, white boy. Jij reageert met:
[..]
Wie eist bewijst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
En nu de boel omdraaien natuurlijk, je hebt geen filmpje, en dus kun je niet bewijzen dat een niet-blanke wordt doodgeschoten als hij een openlijk een wapen draagt..
Nee, dat is niet zonder onderbouwing. Je reageert op de leeuw, je betrekt de leeuw erbij door op die post te reageren, en je zegt dat, vermits ze hun naam niet eer aan doen, de negers, en te lui zijn, ze er wrs een enorme ophef over gaan maken. Het is puur en onvervalst racisme.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:09 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Dat was een reactie van ene Manke. Ik heb het niet naar voren gebracht noch in mijn argumentatie gebruikt behalve dan die ene ontkrachtende post in reactie op Manke. Je probeert een argument te maken zonder onderbouwing.
Ga je nog een reactie geven op het wél relevante onderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |