Wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet naar de nabeschouwing kijken. Veel plezier nog jongens!
VH1 classic kijken ofzoquote:
Ik vind het geweldig die decadentie. Córdoba ben ik nog nooit geweest. Zal het zeker onthouden. Madrid wil ik elk jaar wel naartoe.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Madrid is wel mijn favoriete Spaanse stad samen met Córdoba, en is natuurlijk ook pas echt groot geworden in de tijd van Carlos V. Daarom dat je dat soort dingen daar veel ziet. Als je daar van houdt kan ik het me goed voorstellen.
Het is meer gek dat ik het vaak over the top vind maar het tegelijkertijd toch wel weer mooi vind
Jij begrijpt hetquote:
Je bent toch Redactie Sport? Dan moet je toch bij zijn?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
Toch fijn zo'n objectieve analist.
De sport is over. Dit is gelul.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je bent toch Redactie Sport? Dan moet je toch bij zijn?
Dat is toch wel dé stad als je houdt van Andalusische tuinen met het moors blauw-witte genot. Dat vind ik nou echt prachtig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:56 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig die decadentie. Córdoba ben ik nog nooit geweest. Zal het zeker onthouden. Madrid wil ik elk jaar wel naartoe.
Dat is altijd magistraal zeg. Straussquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zouden ze het nieuwjaarsconcert in Wenen nu uitzenden?
Ik niet, echt een kutstream, als die vastloopt moet je weer 40 seconden reclame kijken en adblock kan hij detecterenquote:
Allemaal meeklappenquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Dat is altijd magistraal zeg. Strauss.
ik bedoel bij sbs6quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik niet, echt een kutstream, als die vastloopt moet je weer 40 seconden reclame kijken en adblock kan hij detecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |