Leo doet mijn denken aan uitzwaaiwedstrijden. Dat komt volgende week wel goed uit als we Ajax uitzwaaien in de Champions League.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Paul het volgende:
Ik wil betere commentators (Evert ten Napel)
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leo doet mijn denken aan uitzwaaiwedstrijden. Dat komt volgende week wel goed uit als we Ajax uitzwaaien in de Champions League.
Evert moet samen met Youri commentaar gaan geven, net als bij FIFA ("Als deze wedstrijd in mijn achtertuin werd gespeeld, deed ik de gordijnen dicht!")quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Paul het volgende:
Ik wil betere commentators (Evert ten Napel)
Ronald de Boer vind ik een prima analist, maar dit kan inderdaad gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald, die zogenaamd als analist, zijn broer Frank gaat interviewen kan natuurlijk echt niet. Net als telkens in de 'wij-vorm' spreken en geen een normale zin uit zijn strot kunnen krijgen. Lachwekkend.
En dan loten ze Manchester United, meteen een topper voor SBS6.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Vasion het volgende:
Begin vh seizoen. Ajax is altijd uit vorm aan het begin. Die gaan echt wel door hoor
Daar gaat dit topic niet overquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:31 schreef Vasion het volgende:
Begin vh seizoen. Ajax is altijd uit vorm aan het begin. Die gaan echt wel door hoor
Kan niet. Ajax heeft beschermde status bij loting.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan loten ze Manchester United, meteen een topper voor SBS6.
Wat boeien de presentator en de analist nou? Zijn er serieus mensen die geïnteresseerd zijn in dat geouwehoer voor, in de pauze van en na de wedstrijd?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een redelijke commentator(Oldenburger), een slechte presentator(van Peperstraten) en een nog beroerdere analist(R. de Boer).
Kortom precies wat je verwacht van een rioolzender als SBS6.
ze mogen naar de nazi's van Lazio met Kishna. Ook topshowquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Kan niet. Ajax heeft beschermde status bij loting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |