Ah, daar zie je dus nog veel architectuur van vóór de Reconquista?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch wel dé stad als je houdt van Andalusische tuinen met het moors blauw-witte genot. Dat vind ik nou echt prachtig.
Wat ook helpt in Madrid is dat er gewoon veel musea zijn waar mooi werk hangt.
Geef mij maar André Rieuquote:
Ook altijd op de NOS nietwaar? Prosit Neujahrquote:
Ja, voor het skispringen in Garmich.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ook altijd op de NOS nietwaar? Prosit Neujahr.
Puntenverlies?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef Durmada het volgende:
Man man man, hoe kan Ajax zo'n voorsprong verspelen? Thuis maken ze het wel af, maar dit is toch weer onnodig puntenverlies.
Absoluut. Allebei vrij imposant ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ah, daar zie je dus nog veel architectuur van vóór de Reconquista?
Madrid is het Wenen van Zuid-Europa.
Sorry opper dit was gewoon kut he.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let eens op je woorden Karina.
Soms kan de menging van stijlen best mooi zijn. Zie je op de Balkan ook veel, of in Istanbul/Constantinopel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut. Allebei vrij imposant ook.
Ja, al hebben ze de moskee daar verbouwd tot... kathedraal, denk ik.
Garmisch-Partenkirchen, opper.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, voor het skispringen in Garmich.
Als ik mijn gevoel laat spreken dan was dit gewoon (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...)quote:
Het was niet best, maar had je iets anders verwacht? Ik heb het gevoel dat de meeste mensen in Amsterdam nog denken dat die tijd van 20 jaar geleden zo weer terug komt.quote:
kijk je nu ook naar VH1 opper?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was niet best, maar had je iets anders verwacht? Ik heb het gevoel dat de meeste mensen in Amsterdam nog denken dat die tijd van 20 jaar geleden zo weer terug komt.
Ja, dit nummer vind ik niet zo goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk je nu ook naar VH1 opper?
Ik wijs je enkel op een grove fout opper.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan we nu echt op alle slakken zout leggen napo?
Dat denken ze hier in Brussel ook bij Anderlecht. Wat dat betreft zijn Ajax en Paars-wit lotgenoten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was niet best, maar had je iets anders verwacht? Ik heb het gevoel dat de meeste mensen in Amsterdam nog denken dat die tijd van 20 jaar geleden zo weer terug komt.
Bij nader inzien waardeer ik het. Ik bied mijn excuses aan aan alle mensen uit Garmisch.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wijs je enkel op een grove fout opper.
Jij dacht natuurlijk kat in bakkie, kind kan de was doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Rickertman96 het volgende:
2-2 geworden nog!
2e helft niet eens meer gezien
Garmisch bestaat niet meer sinds ome adolf deze samenvoegde met Partenkirchen. De oude centrums van beide dropen zijn prachtig trouwens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij nader inzien waardeer ik het. Ik bied mijn excuses aan aan alle mensen uit Garmisch.
Steld... Dat is pas awkward.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef bombmannl het volgende:
Blijf het raar/awkward vinden, Ronald die frank vragen steld
Ik ontken ome Adolfquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Garmisch bestaat niet meer sinds ome adolf deze samenvoegde met Partenkirchen. De oude centrums van beide dropen zijn prachtig trouwens.
nee hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk kat in bakkie, kind kan de was doen.
Dat gevoel heb ik niet maar 2-0 weggeven is gewoon stom,quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat Ajax denkt dat ze er zijn en het nog 2-2 wordt
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Izzy73 het volgende:
Ajax gaat het beter doen dan PSV in de CL
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
HAhah wat zullen ze nu aan de schijt raken in Eindhoven, heerlijk dit. Wij zijn Ajax wij zijn de beste.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Wil PSV nog wel beginnen aan het seizoen als ze Ajax zo bezig zien?
quote:01 AUG 2015 17:53
Rapid Wien reist vol vertrouwen af naar Amsterdam voor de terugwedstrijd tegen Ajax. Met een aantal reserves werd namelijk een knappe 2-1 zege geboekt bij regerend kampioen Red Bull Salzburg.
Met het oog op de return tegen Ajax op dinsdag besloot Rapid-trainer Zoltan Barisic vier spelers, waaronder uitblinkers Philipp Schobesberger en Robert Beric, rust te geven. Spijt kreeg hij niet van die beslissing, want in Salzburg stond zijn ploeg in de 33ste minuut dankzij twee standaardsituaties al op een comfortabele 2-0 voorsprong.
Na een kwartier sloeg Thanos Petsos (foto) al toe door een vrije trap op schitterende wijze over de muur te krullen. Achttien minuten later onderscheidde Stefan Schwab, die tegen Ajax rood kreeg vanwege een doldwaze tackle op Jairo Riedewald, zich dit keer op positieve wijze. Hij schoot raak nadat de bal na een vrije trap voor zijn voeten was beland.
Toen Salzburg na rust aandrong, besloot Rapid toch Schobesberger en Beric in te brengen. Zij konden echter ook niet voorkomen dat Dmitri Oberlin de aansluitingstreffer binnengleed. In de slotfase kreeg Rapid meerdere kansen om het duel in het slot te gooien, maar dat liet de Ajax-opponent na. Salzburg verprutste eveneens een aantal mogelijkheden, waardoor de bezoekers uit Wenen nu al een voorsprong van zes punten hebben op de huidige landskampioen.
De heenwedstrijd van Ajax tegen Rapid leverde in Oostenrijk een 2-2 gelijkspel op. De Amsterdammers stonden bij rust nog op een 2-0 voorsprong, maar die werd in de tweede helft uit handen gegeven. Desondanks begint Ajax dinsdag in de Amsterdam Arena dankzij de gemaakte uitdoelpunten toch met een klein voordeel.
FC Labiel dus het zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:03 schreef iPancakeMix het volgende:
Wordt spannend. Als Ajax het nu verkloot dan heb ik er geen woorden meer voor over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |