Gaaf hoor. Ik ga gewoon simpel in ruitjesjurkje, geen zin om veel moeite te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwart fluwelen jurk. Dus wel een beetje Victorian Goth.Maar omdat ik dus op het laatste moment alsnog ga heb ik heel veel dingen die ik wilde hebben nog niet.
Hopelijk kan ik ergens bijpassende sieraden vinden enz.
Ik heb een tijdje terug deze gekocht:quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ugh ja tig make up producten. Heb alles van Lancôme tot wet n wild geprobeerd en nog steeds niet de ideale foundation gevonden bijvoorbeeld
Ik begin al bijna aan mijn derde decennia, Ik ben niet meer helemaal mee met de moderne techniek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die optie kan je gewoon uitschakelen hoor Hans
en wie is Sof eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof en ik hebben een verleden
zomer van 2013 zaten we elke dag uuuren lang samen op tinychat
Och jawel, ging toen in Lissabon wonen hequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The summer of 2013..
Ook geen memorabele zomer dan
Was dat toen ja? Time fliesquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och jawel, ging toen in Lissabon wonen hewas op zich best oke
Denk dat het eerder ligt aan de hoeveelheid drugs die je gebruikt dan aan je ouderdomquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begin al bijna aan mijn derde decennia, Ik ben niet meer helemaal mee met de moderne techniek.
Met poeder kan ik je wel helpen! Fit me van Maybelline. Het dekt goed en het lijkt alsof je geen poeder op hebt, en zorgt voor minder vettige glansquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O jammer, had gehoopt dat je wel een foundation zou kunnen aanraden. Ik denk dat ik liever een poeder zou hebben. Vloeibaar voelt altijd zo vies aan op mijn huid en ik ben nogal acné gevoelig.
Kan ook zijn dat ik in mijn gebruikelijke kloffie kom hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Ik ga gewoon simpel in ruitjesjurkje, geen zin om veel moeite te doen.
Nog eens even kijken of ik nog wat accessoires kan maken met de spullen in mijn naaimand.
Ik ga ook eens mac kopen, iedereen is er lovend overquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug deze gekocht:
[ afbeelding ]
Nooit meer andere voor mij
Madame_Paon een user uit het noorden des lands uit een ver verleden die ooit zo graag ontmaagd wilde worden dat ze er een fok topic over opende.quote:
waren jullie toen een beetje verliefd op elkaar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof en ik hebben een verleden
zomer van 2013 zaten we elke dag uuuren lang samen op tinychat
Dat klinkt al goed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met poeder kan ik je wel helpen! Fit me van Maybelline. Het dekt goed en het lijkt alsof je geen poeder op hebt, en zorgt voor minder vettige glans
Hahaha nee johquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waren jullie toen een beetje verliefd op elkaar?
en dat terwijl seks voor vrouwen niet eens lekker is lolquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Madame_Paon een user uit het noorden des lands uit een ver verleden die ooit zo graag ontmaagd wilde worden dat ze er een fok topic over opende.
Denk het ook jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van wat ik nu gezien heb vind ik wingding knapper
Niks tegen het noorden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Madame_Paon een user uit het noorden des lands uit een ver verleden die ooit zo graag ontmaagd wilde worden dat ze er een fok topic over opende.
nee man winding is 6,4/10quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van wat ik nu gezien heb vind ik wingding knapper
Eigenlijk heb ik gewoon gelijk en zijn debieltjes die de hele tijd memes en andere semi grappige shit doorsturen bloed irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het eerder ligt aan de hoeveelheid drugs die je gebruikt dan aan je ouderdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |