Ik zit in een groepsapp waar een wijf telkens op een opzichtige manier om aandacht zeurt waarna ik altijd ruzie ga maken met haarquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, want meestal reageer ik toch niet, dus op een gegeven moment houden ze op met sturen.
Nu krijg ik nog heel soms wat van moeder of iets in een groepsapps van mensen van middelbare school of studie als ze wat willen afspreken.
doe eens normaal en aardigquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
je bent met eten ook wel happig toch
Doeiquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opsonisatie lijkt me een leuke dame voor jou, maar je schijnt wel veel concurrentie te hebben
Ik las een keer dat een bepaalde vrouwelijke user in US een slet is, het matras van fok is haar bijnaam. Das pas iets voor JRquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
opsonisatie lijkt me een leuke dame voor jou, maar je schijnt wel veel concurrentie te hebben
Ik zou quitten, vind het allemaal maar gedoe met die berichtenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit in een groepsapp waar een wijf telkens op een opzichtige manier om aandacht zeurt waarna ik altijd ruzie ga maken met haar
ik heb geen flauw idee hoe zij eruitzietquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stoot jij vrouwen af ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit in een groepsapp waar een wijf telkens op een opzichtige manier om aandacht zeurt waarna ik altijd ruzie ga maken met haar
Zij is voor paxcon. Elan is toch te oudquote:
wie?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las een keer dat een bepaalde vrouwelijke user in US een slet is, het matras van fok is haar bijnaam. Das pas iets voor JR
Zondag?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef Fera het volgende:
Ben make-up tutorials aan het kijken voor zondag. Meh, die shit is moeilijk.
nee ik ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee hoe zij eruitziet
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las een keer dat een bepaalde vrouwelijke user in US een slet is, het matras van fok is haar bijnaam. Das pas iets voor JR
Las vannacht dat ik niet in klb sc mag blijven wat is deze mortiequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zij is voor paxcon. Elan is toch te oud
Ik ben juist degene die het meeste praatquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou quitten, vind het allemaal maar gedoe met die berichten
TGND OF KKJquote:
Zeefjequote:
Gewoon wing en aardetinten oogschaduw en rode lipstick. Zal je goed staan!quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:34 schreef Fera het volgende:
Ben make-up tutorials aan het kijken voor zondag. Meh, die shit is moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |