Had 1-4 moeten staan dan is het klaarquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
2-2 is gewoon een goede uitgangspositie, snap niet waarom iedereen doet alsof Ajax weggespeeld wordt.
Ik weet het wel wanneer ik moet kiezen tussen dat of Starbucks en consorten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja klassiek koffiehuis. Perfecte bediening.
fixedquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ajax is gewoon het lachertje van EuropaAlweer
Was het een beter resultaat geweest als het van van 2-0 naar 2-2 was gegaan dan? 2-2 is 2-2.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van 0-2 naar 2-2 is gewoon een matig resultaat.
Madrid is wel mijn favoriete Spaanse stad samen met Córdoba, en is natuurlijk ook pas echt groot geworden in de tijd van Carlos V. Daarom dat je dat soort dingen daar veel ziet. Als je daar van houdt kan ik het me goed voorstellen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:52 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Prachtig joh, die in Madrid ook ja. Vind die interieurs geweldig met al dat bladgoud. Madrid is natuurlijk ook een schitterende stad.
Dan was het beter geweest ja, vanwege de psychologische potentie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Was het een beter resultaat geweest als het van van 2-0 naar 2-2 was gegaan dan? 2-2 is 2-2.
Ik eigenlijk ook, het is een opportunistische vechtploeg... maar als je bij rust met 2-0 voor staat en het dan zo verkloot is het echt beschamendquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
2-2 ik zou er voor tekenen. Stugge ploeg dat Rapid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |