Ah, daar zie je dus nog veel architectuur van vóór de Reconquista?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch wel dé stad als je houdt van Andalusische tuinen met het moors blauw-witte genot. Dat vind ik nou echt prachtig.
Wat ook helpt in Madrid is dat er gewoon veel musea zijn waar mooi werk hangt.
Geef mij maar André Rieuquote:
Ook altijd op de NOS nietwaar? Prosit Neujahrquote:
Ja, voor het skispringen in Garmich.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ook altijd op de NOS nietwaar? Prosit Neujahr.
Puntenverlies?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:58 schreef Durmada het volgende:
Man man man, hoe kan Ajax zo'n voorsprong verspelen? Thuis maken ze het wel af, maar dit is toch weer onnodig puntenverlies.
Absoluut. Allebei vrij imposant ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:59 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ah, daar zie je dus nog veel architectuur van vóór de Reconquista?
Madrid is het Wenen van Zuid-Europa.
Sorry opper dit was gewoon kut he.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let eens op je woorden Karina.
Soms kan de menging van stijlen best mooi zijn. Zie je op de Balkan ook veel, of in Istanbul/Constantinopel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Absoluut. Allebei vrij imposant ook.
Ja, al hebben ze de moskee daar verbouwd tot... kathedraal, denk ik.
Garmisch-Partenkirchen, opper.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, voor het skispringen in Garmich.
Als ik mijn gevoel laat spreken dan was dit gewoon (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...) (...)quote:
Het was niet best, maar had je iets anders verwacht? Ik heb het gevoel dat de meeste mensen in Amsterdam nog denken dat die tijd van 20 jaar geleden zo weer terug komt.quote:
kijk je nu ook naar VH1 opper?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was niet best, maar had je iets anders verwacht? Ik heb het gevoel dat de meeste mensen in Amsterdam nog denken dat die tijd van 20 jaar geleden zo weer terug komt.
Ja, dit nummer vind ik niet zo goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk je nu ook naar VH1 opper?
Ik wijs je enkel op een grove fout opper.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan we nu echt op alle slakken zout leggen napo?
Dat denken ze hier in Brussel ook bij Anderlecht. Wat dat betreft zijn Ajax en Paars-wit lotgenoten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was niet best, maar had je iets anders verwacht? Ik heb het gevoel dat de meeste mensen in Amsterdam nog denken dat die tijd van 20 jaar geleden zo weer terug komt.
Bij nader inzien waardeer ik het. Ik bied mijn excuses aan aan alle mensen uit Garmisch.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wijs je enkel op een grove fout opper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |