Ik heb tenminste foto, ben geen faker zoals jij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wat opso heeft alleen een halve foto gepost
wel beetje groot voorhoofd in het echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
Sof heeft een hoge mate van natuurlijke schoonheid
En wie nog meer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
Sof heeft een hoge mate van natuurlijke schoonheid
Bijna overal heb je die wel, ik zag het bij kruidvat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Catrice, waar vind ik dat ook alweer? Etos toch? Of vergis ik me daar in?
Nou dat hoeft dan nog niet hoor. Maar als ze 14 zijn wordt het daar wel eens tijd voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kafka lezen in groep 6. Dat zal ze leren
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dat hoeft dan nog niet hoor. Maar als ze 14 zijn wordt het daar wel eens tijd voor.
Dat gegeil op haar van sommige hier is wel irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel beetje groot voorhoofd in het echt
verder wel knap meisje hoor
http://www.yves-rocher.nl(...)42931?cmSrc=Category Koop zoietsquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Catrice, waar vind ik dat ook alweer? Etos toch? Of vergis ik me daar in?
Misschien als ik de moeder ben wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de generatie 14-jarige in de toekomst het niveau heeft dat te lezen
Ik draag bijna nooit lipstick. Met mn domme hoofd chanel lip pallet gekocht, is het ook nog eens uit de mode en niet matquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook nog een hele mooie basic lipstickDus geen knalrood ofzo maar een kleur die bij veel dingen kan, een mooie lichtroze ofzo.
Als ik een lekker wijf was had ik ook lekker hier gaan posten. Vieze egostreling dit datquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gegeil op haar van sommige hier is wel irritant.
Dat denk ik ook wel ja. Met Neel als papa en jij als mama hoeft je kind zich niet zorgen te maken om zijn/haar brains in ieder gevalquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als ik de moeder ben wel.
Ik had ooit een beautyblog, redelijk wat make-up gekocht enz in die tijd maar ben de laatste jaren steeds meer aan het weg doen. Ik hou uiteindelijk nog een toilettasje met een paar basic spulletjes overquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit lipstick. Met mn domme hoofd chanel lip pallet gekocht, is het ook nog eens uit de mode en niet mat
Opsooooquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeeee sexy ladyyyyysorry die moest ff
Oh ja? Leg uit?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik snap wel dat sommigen hier zonder vriendinnetje zitten
Dan worden ze wel sowieso autist.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Met Neel als papa en jij als mama hoeft je kind zich niet zorgen te maken om zijn/haar brains in ieder geval
Alleen in mijn geval is het een groot raadsel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik snap wel dat sommigen hier zonder vriendinnetje zitten
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen in mijn geval is het een groot raadsel.
Ik wilde ook ooit zoiets doen alleen geen behoefte aan om met mn hoofd op internet te staan, wie weet wat voor psycho's er wel niet op kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ooit een beautyblog, redelijk wat make-up gekocht enz in die tijd maar ben de laatste jaren steeds meer aan het weg doen. Ik hou uiteindelijk nog een toilettasje met een paar basic spulletjes over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |