quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van wat ik nu gezien heb vind ik wingding knapper
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik in mijn gebruikelijke kloffie kom hoor.Ligt eraan of ik het allemaal bij elkaar kan sprokkelen. Want ik ga goed of ik ga niet. Halfbakken houd ik niet van.
Ook geen idee wat ik met mijn haar zou moeten doen.
waarom doen ze het danquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dat terwijl seks voor vrouwen niet eens lekker is lol
Sociale drukquote:
Met wie heb jij seks gehad ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dat terwijl seks voor vrouwen niet eens lekker is lol
Het zit in een doosje met spiegel en een applicator, dus je hoeft niks extra's te kopen. Ik heb het met 50% korting gekocht bij de kruidvat, was namelijk best benieuwd ernaar. Volgens mij kost die 13 euro zonder korting, ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt al goed.Is dat prijzig trouwens? En hoe zit dat met kwasten? Ik heb er echt nul verstand van.
Ik had ook nog ergens een kanten parasol. Volgens mij bij mijn moeder. Staan nog wel tandafdrukjes in van een puppy.quote:
Zou jij kinderen willen Lokje?quote:
Ja ik was ook erg nieuwsgierig na heel veel beautyblogs die telkens juichen door MAC producten. Ben toen, jaartje terug in Groningen, naar de bijenkorf gegaan en heb daar iemand de foundation laten op doen voor mij zodat ik zeker wist dat ik de perfecte kleur zou kopen. Ben erg blij dat ik dit heb gedaan. Deze foundation lijkt als je hem net op doet iets te licht voor je huidskleur maar na 1 minuut is dat helemaal weggetrokken tot je eigen huidskleur (hoort zo).quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga ook eens mac kopen, iedereen is er lovend over
1? 2? 3?quote:
O, dat valt nog wel mee dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het zit in een doosje met spiegel en een applicator, dus je hoeft niks extra's te kopen. Ik heb het met 50% korting gekocht bij de kruidvat, was namelijk best benieuwd ernaar. Volgens mij kost die 13 euro zonder korting, ik weet het niet zeker
Ah moet nog langs de Bijenkorf, zal even naar de mac gedeelte kijken dan. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik was ook erg nieuwsgierig na heel veel beautyblogs die telkens juichen door MAC producten. Ben toen, jaartje terug in Groningen, naar de bijenkorf gegaan en heb daar iemand de foundation laten op doen voor mij zodat ik zeker wist dat ik de perfecte kleur zou kopen. Ben erg blij dat ik dit heb gedaan. Deze foundation lijkt als je hem net op doet iets te licht voor je huidskleur maar na 1 minuut is dat helemaal weggetrokken tot je eigen huidskleur (hoort zo).
Sarcasme?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie rare gedachtes over waarom een vrouw sex wilt zeg. Komen jullie uit de middeleeuwen? Zeker is het ook een zonde.
Wat een onzin van de mensen hier , Dat zijn ideeën van luie mannen en vrouwen die nog nooit een goeie sex partner hebben gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie rare gedachtes over waarom een vrouw sex wilt zeg. Komen jullie uit de middeleeuwen? Zeker is het ook een zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |