En laat gerust iemand van de make-up team het even op doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah moet nog langs de Bijenkorf, zal even naar de mac gedeelte kijken dan. Bedankt voor de tip
Wereldvreemd is wel overdreven, niet? En ze is 18. Kom op zeg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sarcasme?
sorry Opo maar je komt wel echt een beetje wereldvreemd en naief over
Ja, al die koters moeten over 15 jaar wel de duurste telefoons en ipads hebben als ze op de basisschool zittenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 lijkt me wel genoeg, ik word toch nooit rijke tatta.
maak daar gebruik vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sarcasme?
Als je niet al te vaak gebruikt zal ik die van Catrice Calligraph gebruiken, het is goedkoop en blijft wel lang zitten alleen het is snel op. Als je voor langere tijd wilt gebruiken raadt ik je een eye pencil van Yves Rocher aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat valt nog wel mee dan.Even kijken morgen.
En welke eyeliner zou je aanraden?
Dat neemt niet weg dat je eerder die functie gewoon had kunnen uitschakelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon gelijk en zijn debieltjes die de hele tijd memes en andere semi grappige shit doorsturen bloed irritant.
Waar staat er een foto dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
even snel gespiekt en Opso is echt tien keer zo knap als Sof
wat opso heeft alleen een halve foto gepostquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
Nah. Gewoon over de hele avond gemeten qua reacties bedoel ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wereldvreemd is wel overdreven, niet? En ze is 18. Kom op zeg.En niet iedereen is een doorgewinterde FOK!ker.
Ja dat heb ik ook een keer gehad bij de Sephoraquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En laat gerust iemand van de make-up team het even op doenWeet zeker als ze dat niet had gedaan dat ik dan de verkeerde tint had gekocht
Ik vind het namelijk altijd erg moeilijk om te bepalen welke kleur ik moet hebben.
kinderen makenquote:
Nee die krijgen ze niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die koters moeten over 15 jaar wel de duurste telefoons en ipads hebben als ze op de basisschool zitten
ja maar als ze de pil slikt weet ze al dat er geen kinderen komenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kinderen maken
omdat ze weten dat ze straf verdienen en inwendige stokslagen horen te krijgen
het onderdrukkende gevoel willen ze toch hebben op zijn tijd
Wie zich aangesproken voelt dan he, en dat vind je dan maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sarcasme?
Pil slikken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar als ze de pil slikt weet ze al dat er geen kinderen komen
Thanks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je niet al te vaak gebruikt zal ik die van Catrice Calligraph gebruiken, het is goedkoop en blijft wel lang zitten alleen het is snel op. Als je voor langere tijd wilt gebruiken raadt ik je een eye pencil van Yves Rocher aan
Kafka lezen in groep 6. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee die krijgen ze niet.
Ze lezen maar fatsoenlijke boekjes.
pics van opso dan Harryquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Gewoon over de hele avond gemeten qua reacties bedoel ikViel gewoon op
het is gewoon een oergevoelquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar als ze de pil slikt weet ze al dat er geen kinderen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |