Nee, die recordpoging is leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:36 schreef Fylax het volgende:
Lollig zeg die reacties in het ikea topic
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:09 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Houd je bek joh idioot. Wat hebben mijn ouders hier mee te maken.
Gelukkig gaat de rest van het topic wel goed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:07 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Jaja! De eerste Zwarte Pietendiscussie is een feit!
Gescheld met kanker door Nielsch.
Gooi dicht dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de rest van het topic wel goed.
Volgens mij hebben een aantal NWS mods je vaak genoeg vertelt dat je gewoon even normaal moet doen. Maar toch blijf je doorgaan, want je weet alles beter.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg forumcrew die mij een halt hadden kunnen toeroepen, is niet gebeurd omdat het blijkbaar niet zo erg was als jullie doen beweren....
Kerel, die spotprent was serieus en zeer relevant. Ik vergeleek de Anschluss van Oostenrijk door Nazi-Duitsland met de wijze waarop Rusland de Krim annexeerde. Dat jij dat onzin vindt, is subjectief van lik mijn vestje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef sp3c het volgende:
die krijgt ook regelmatig op zijn kop
er is weer een hele rits onzin in dat topic en het mocht wel weer eens klaar zijn leek me
1 topic verdronkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:44 schreef Disana het volgende:
NWS / Vrouw verdrinkt omwille van religieuze redenen
NWS / Man laat dochter verdrinken om aanraken door vreemdelingen te voorkome
Niet alle vaders zijn gek
Ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou iemand deze ff willen reeksen:
NWS / Helft mensen in ontwikkelde landen vindt immigratie slecht #2
Originele topic:
NWS / Helft mensen in ontwikkelde landen vindt immigratie slecht
Danke!
Ik laat deze even over aan een collega.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:22 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Ex DIA directeur bevestigt bewuste steun Obama aan IS
Complotflauwekul met flauwekulbron. Meer iets voor BNW/TRU (wat het verschil ook mag zijn) dan voor NWS, lijkt me.
Kijken het nog ff aan. Vooralsnog valt het mee met de alu-theorieën. Al is Xandernieuws idd geen bron voor NWS, maar goed, het loopt nog redelijk tot nu toe. Thanks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:22 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Ex DIA directeur bevestigt bewuste steun Obama aan IS
Complotflauwekul met flauwekulbron. Meer iets voor BNW/TRU (wat het verschil ook mag zijn) dan voor NWS, lijkt me.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wil iemand deze ff reeksen?
NWS / Vluchtelingen rellen op Griekse eiland Kos #2
met deze:
NWS / Vluchtelingen rellen op Griekse eiland Kos
Thanks weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |