Lol, toen ik met Sonicvolcano in een kroeg zat hadden we t nog even over deezerquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een keer met Deezertje uit.
Samen langs de kant meisjes aanstaren en ondertussen hun opzoeken op Facebook![]()
Over iedereen vooroordelen spuien
irriteer je je dan aan de hoeveelheid mensen en invloeden?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Lokasenna het volgende:
Deezertje heeft wel lol tijdens het stappen.
Mij lukt dat nooit.
wie is Deezertje, die naam heb ik al een paar keer overal en nergens langs zien komen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een keer met Deezertje uit.
Samen langs de kant meisjes aanstaren en ondertussen hun opzoeken op Facebook![]()
Over iedereen vooroordelen spuien
Mij lukt dat wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Lokasenna het volgende:
Deezertje heeft wel lol tijdens het stappen.
Mij lukt dat nooit.
Een enorm aparte kerel, ben even vergeten waaromquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
wie is Deezertje, die naam heb ik al een paar keer overal en nergens langs zien komen?
Ik ben helemaal verliefd op die ene die ik op mn foto van US op had. Hm koraalrood heb ik niet. Welke bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waren gelukkig mini's btwpff ik kan geen leuke kleur vinden, ik wil het beetje koraalrood hebben
Btw heb je die ene die je wilde al gekocht?
omdat ze gay zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik snap wel dat sommigen hier zonder vriendinnetje zitten
Ik zou het oprecht met hem kunnen vinden denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, toen ik met Sonicvolcano in een kroeg zat hadden we t nog even over deezerleuk onderwerp wel
Kijk in het versieren topic in R&Pquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
wie is Deezertje, die naam heb ik al een paar keer overal en nergens langs zien komen?
Je bent er een hele avond maar je kunt bijna niet met mensen praten, er is luide kutmuziek, ik kan niet bewegen op muziek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
irriteer je je dan aan de hoeveelheid mensen en invloeden?
de usernaam klinkt als een pubertje van 16quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een enorm aparte kerel, ben even vergeten waarom
Hij is 25 ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
de usernaam klinkt als een pubertje van 16
Oei die ben ik een beetje vergeten, hoe die eruit zagquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op die ene die ik op mn foto van US op had. Hm koraalrood heb ik niet. Welke bedoel je?
Aight.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijna overal heb je die wel, ik zag het bij kruidvat.
Daar is FOK! ook voorquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommigen van 25+ gedragen zich dan ook enorm kinderachtig op fok soms
Ik kan ook pas echt losgaan op muziek met drank of drugs opquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent er een hele avond maar je kunt bijna niet met mensen praten, er is luide kutmuziek, ik kan niet bewegen op muziek.
Was Ruby Wooquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei die ben ik een beetje vergeten, hoe die eruit zageuh koraalrood... Beetje natuurlijke lipkleur alleen dan iets donkerder. Wacht ik stuur je wel even pic van me in dm waar ik zoiets draag
Maar avondje op een terrasje is ook uitgaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent er een hele avond maar je kunt bijna niet met mensen praten, er is luide kutmuziek, ik kan niet bewegen op muziek.
Alle tieners zeggen ja tegen mdmdaquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook pas echt losgaan op muziek met drank of drugs op
Ik kwam er laatst achter dat Dj-Day-V ook al 25 wasquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sommigen van 25+ gedragen zich dan ook enorm kinderachtig op fok soms
Nee mn foto stond er maar evenquote:Op donderdag 30 juli 2015 03:04 schreef Toto69 het volgende:
Ben ik de enige die gewoon geen beeld bij Kauai en Opso heeft
Doe ik nooit, ik ben laatst wel een keer in de middag in de stad geweest om met vrienden soep te eten in een cafe, telt dat ook?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar avondje op een terrasje is ook uitgaan
Thanks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.yves-rocher.nl(...)42931?cmSrc=Category Koop zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |