ah ellendig dat gevoelquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Mapiya het volgende:
Ga morgen maar even bellen inderdaad. Zat net echt klaar maar toch weer niet
ben je EVEN een kind werpen, mis je weer van alkes!!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Heeft Mapiya zichzelf nou abusievelijk ontmaskerd? Ik word nu wel heel nieuwsgierig. Hoe lang wachten nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog in het ziekenhuis blijven ivm hoge bloeddruk controles.
Het enige wat klopte bevalling ten opzichte van geboorteplan is rust en kalmte ^^,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Stippelrientje op 30-07-2015 23:58:46 ]Schudden voor gebruik
Gewoon even vragen aan je huisarts. Al staat hier:quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef Mapiya het volgende:
Wat jammer Fritz dat ze zo zullen gaan reageren. Geen leuk vooruitzicht.
Weet iemand of Emesafene ook al 'mag' bij alleen misselijk?
(nog) niet hoeven overgeven maar wel echt vol continu het gevoel alsof ik zo mag gaan rennen.
Heb het bij mijn oudste ook gebruikt maar toen was ik dus al regelmatig aan het knuffelen met de wcpot
quote:De werkzame stoffen in Emesafene zijn meclozine en pyridoxine. Meclozine wordt gebruikt tegen misselijkheid en braken. Pyridoxine is vitamine B6. Het is toegevoegd aan meclozine, omdat het ook een werking heeft tegen misselijkheid en braken.
De combinatie van meclozine met pyridoxine wordt gebruikt bij misselijkheid en braken tijdens de zwangerschap en na een operatie of bestraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ben je EVEN een kind werpen, mis je weer van alkes!!!!
bijlezen aan...
Want meld met baby UIT de buik!!
Rammelfoto volgt nog. Crappy internetwifi op deze ziekenhuiskamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog in het ziekenhuis blijven ivm hoge bloeddruk controles.
Het enige wat klopte bevalling ten opzichte van geboorteplan is rust en kalmte ^^,Hier nogmaals vreselijk verschrikkelijk gefeliciteerd met de kleine manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ben je EVEN een kind werpen, mis je weer van alkes!!!!
bijlezen aan...
Want meld met baby UIT de buik!!
Rammelfoto volgt nog. Crappy internetwifi op deze ziekenhuiskamer
Het enige wat klopte bevalling ten opzichte van geboorteplan is rust en kalmte ^^,Gefeliciteerd met je kleine man Stippel! Klinkt pittig, maar nog wel te doen! Ben benieuwd naar de foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ken twee broertjes met de namen die jullie hebben gegeven. Past heel goed bij elkaar dusveel geluk met z'n drieën!
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleine man Stippel! Klinkt pittig, maar nog wel te doen! Ben benieuwd naar de foto!
En ik ken twee broertjes met de namen die jullie hebben gegeven. Past heel goed bij elkaar dusveel geluk met z'n drieën!
SPOILER: rammelen voor eigen gevaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede naam zijn letters van mijn meneer en letters van mijn naam.Echt van ons saampjes en toch van zichzelf
Schudden voor gebruik
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Ik zag een stippel in de laatst gepost staan en dacht HEYYYY EEN STIPPELBABY! En wat een mooie Stippelbaby zeg!SPOILER: rammelen voor eigen gevaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede naam zijn letters van mijn meneer en letters van mijn naam.Echt van ons saampjes en toch van zichzelf
![]()
Jeeeeej! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:58 schreef Dot. het volgende:
Na zulke mooie blobs van LB en junkiexp kan ik ook onze prachtige knipper laten zien voor nog een maart-kindje![]()
*echo echo echo
Nu 8,5 week dus rond 5 maart uitgerekend
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 04:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat wij wat eerder terug naar huis gaanhele nacht wakker en misselijk. Buh.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
SPOILER: rammelen voor eigen gevaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede naam zijn letters van mijn meneer en letters van mijn naam.Echt van ons saampjes en toch van zichzelf
![]()
![]()
![]()
Prachtig mannetje Stippel. Gefeliciteerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |