Hoe ga jij?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef Fera het volgende:
Ben make-up tutorials aan het kijken voor zondag. Meh, die shit is moeilijk.
die optie kan je gewoon uitschakelen hoor Hansquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken zo een autist die hele verhalen verteld op Whatsapp maar dan vaak over zijn fifa fut team.
Ook voelt hij heel de tijd de noodzaak om grappige memes en onzin filmpjes naar mij te sturen dat is pas irritant. Helemaal omdat Whatsapp alles wat je opgestuurd krijgt automatisch opslaat op je telefoon. Dat is echt kanker ik wil dat kunnen weigeren als iemand mij shit plaatjes stuurt.
Eyeliner heb ik ook nog wel. Maar ik ben echt een ramp met make-up. Vroeger droeg ik het veel meer, maar ik ben het nogal verleerd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dan kan ik je niet echt helpen, geen ervaring met goth achtig. Alleen mijn eyeliner is as black as my soul
Zou ik raken.quote:
Die had ooit een topic gemaakt waarin ze vroeg ontmaagd te worden.quote:
Ik heb nog een zwart fluwelen jurk. Dus wel een beetje Victorian Goth.quote:
Ugh ja tig make up producten. Heb alles van Lancôme tot wet n wild geprobeerd en nog steeds niet de ideale foundation gevonden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Eyeliner heb ik ook nog wel. Maar ik ben echt een ramp met make-up. Vroeger droeg ik het veel meer, maar ik ben het nogal verleerd.Ik zie ook door de bomen het bos niet meer. Welke producten nou wel of niet goed zijn.
ook maar aanmakenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die had ooit een topic gemaakt waarin ze vroeg ontmaagd te worden.
Later is dat topic helaas verwijderd.
ONZ / Zeg Madame_Paon..
Dat is het juist. Hij kijkt alleen maar naar een shirtquote:
What the heck.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ik raken.
[..]
Die had ooit een topic gemaakt waarin ze vroeg ontmaagd te worden.
Later is dat topic helaas verwijderd.
ONZ / Zeg Madame_Paon..
dat heet clubliefdequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het juist. Hij kijkt alleen maar naar een shirtDit wordt een lastige uitdaging Mortie
The summer of 2013..quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sof en ik hebben een verleden
zomer van 2013 zaten we elke dag uuuren lang samen op tinychat
Ooh! Wss gaat een exklasgenoot daar dan ook naartoe aangezien zij wel van die dingen houdtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Castlefest in Lisse. Is een soort grote fantasymarkt met muziekjes en verklede mensen.
O jammer, had gehoopt dat je wel een foundation zou kunnen aanraden. Ik denk dat ik liever een poeder zou hebben. Vloeibaar voelt altijd zo vies aan op mijn huid en ik ben nogal acné gevoelig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ugh ja tig make up producten. Heb alles van Lancôme tot wet n wild geprobeerd en nog steeds niet de ideale foundation gevonden bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |