Oke.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja wel jij nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aangezien jij alleen vrienden hebt op fok
![]()
![]()
en je op je pikkie getrapt voelt ook een relatie via fok hoorde ik hangt je leventje van fok af
fok is goed hosselplatform hoor, onderschat dat nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja wel jij nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aangezien jij alleen vrienden hebt op fok
![]()
![]()
en je op je pikkie getrapt voelt ook een relatie via fok hoorde ik hangt je leventje van fok af
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:30 schreef Paxcon het volgende:
Veel nieuwe vrouwen op fok zeg de laatste tijd
Je hoeft der nou niet te gaan beledigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wingding lijkt op Nicolette Kluijver
Pfoe wees blij, ik krijg om de onnozele dingen een whatsapp. Gelukkig heb ik die blauwe vinkjes en laatst gezien uitstaan want anders kreeg ik denk ik ruzie met een paar psycho'squote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Gemiddeld krijg ik elke drie dagen een whatsapp bericht.
wie zal ik gaan hosselen pax?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fok is goed hosselplatform hoor, onderschat dat niet
nou zegquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wingding lijkt op Nicolette Kluijver
Ja, want meestal reageer ik toch niet, dus op een gegeven moment houden ze op met sturen.quote:
Okequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oe geef je me nu ook nog gewoon gelijk
dat onderschat ik toch welquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fok is goed hosselplatform hoor, onderschat dat niet
Okequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
of ga je me weer met kk lijer uitschelden op dm
Danny heeft er een paar ingehuurd denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:30 schreef Paxcon het volgende:
Veel nieuwe vrouwen op fok zeg de laatste tijd
Dms lekken, banquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
of ga je me weer met kk lijer uitschelden op dm
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe wees blij, ik krijg om de onnozele dingen een whatsapp. Gelukkig heb ik die blauwe vinkjes en laatst gezien uitstaan want anders kreeg ik denk ik ruzie met een paar psycho's
Ja leuk man. Origineel ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
je bent met eten ook wel happig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |