abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154777797
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Mapiya het volgende:
Ga morgen maar even bellen inderdaad. Zat net echt klaar maar toch weer niet :')
ah ellendig dat gevoel ;(

ik ben niet zo thuis in die medicatie. Maar heb je nog liggen van je oudste dan? Is het niet al over de houdbaarheidsdatum?
:)
pi_154778134
Nee heb ik niet meer, daarom maar FF bellen
pi_154778258
Emesafene heb ik ook bij alleen misselijkheid gebruikt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:15:28 #204
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154778752
Ik heb een nadeel van het avondspreekuur ontdekt, als ze je doorsturen naar hetziekenhuis ben je erg laat weer thuis. Da's ook meteen het goede nieuws, ik ben weer thuis *O*

Bloeddruk was weer hoog, dus mocht weer door voor een rondje ctg, bloedprikken, echo, bloeddrukmeter. Gelukkig toen weer alles in orde en dus naar huis. Vanaf nu helaas wel onder controle bij de gynaecoloog. Is van de andere kant ook wel rustiger, steeds doorgestuurd worden is ook niet goed voor je bloeddruk zeg maar ;)

Maandag weer controle, dan ben ik 37 weken, dus hoezee!
pi_154778934
Rustig aan dus MM! Gelukkig was alles verder helemaal goed.
Bij mij ging het helaas ook zo, maar "pas" bij 38+ weken.... Ik heb uiteindelijk precies de 40 weken nog gehaald :D Hopelijk blijft je bloeddruk zich nog even gedragen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154779920
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Heeft Mapiya zichzelf nou abusievelijk ontmaskerd? Ik word nu wel heel nieuwsgierig. Hoe lang wachten nog?
ben je EVEN een kind werpen, mis je weer van alkes!!!!

bijlezen aan...

Want meld met baby UIT de buik!!
Rammelfoto volgt nog. Crappy internetwifi op deze ziekenhuiskamer ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog in het ziekenhuis blijven ivm hoge bloeddruk controles.
Het enige wat klopte bevalling ten opzichte van geboorteplan is rust en kalmte ^^,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stippelrientje op 30-07-2015 23:58:46 ]
Schudden voor gebruik
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:54:25 #207
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154779990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef Mapiya het volgende:
Wat jammer Fritz dat ze zo zullen gaan reageren. Geen leuk vooruitzicht.

Weet iemand of Emesafene ook al 'mag' bij alleen misselijk?
(nog) niet hoeven overgeven maar wel echt vol continu het gevoel alsof ik zo mag gaan rennen.
Heb het bij mijn oudste ook gebruikt maar toen was ik dus al regelmatig aan het knuffelen met de wcpot
Gewoon even vragen aan je huisarts. Al staat hier:
quote:
De werkzame stoffen in Emesafene zijn meclozine en pyridoxine. Meclozine wordt gebruikt tegen misselijkheid en braken. Pyridoxine is vitamine B6. Het is toegevoegd aan meclozine, omdat het ook een werking heeft tegen misselijkheid en braken.

De combinatie van meclozine met pyridoxine wordt gebruikt bij misselijkheid en braken tijdens de zwangerschap en na een operatie of bestraling.
SPOILER
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:55:08 #208
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154780008
Stippelrientje gefeliciteerd *O* :D
pi_154780109
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

bijlezen aan...

SPOILER
Het enige wat klopte bevalling ten opzichte van geboorteplan is rust en kalmte ^^,
SPOILER
Hier nogmaals vreselijk verschrikkelijk gefeliciteerd met de kleine man O+
S. 2014
J. 2016
pi_154780340
Stippel! Gefeliciteerd! O+
pi_154780366
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

bijlezen aan...

SPOILER
SPOILER
Gefeliciteerd met je kleine man Stippel! Klinkt pittig, maar nog wel te doen! Ben benieuwd naar de foto!

En ik ken twee broertjes met de namen die jullie hebben gegeven. Past heel goed bij elkaar dus :D veel geluk met z'n drieën!
pi_154780453
Stippel Gefeliciteerd O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154780600
Jaaaa, stippel, gefeliciteerd met je kleine grote man!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154781223
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je kleine man Stippel! Klinkt pittig, maar nog wel te doen! Ben benieuwd naar de foto!

En ik ken twee broertjes met de namen die jullie hebben gegeven. Past heel goed bij elkaar dus :D veel geluk met z'n drieën!
U vraagt, wij draaien ;)

SPOILER: rammelen voor eigen gevaar
Tweede naam zijn letters van mijn meneer en letters van mijn naam. O+ Echt van ons saampjes en toch van zichzelf :D
Schudden voor gebruik
pi_154781289
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien ;)

SPOILER: rammelen voor eigen gevaar
Tweede naam zijn letters van mijn meneer en letters van mijn naam. O+ Echt van ons saampjes en toch van zichzelf :D
Ik zag een stippel in de laatst gepost staan en dacht HEYYYY EEN STIPPELBABY! En wat een mooie Stippelbaby zeg! O+
pi_154782124
Iiieeehhh stippel! Wat een knapperd O+ Van harte gefeliciteerd :*
pi_154783275
Van harte gefeliciteerd Stippel! *O* O+ mooie namen ook en wat een knapperd heb je gebakken zeg O+
pi_154783500
Stippel wat een mooi mannetje O+ gefeliciteerd!
pi_154783510
Ik denk dat wij wat eerder terug naar huis gaan :{ hele nacht wakker en misselijk. Buh.
pi_154783587
Stippel...! Lees ik eerst het buikentopic, dus ik denk: oeh, die is onderweg...

ISSIE ER GEWOON AL!

Sodeknetters, wat een knapperd! O+
Van harte gefeliciteerd mop. *O*

Fijn dat je minimeneer het ademen op tijd onder de knie kreeg, alle begin is moeilijk, zullen we maar zeggen..! En je grote meneer heeft zich zo te lezen ook groots gedragen... *;

Geniet van je mennekes! :*
pi_154783622
Gefeliciteerd Stippelrientje met de kleine meneer *O* *O*
wat een lieve foto O+ O+ O+ O+
  vrijdag 31 juli 2015 @ 05:02:13 #222
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154783624
Stippel *O* gefeliciteerd
pi_154783686
Jaaa Stippel, ontzettend gefeliciteerd! Wat een mooie jongen heb je daar!
pi_154783725
Stippel gefeliciteerd! Wat een knappe stippel baby! En mooie namen! Bijzonder ook die tweede naam
pi_154783789
Jaaah stippel! *O*

En fijn dat je zo fijn steun had aan je man O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')