okquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben juist degene die het meeste praat
Over al mijn brainfarts dus gaat maar door. Praat sowieso wel veel op WhatsApp, vind mensen die daar kortaf doen echt irritant
Castlefest.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zondag?
En jij en make-up tutorials?
Romee is mijn lesbische crush dus nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[ afbeelding ]
dit is ook leuk meisje voor pax
Dat is voor mij niet gewoon. Ik draag bijna nooit make-up.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon wing en aardetinten oogschaduw en rode lipstick. Zal je goed staan!
nee sorry dit wordt niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh niks voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Castlefest.Dus het is wel speciale make-up.
ik ken haar pas sinds een week. Haar vriend is echt zo'n windkapseltypequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Romee is mijn lesbische crush dus nee.
quote:
wat vinden mensen in godsnaam mooi aan de gothic stijl danquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet gewoon. Ik draag bijna nooit make-up.En voor zondag zoek ik meer iets richting Goth.
Ja. En Loka ook als het goed is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh niks voor mij
Kaneel gaat ook mee toch?
Ik weet niet wat andere mensen vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat vinden mensen in godsnaam mooi aan de gothic stijl dan
hoe gaan we paxcon aan de vrouw krijgen. Misschien keertje xquote:
Oh dan kan ik je niet echt helpen, geen ervaring met goth achtig. Alleen mijn eyeliner is as black as my soulquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet gewoon. Ik draag bijna nooit make-up.En voor zondag zoek ik meer iets richting Goth.
Leuk leukquote:
zou haar niet doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken zo een autist die hele verhalen verteld op Whatsapp maar dan vaak over zijn fifa fut team.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben juist degene die het meeste praat
Over al mijn brainfarts dus gaat maar door. Praat sowieso wel veel op WhatsApp, vind mensen die daar kortaf doen echt irritant
weet jij welquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat andere mensen vinden.
Haar vriend lift gwn meequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ken haar pas sinds een week. Haar vriend is echt zo'n windkapseltype
Ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoe gaan we paxcon aan de vrouw krijgen. Misschien keertje x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |