Ja zulke dingen zijn prima. En kleine beetjes eten/aanbieden helpt vaak tegen misselijkheid of zo'n vol gevoel. En idd de crackers. Zo'n pakje crackers in haar tas gooien voor onverwachte aanvallen van misselijkheid onderweg en dan maak je helemaal vriendenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:17 schreef FritzWepper het volgende:
Mooie foto JunkiexpKan niet wachten tot wij ook iets meer dan een stipje zien
![]()
Ik heb een vraag voor de dames hier. Mijn vriendin zit nu op 5w6d en heeft last met eten, alles ligt haar behoorlijk zwaar op de maag. Hebben jullie misschien tips wat ik haar het beste voor kan schotelen? Ik denk zelf aan salades, (rauwe) groenten, vet en kruiden vermijden, veel fruit? But I am just guessing here.
Ontbijt ze wel? En is ze echt misselijk of is het meer dat ze sommige dingen niet goed kan verdragen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ook op het boodschappenlijstje gezet. Helaas laat haar werk het niet toe om met regelmaat te etenVaak kan ze pas om twee uur 's middags iets eten en avondeten om acht of negen uur is ook eerder regel dan uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bloesem. op 28-07-2015 23:34:48 (Nog even blij op de drempel van een nieuwe dag) ]
Mijn werk laat dat ook niet goed toe maar ze zal toch goed voor zichzelf moeten zorgen anders komt ze zichzelf heel snel tegen. Breakers mee naar het werk, snelle jelle en crackers in de tas en een rolletje dextro in de tas voor een quickfix. Niemand heeft er wat aan als zij straks de spuugbakjes van haar patiënten moet lenenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ook op het boodschappenlijstje gezet. Helaas laat haar werk het niet toe om met regelmaat te etenVaak kan ze pas om twee uur 's middags iets eten en avondeten om acht of negen uur is ook eerder regel dan uitzondering.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:58 schreef Dot. het volgende:
Na zulke mooie blobs van LB en junkiexp kan ik ook onze prachtige knipper laten zien voor nog een maart-kindje![]()
[ link | afbeelding ]
Nu 8,5 week dus rond 5 maart uitgerekend
Dot! Wat leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:58 schreef Dot. het volgende:
Na zulke mooie blobs van LB en junkiexp kan ik ook onze prachtige knipper laten zien voor nog een maart-kindje![]()
[ link | afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:05 schreef Dot. het volgende:
Thanks!![]()
![]()
En gewoon doen Gotcdie ochtendmisselijkheid is prima te doen met een stuiterende dreumes op je maag
![]()
Ik heb wat smerige associaties met het woord puntje door een stonede vriend ooit, dus dat gaat hem niet worden :pquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:06 schreef GotC het volgende:
[..]
HahaTrouwens, is de werknaam van mini 'puntje'?
Zo tof joh, iemand van onze lichting
Pixelquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb wat smerige associaties met het woord puntje door een stonede vriend ooit, dus dat gaat hem niet worden :p
Pixel?
Was het ook vergeten, en toen kreeg ik gisteren een brief met "waar blijf je, we willen die doos met meuk aan je geven". Met een nieuwe uiterste datum en een acceptgiro d'r bij als je hem opgestuurd wil krijgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:18 schreef pinquit het volgende:
Shitverdorie, blije doos vergeten op te halenkon tot de 26e
Woooo gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:58 schreef Dot. het volgende:
Dit wilde ik ook net tikken! Fritz, ik vind je zo lief betrokken bij de zwangerschap van je vriendin, bedenken wat ze zou kunnen eten en zoquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:16 schreef Malteser het volgende:
En Fritz: wil even zeggen dat ik het super van je vind dat je hier schrijft en om tips komt vragen voor je vrouw. Hopelijk heeft ze iets aan de tips!
Boks voor de peuter op het kdv en zelf thuis zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:09 schreef mousemicky het volgende:
Ben nog steeds een beetje bang dat die bloeddruk donderdag weer te hoog is, en ik weer een extra tripje zkh mag doen, en niet meer weg mag. Ervaring van de vorige keer is dat ze bij een termijn > 34 weken niet meer met medicatie gaan klooien, maar inleiden de 'oplossing' is. Nu is 36.4 dan al heel wat anders dan 34, maar toch, liever niet. Ik wil minstens een augustuskindje!
Jonge, als ik lees hoe moeilijk jij het hebt moet je gewoon klagen als je wilt klagen. En ik zou het ook niet onder stoelen of banken steken voor vrienden en/of familie, je hoeft niet altijd superwoman te zijn. Ik snap het wel, maar het is echt niet nodig!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wil ook hier niet teveel klagen om te voorkomen dat ik "die altijd klagende Malteser" word. Maar af en toe spuien hier is al wel fijn en dat doe ik zo af en toe ook wel. En ik zit natuurlijk al vanaf 13 weken thuis ivm het spugen en ivm mijn mentale gesteldheid. Toch ervaar ik mijn zwangerschap niet als heel zwaar maar heb ook geen vergelijk. Ik baal alleen gewoon enorm van dat bekken en dat maakt het nu wel wat zwaarder. Gewoon omdat ik niks kan en afhankelijk ben van man. En ik wil heel graag zelf koken, wassen en strijken. Poetsen zit er echt niet meer in dus daar begin ik niet meer aan.
Maar nu ik alle babywas gewassen heb, lukt het me dus niet om alles weg te strijken. Ik strijk iedere dag eventjes maar kom er niet doorheen, omdat onze eigen was er ook gewoon is. Na een kwartiertje weet ik niet meer hoe ik moet staan of zitten. En ik zou ervoor kunnen kiezen niet te strijken maar dat kan ik dus niet. Ik strijk al zoveel minder dan ik deed (ik streek alles behalve mijn ondergoed en onze sokken).
En vandaag heeft man het koken dus ook overgenomen en dan voel ik me zo'n nietsnut...
Maar donderdag weer controle, even fijn naar onze Frummel kijken. Daar kijk ik naar uit.
Dank je. En nee, geen meetfout. De metingen zitten vanaf 20w al erboven. De vraag is nu alleen hoeveel precies en wat voor gevolgen dat heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:25 schreef mousemicky het volgende:
Mineola, succes met de GUO. Hoop dat t de vorige keer gewoon een meetfoutje was, en nu alles lekker gemiddeld is.
En nu gaat de laptop echt uit
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:09 schreef mousemicky het volgende:
Ben nog steeds een beetje bang dat die bloeddruk donderdag weer te hoog is, en ik weer een extra tripje zkh mag doen, en niet meer weg mag. Ervaring van de vorige keer is dat ze bij een termijn > 34 weken niet meer met medicatie gaan klooien, maar inleiden de 'oplossing' is. Nu is 36.4 dan al heel wat anders dan 34, maar toch, liever niet. Ik wil minstens een augustuskindje!
Oh, bahquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:36 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dank je. En nee, geen meetfout. De metingen zitten vanaf 20w al erboven. De vraag is nu alleen hoeveel precies en wat voor gevolgen dat heeft.
Dank je, met 38.6 zou ik heel blij zijn iddquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:41 schreef Loj het volgende:
Hier kwam het goed, ondanks dat ik de laatste weken ook regelmatig een (iets) te hoge bloeddruk had en richting zh moest voor ctg.
Maar ik heb 38.6 gehaald
Dus hou hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |