Ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:54 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik snap wel dat sommigen hier zonder vriendinnetje zitten
Vooral bij Elan is het gewoon creepy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf was had ik ook lekker hier gaan posten. Vieze egostreling dit dat
Oh ja, je zit met JR in de sc. Maar dat is een uitzondering op de hele wereldbevolkingquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
vrouwonvriendelijk en schreeuwerig onromantisch
Hoeveel heb je daar aan uitgegevenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit lipstick. Met mn domme hoofd chanel lip pallet gekocht, is het ook nog eens uit de mode en niet mat
Er schuilt een romanticus in mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Wie heeft de beste en de slechtste indruk gemaakt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Elan trollt gewoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral bij Elan is het gewoon creepy.
Gelukkig welquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, je zit met JR in de sc. Maar dat is een uitzondering op de hele wereldbevolking
Opso natuurlijk en dat ene dronken jongetje van netquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie heeft de beste en de slechtste indruk gemaakt?
Sof dit sof dat sof zo sof zus.quote:
Oh valt opzich nog mee als het zo veel kleuren zijnquote:
Elan trollt inderdaad. Moet je niet te serieus nemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sof dit sof dat sof zo sof zus.
Irritant
Neequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Toto69 het volgende:
Deezertje zou een leuke toevoeging aan grtd wezen
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Toto69 het volgende:
Waren gelukkig mini's btwquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh valt opzich nog mee als het zo veel kleuren zijn
Ik moet stoppen met MAC lippenstiften kopen
Jij en Opso zijn beide dames begrijp ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Wingding het volgende:
[..]
Opso natuurlijk en dat ene dronken jongetje van net
Ik ga een keer met Deezertje uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:59 schreef Wingding het volgende:
[..]
Opso natuurlijk en dat ene dronken jongetje van net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |