Dit is niet exact dezelfde situatie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
Kijk in het vorige topic even. De TT is 'Smokkelaars lyrisch over Nederland'. Bron heeft dezelfde titel. Dat klopt niet helemaal, het gaat over mensensmokkelaars. TT wordt aangepast na een opmerking van een user in dit topic, door jou nota bene.
Dit is exact dezelfde situatie. TT is onduidelijk en geeft niet de situatie weer.
Veranderen dus maar.
Kickje gegeven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
Deze moet naar POL: POL / 98% van de bevolking ineens weg, wat gaat er gebeuren?
Gewoon stoppen met op de man spelen, heb ik die bezem ook niet nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:37 schreef DS4 het volgende:
Wie heeft er een nieuwe veger waar hij zonodig weer enorm driftig mee in de weer moet in het draadje waarin domme uitspraken van Keyl door bepaalde figuren bloedserieus genomen worden?
Zonder letterlijk alles te kunnen herhalen wat ik geschreven heb weet ik in ieder geval zeker dat er ook genoeg reacties zijn geveegd die allesbehalve op de man waren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:39 schreef Specularium het volgende:
Gewoon stoppen met op de man spelen, heb ik die bezem ook niet nodig.
Het valt mij anders heel duidelijk op dat bepaalde personen weldegelijk heel erg in bescherming genomen worden en de meest idiote denkbeelden geventileerd mogen worden (zoals nu ook weer in het draadje: bloedserieus wordt er beweerd dat negers maar een stel dommeriken zijn die zonder blanken nog steeds primitief zouden leven).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:47 schreef Specularium het volgende:
Er krijgt helemaal niemand bescherming of voorrang, kutgedrag = kutgedrag en dat gaat gewoon weg.
Als ik die noem worden meteen mijn reacties hier weer geveegd, zo leert de ervaring...quote:
Die opmerking uit je eerste alinea was al verwijderd voor jij hier kwam klagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het valt mij anders heel duidelijk op dat bepaalde personen weldegelijk heel erg in bescherming genomen worden en de meest idiote denkbeelden geventileerd mogen worden (zoals nu ook weer in het draadje: bloedserieus wordt er beweerd dat negers maar een stel dommeriken zijn die zonder blanken nog steeds primitief zouden leven).
Ik voel mij in het geheel niet aangesproken als het gaat om "kutgedrag". Ik was niet aan het kutten, er werd weer met de hele grote bezem geveegd. En natuurlijk bizar toevallig was net daarvoor weer een bepaalde naam gevallen. En dan komt zoals altijd (stomtoevallig natuurlijk!) ineens de grote bezem tevoorschijn.
Blijf ontkennen verder!
Maar nu heb ik geen idee wat je probeert te zeggen, misschien wordt je daarom keer op keer genegeerd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik die noem worden meteen mijn reacties hier weer geveegd, zo leert de ervaring...
Nu geen dommetje gaan spelen sp3c, je snapt meer dan prima waar DS4 op doelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen idee wat je probeert te zeggen, misschien wordt je daarom keer op keer genegeerd?
Maar elfje kan in hetzelfde draadje gewoon oproepen dat anderen mij moeten negeren. Dat is natuurlijk wel ok.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:
Maar dan nog, dat jij het niet eens bent met mensen geeft jou nog niet het recht om steeds persoonlijk te worden.
Je verneukt er alleen maar topics mee.
Nee, want als ik een melding maak doe ik dat duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar nu heb ik geen idee wat je probeert te zeggen, misschien wordt je daarom keer op keer genegeerd?
Nee kijk, Efteling probeert meestal gewoon met argumenten een topic te vullen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar elfje kan in hetzelfde draadje gewoon oproepen dat anderen mij moeten negeren. Dat is natuurlijk wel ok.
Het is zo duidelijk twee maten, hou op, hou op...
Dit is geen discussie, dit is iemands mening belachelijk maken omdat je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nederland staat inderdaad op instorten...
Als reactie op dat je zelfs als poco (ja, dat is constructief als je een discussie op argumenten wil in jouw ogen kennelijk...) wel onder ogen moet zien dat de problemen ons flink boven de pet aan het groeien zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef Specularium het volgende:
Nee kijk, Efteling probeert meestal gewoon met argumenten een topic te vullen.
En jouw eerste reactie is dan dit:
Nog afgezien van dat hij dat keer op keer doet en ook nu ten aanzien van een ander deel van de discussie: het is op de man spelen en jij vindt dus dat elfje het wel mag.quote:Dit is geen discussie, dit is iemands mening belachelijk maken omdat je het er niet mee eens bent.
Mag allemaal, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als diezelfde user dan zegt dat negeren in jouw geval het beste werkt. Als jij dat mag, mag hij dat ook (actie/reactie).
Het is wel van vrij laag niveau dat jij mijn woorden nu heerlijk aan het verdraaien bent. En verdedigen kan ik mijzelf niet, want het is allemaal geveegd.quote:En dan kom je daarna weer met dat gelul over wie welke opleiding heeft gedaan en hoeveel hersencellen iemand heeft, want iedereen in het topic is zo ontzettend dom. En precies dat gedrag gaat weg. Het is ruziezoeken en uitlokken.
At your service.quote:Zeg maar waar ik een beoordelingsfout heb gemaakt.
En daar verlies je de discussie en gaan je posts terecht weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:34 schreef DS4 het volgende:
Ik heb aangegeven dat hetgeen hij doet op kleuterschoolniveau zit. Wat m.i. een feitelijke constatering is.
Vanaf dat moment ging hij ineens wel inhoudelijk aan de slag, dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daar verlies je de discussie en gaan je posts terecht weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |