En laat gerust iemand van de make-up team het even op doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah moet nog langs de Bijenkorf, zal even naar de mac gedeelte kijken dan. Bedankt voor de tip
Wereldvreemd is wel overdreven, niet? En ze is 18. Kom op zeg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sarcasme?
sorry Opo maar je komt wel echt een beetje wereldvreemd en naief over
Ja, al die koters moeten over 15 jaar wel de duurste telefoons en ipads hebben als ze op de basisschool zittenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 lijkt me wel genoeg, ik word toch nooit rijke tatta.
maak daar gebruik vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sarcasme?
Als je niet al te vaak gebruikt zal ik die van Catrice Calligraph gebruiken, het is goedkoop en blijft wel lang zitten alleen het is snel op. Als je voor langere tijd wilt gebruiken raadt ik je een eye pencil van Yves Rocher aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat valt nog wel mee dan.Even kijken morgen.
En welke eyeliner zou je aanraden?
Dat neemt niet weg dat je eerder die functie gewoon had kunnen uitschakelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon gelijk en zijn debieltjes die de hele tijd memes en andere semi grappige shit doorsturen bloed irritant.
Waar staat er een foto dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
even snel gespiekt en Opso is echt tien keer zo knap als Sof
wat opso heeft alleen een halve foto gepostquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
Nah. Gewoon over de hele avond gemeten qua reacties bedoel ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wereldvreemd is wel overdreven, niet? En ze is 18. Kom op zeg.En niet iedereen is een doorgewinterde FOK!ker.
Ja dat heb ik ook een keer gehad bij de Sephoraquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En laat gerust iemand van de make-up team het even op doenWeet zeker als ze dat niet had gedaan dat ik dan de verkeerde tint had gekocht
Ik vind het namelijk altijd erg moeilijk om te bepalen welke kleur ik moet hebben.
kinderen makenquote:
Nee die krijgen ze niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die koters moeten over 15 jaar wel de duurste telefoons en ipads hebben als ze op de basisschool zitten
ja maar als ze de pil slikt weet ze al dat er geen kinderen komenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kinderen maken
omdat ze weten dat ze straf verdienen en inwendige stokslagen horen te krijgen
het onderdrukkende gevoel willen ze toch hebben op zijn tijd
Wie zich aangesproken voelt dan he, en dat vind je dan maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sarcasme?
Pil slikken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar als ze de pil slikt weet ze al dat er geen kinderen komen
Thanks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je niet al te vaak gebruikt zal ik die van Catrice Calligraph gebruiken, het is goedkoop en blijft wel lang zitten alleen het is snel op. Als je voor langere tijd wilt gebruiken raadt ik je een eye pencil van Yves Rocher aan
Kafka lezen in groep 6. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee die krijgen ze niet.
Ze lezen maar fatsoenlijke boekjes.
pics van opso dan Harryquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Gewoon over de hele avond gemeten qua reacties bedoel ikViel gewoon op
het is gewoon een oergevoelquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar als ze de pil slikt weet ze al dat er geen kinderen komen
Ik heb tenminste foto, ben geen faker zoals jij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat opso heeft alleen een halve foto gepost
wel beetje groot voorhoofd in het echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
Sof heeft een hoge mate van natuurlijke schoonheid
En wie nog meer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
Sof heeft een hoge mate van natuurlijke schoonheid
Bijna overal heb je die wel, ik zag het bij kruidvat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Catrice, waar vind ik dat ook alweer? Etos toch? Of vergis ik me daar in?
Nou dat hoeft dan nog niet hoor. Maar als ze 14 zijn wordt het daar wel eens tijd voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kafka lezen in groep 6. Dat zal ze leren
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dat hoeft dan nog niet hoor. Maar als ze 14 zijn wordt het daar wel eens tijd voor.
Dat gegeil op haar van sommige hier is wel irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel beetje groot voorhoofd in het echt
verder wel knap meisje hoor
http://www.yves-rocher.nl(...)42931?cmSrc=Category Koop zoietsquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Catrice, waar vind ik dat ook alweer? Etos toch? Of vergis ik me daar in?
Misschien als ik de moeder ben wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de generatie 14-jarige in de toekomst het niveau heeft dat te lezen
Ik draag bijna nooit lipstick. Met mn domme hoofd chanel lip pallet gekocht, is het ook nog eens uit de mode en niet matquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook nog een hele mooie basic lipstickDus geen knalrood ofzo maar een kleur die bij veel dingen kan, een mooie lichtroze ofzo.
Als ik een lekker wijf was had ik ook lekker hier gaan posten. Vieze egostreling dit datquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gegeil op haar van sommige hier is wel irritant.
Dat denk ik ook wel ja. Met Neel als papa en jij als mama hoeft je kind zich niet zorgen te maken om zijn/haar brains in ieder gevalquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als ik de moeder ben wel.
Ik had ooit een beautyblog, redelijk wat make-up gekocht enz in die tijd maar ben de laatste jaren steeds meer aan het weg doen. Ik hou uiteindelijk nog een toilettasje met een paar basic spulletjes overquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit lipstick. Met mn domme hoofd chanel lip pallet gekocht, is het ook nog eens uit de mode en niet mat
Opsooooquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeeee sexy ladyyyyysorry die moest ff
Oh ja? Leg uit?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik snap wel dat sommigen hier zonder vriendinnetje zitten
Dan worden ze wel sowieso autist.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Met Neel als papa en jij als mama hoeft je kind zich niet zorgen te maken om zijn/haar brains in ieder geval
Alleen in mijn geval is het een groot raadsel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen in mijn geval is het een groot raadsel.
Ik wilde ook ooit zoiets doen alleen geen behoefte aan om met mn hoofd op internet te staan, wie weet wat voor psycho's er wel niet op kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ooit een beautyblog, redelijk wat make-up gekocht enz in die tijd maar ben de laatste jaren steeds meer aan het weg doen. Ik hou uiteindelijk nog een toilettasje met een paar basic spulletjes over
Ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
Vooral bij Elan is het gewoon creepy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf was had ik ook lekker hier gaan posten. Vieze egostreling dit dat
Oh ja, je zit met JR in de sc. Maar dat is een uitzondering op de hele wereldbevolkingquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
vrouwonvriendelijk en schreeuwerig onromantisch
Hoeveel heb je daar aan uitgegevenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit lipstick. Met mn domme hoofd chanel lip pallet gekocht, is het ook nog eens uit de mode en niet mat
Er schuilt een romanticus in mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Wie heeft de beste en de slechtste indruk gemaakt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Elan trollt gewoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral bij Elan is het gewoon creepy.
Gelukkig welquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, je zit met JR in de sc. Maar dat is een uitzondering op de hele wereldbevolking
Opso natuurlijk en dat ene dronken jongetje van netquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie heeft de beste en de slechtste indruk gemaakt?
Sof dit sof dat sof zo sof zus.quote:
Oh valt opzich nog mee als het zo veel kleuren zijnquote:
Elan trollt inderdaad. Moet je niet te serieus nemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sof dit sof dat sof zo sof zus.
Irritant
Neequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Toto69 het volgende:
Deezertje zou een leuke toevoeging aan grtd wezen
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Toto69 het volgende:
Waren gelukkig mini's btwquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh valt opzich nog mee als het zo veel kleuren zijn
Ik moet stoppen met MAC lippenstiften kopen
Jij en Opso zijn beide dames begrijp ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Wingding het volgende:
[..]
Opso natuurlijk en dat ene dronken jongetje van net
Ik ga een keer met Deezertje uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Wingding het volgende:
[..]
Opso natuurlijk en dat ene dronken jongetje van net
Lol, toen ik met Sonicvolcano in een kroeg zat hadden we t nog even over deezerquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een keer met Deezertje uit.
Samen langs de kant meisjes aanstaren en ondertussen hun opzoeken op Facebook![]()
Over iedereen vooroordelen spuien
irriteer je je dan aan de hoeveelheid mensen en invloeden?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Lokasenna het volgende:
Deezertje heeft wel lol tijdens het stappen.
Mij lukt dat nooit.
wie is Deezertje, die naam heb ik al een paar keer overal en nergens langs zien komen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een keer met Deezertje uit.
Samen langs de kant meisjes aanstaren en ondertussen hun opzoeken op Facebook![]()
Over iedereen vooroordelen spuien
Mij lukt dat wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Lokasenna het volgende:
Deezertje heeft wel lol tijdens het stappen.
Mij lukt dat nooit.
Een enorm aparte kerel, ben even vergeten waaromquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
wie is Deezertje, die naam heb ik al een paar keer overal en nergens langs zien komen?
Ik ben helemaal verliefd op die ene die ik op mn foto van US op had. Hm koraalrood heb ik niet. Welke bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waren gelukkig mini's btwpff ik kan geen leuke kleur vinden, ik wil het beetje koraalrood hebben
Btw heb je die ene die je wilde al gekocht?
omdat ze gay zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
Ik zou het oprecht met hem kunnen vinden denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, toen ik met Sonicvolcano in een kroeg zat hadden we t nog even over deezerleuk onderwerp wel
Kijk in het versieren topic in R&Pquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
wie is Deezertje, die naam heb ik al een paar keer overal en nergens langs zien komen?
Je bent er een hele avond maar je kunt bijna niet met mensen praten, er is luide kutmuziek, ik kan niet bewegen op muziek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
irriteer je je dan aan de hoeveelheid mensen en invloeden?
de usernaam klinkt als een pubertje van 16quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een enorm aparte kerel, ben even vergeten waarom
Hij is 25 ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
de usernaam klinkt als een pubertje van 16
Oei die ben ik een beetje vergeten, hoe die eruit zagquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op die ene die ik op mn foto van US op had. Hm koraalrood heb ik niet. Welke bedoel je?
Aight.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijna overal heb je die wel, ik zag het bij kruidvat.
Daar is FOK! ook voorquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommigen van 25+ gedragen zich dan ook enorm kinderachtig op fok soms
Ik kan ook pas echt losgaan op muziek met drank of drugs opquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent er een hele avond maar je kunt bijna niet met mensen praten, er is luide kutmuziek, ik kan niet bewegen op muziek.
Was Ruby Wooquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei die ben ik een beetje vergeten, hoe die eruit zageuh koraalrood... Beetje natuurlijke lipkleur alleen dan iets donkerder. Wacht ik stuur je wel even pic van me in dm waar ik zoiets draag
Maar avondje op een terrasje is ook uitgaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent er een hele avond maar je kunt bijna niet met mensen praten, er is luide kutmuziek, ik kan niet bewegen op muziek.
Alle tieners zeggen ja tegen mdmdaquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook pas echt losgaan op muziek met drank of drugs op
Ik kwam er laatst achter dat Dj-Day-V ook al 25 wasquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommigen van 25+ gedragen zich dan ook enorm kinderachtig op fok soms
Nee mn foto stond er maar evenquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Toto69 het volgende:
Ben ik de enige die gewoon geen beeld bij Kauai en Opso heeft
Doe ik nooit, ik ben laatst wel een keer in de middag in de stad geweest om met vrienden soep te eten in een cafe, telt dat ook?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar avondje op een terrasje is ook uitgaan
Thanks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.yves-rocher.nl(...)42931?cmSrc=Category Koop zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |