SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga tailfox jaloers maken dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Ik ben op dit moment heel gelukkig. Ik heb mijn Surface Pro 3
Geen idee wat het is, maar hopelijk worden jullie heel gelukkig samen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Ik ben op dit moment heel gelukkig. Ik heb mijn Surface Pro 3
Een 2 in 1 laptopquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar hopelijk worden jullie heel gelukkig samen.
Oh ok, leuk, gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar hopelijk worden jullie heel gelukkig samen.
Ja nouquote:
Ik lach je niet uit hoor, ik hou zelf ook al die nieuwe hardware niet meer bij. Ik moest lachen om dat samen gelukkig worden.quote:
Ik snap dat hij het tof vind, maar ik had zo'n touchscreen laptop en het eerste wat ik heb uitgezocht is hoe je dat uitzet, wat een Ebola.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor, ik hou zelf ook al die nieuwe hardware niet meer bij. Ik moest lachen om dat samen gelukkig worden.
Ik moet er ook niks van hebben, ik wacht wel lekker tot dat helemaal goed doorontwikkeld is. Windows10 hoef ik voorlopig ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap dat hij het tof vind, maar ik had zo'n touchscreen laptop en het eerste wat ik heb uitgezocht is hoe je dat uitzet, wat een Ebola.
Het is gewoon totaal niet praktisch bij serieuze dingen, sta je bij een klant iets uit te leggen, wijs je het aan op je scherm, of de klant, selecteer je ineens allerlei dingen of gaat het iets anders doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet er ook niks van hebben, ik wacht wel lekker tot dat helemaal goed doorontwikkeld is. Windows10 hoef ik voorlopig ook niet.
Groeten aan je voerbak!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:27 schreef Uccie het volgende:
Ohja even eten maken, heb eindelijk trek.
Tot zo
Ho wacht .. een bedrijf dat niet met Windows XP werkt? Dat is dan wel weer nicequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal niet praktisch bij serieuze dingen, sta je bij een klant iets uit te leggen, wijs je het aan op je scherm, of de klant, selecteer je ineens allerlei dingen of gaat het iets anders doen.
Staat zo onprofessioneel.
Nee, toen 8.1.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ho wacht .. een bedrijf dat niet met Windows XP werkt? Dat is dan wel weer nice
Met WP 5.1quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
Simpel eten is soms zoveel beter dan een maaltijd waarvoor je een halve dag in de keuken hebt gestaan.
Vind ik ook wel, ik had gewoon nacho's met kaas en salsa uit de oven.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
Simpel eten is soms zoveel beter dan een maaltijd waarvoor je een halve dag in de keuken hebt gestaan.
Pas na 23u.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
Maar het hoort hier ook niet druk te wezen.
Ja ja jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Zijn die chickenwings bij kfc lekker ?..
Ik ook, daarom.quote:
Moeten ze wel genoeg oppervlakte kunnen afdekken.quote:
Is goed hoop dat je het niet lekker vindt dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik breng ze persoonlijk naar je toe als ze vies zijn
Als je van gaar houdt.quote:
Ik hou het denk ik maar bij een Krushemquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is goed hoop dat je het niet lekker vindt dan.
Nooit gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou het denk ik maar bij een Krushem
Spek, sp3c, spek!quote:
dat sowiesoquote:
Zo praat je niet over snaveltje.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat sowieso
alles is beter met een beetje sp3c
Zit ik veilig?quote:
Srs die wings zijn hemels. Ga binnenkort weer eens kfc eten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me neither, maar ziet er lekker uit in tegenstelling tot die wings
Nonono niet gezondquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Srs die wings zijn hemels. Ga binnenkort weer eens kfc eten.
Nee, de provincie Groningen over een paar jaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Atoombom die ondergronds tot ontploffing wordt gebracht?
wat een verbeteringquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de provincie Groningen over een paar jaar.
Ik wilde eerst Flevoland zeggen, maar Fokker zit erbij.quote:
Volgens Almere horen wij toch niet bij Flevoland, dus dat komt alleen maar goed uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Flevoland zeggen, maar Fokker zit erbij.
Almere mag wel van mij, Peuner is er weg toch nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens Almere horen wij toch niet bij Flevoland, dus dat komt alleen maar goed uit.
Ja, die kippen hebben echt geen best leven, maar dit is natuurlijk ook dikke fake.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:47 schreef Viro het volgende:
Kfc geeft je genetisch aangepaste kip ipv echte kip.
Vast wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Almere mag wel van mij, Peuner is er weg toch nu?
Oh dan mogen ze van mij de gaskraan helemaal opendraaienquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de provincie Groningen over een paar jaar.
Kfc mag het woord chicken niet gebruiken van amerikaanse voedselwaren authoriteiten vanwege de gmo kip. Is een tijdje geleden een rechtzaak aangespannen tegen kfc daarvoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, die kippen hebben echt geen best leven, maar dit is natuurlijk ook dikke fake.
GMO is niet meteen teenage mutant ninja chicken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Kfc mag het woord chicken niet gebruiken van amerikaanse voedselwaren authoriteiten vanwege de gmo kip. Is een tijdje geleden een rechtzaak aangespannen tegen kfc daarvoor.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb een tr gedaan over de tt, iets wat kwetsend en haatdragend, gelieve te verwijderen.
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
Deze TT en Triggeraap reageert gelijk niet meer.
Ik vind het weer erg opvallend.
Ik mis Henklettering, nu moet ik weer huilenquote:
Lekker zo'n kip die met hormonen binnen een paar weken tot een "volwassen kip" is gekweekt, door genetische aanpassingen geen veren heeft en kleine botten zodat ze meer vlees per kip hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
GMO is niet meteen teenage mutant ninja chicken.
Misschien moet je hem even lokquoten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis Henklettering, nu moet ik weer huilen.
Hij zit gewoon op de FP.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis Henklettering, nu moet ik weer huilen.
Hij hoort hier, gewoon bij ons.quote:
Bom in jouw reet! Jij met je tr'squote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb een tr gedaan over de tt, iets wat kwetsend en haatdragend, gelieve te verwijderen.
Elf ik wil jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het hier in NWS gewoon toegestaan om andermans woorden zodanig te draaien dat de suggestie wordt gewekt dat er wordt gepleit voor "deportatie op basis van geloof" terwijl er in werkelijkheid wordt gepleit voor een harde aanpak van religieus extremisme?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Bom in jouw reet! Jij met je tr'sJe lijkt op peter r de vries die telkens een stijfje krijgt als ie joran confronteerde.
TR gemacht voor bedreiging.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Bom in jouw reet! Jij met je tr'sJe lijkt op peter r de vries die telkens een stijfje krijgt als ie joran confronteerde.
Ik eerstquote:
Ik blijf altijd op hem wachten....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
Elf heeft het even moeilijk geloof ik.
laten we nog maar een dagje wachten.
Iedereen die IS steunt mag van mij een bom koppenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TR gemacht voor bedreiging.
Meer als ik Speculul op z'n wanbeleid kan aanspreken.
Dat zal met al dat Yazidisch seksslaven wel meevallen denk ik. Je moet niet Mrs Garrisson geloven op alles wat ze zegt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Iedereen die IS steunt mag van mij een bom koppenHet zijn een stelletje maagden die het zat zijn om schapen te neuken en iets anders in hun bilnaad willen dan zand.
Nee, wij willen elfquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:02 schreef sp3c het volgende:
ga nu alstjeblieft niet het feedbacktopic hier naar toe halen man kutmensen
Alleen om Efteling te lokken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:02 schreef sp3c het volgende:
ga nu alstjeblieft niet het feedbacktopic hier naar toe halen man kutmensen
nou en, nu ben ik er en ik wil het over leuke dingen hebbenquote:
Een cornetto in je anus, hoe lijkt je dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en, nu ben ik er en ik wil het over leuke dingen hebben
Ik vind dat een beetje goedkoop, die dingen kosten maar ¤1,-quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een cornetto in je anus, hoe lijkt je dat?
Nou dan gaan we het niet over ijshockey hebben sp3c haha.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en, nu ben ik er en ik wil het over leuke dingen hebben
Ja, dat zag ik laatst bij de kassa, ik koop alleen altijd imitatie van 2 euro voor 8 stuks.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje goedkoop, die dingen kosten maar ¤1,-
Die komen uit dezelfde fabriek, gewoon ander papiertje erom.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik laatst bij de kassa, ik koop alleen altijd imitatie van 2 euro voor 8 stuks.
Daarom, misschien zitten er iets minder nootjes op.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die komen uit dezelfde fabriek, gewoon ander papiertje erom.
Gaan toch alleen maar tussen je tanden zitten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, misschien zitten er iets minder nootjes op.
Nou, dan heb jij wel een grote spleet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaan toch alleen maar tussen je tanden zitten.
De Aldi heeft die zooi gewoon el cheapo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij wel een grote spleet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Naar ventje ben je, seksslaven verkopen zodat ze hun zogenaamde jihadoorlog kunnen voortzettenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zal met al dat Yazidisch seksslaven wel meevallen denk ik. Je moet niet Mrs Garrisson geloven op alles wat ze zegt.
verzin jij dan maar iets Duindorpquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dan gaan we het niet over ijshockey hebben sp3c haha.
Fylax heeft een nieuwe laptop.quote:
Hoe heb jij de acopalyps zaterdag overleefd?quote:
Dat ws toch van solero?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil die balletjes die je vroeger had. Met lime smaak.
Ohja, eigenlijk was dat best goor.quote:
Ik ben ook niet zo goed met letters...oh nee dat waren cijfers.quote:
Ik heb dat nog nooit gegeten.quote:
Ik ook, maar ik ben van hetzelfde bouwjaarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Solero shots, dat at ik alleen maar om er bij te horen want dat was toen vet cool, ofzo.
quote:
Oh dat is iets uit jullie tijd, wij hadden alleen maar ijsbergen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Solero shots, dat at ik alleen maar om er bij te horen want dat was toen vet cool, ofzo.
Jullie hadden tjolkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is iets uit jullie tijd, wij hadden alleen maar ijsbergen.
Ik ben er groot mee gewor...laat maar.quote:
watquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Naar ventje ben je, seksslaven verkopen zodat ze hun zogenaamde jihadoorlog kunnen voortzetten
Die is er niet, het is dinsdag.quote:
Viroquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
Wat sportschoolapparaten voor Viro
[ afbeelding ]
Op dinsdagavond heeft hij altijd iets, er vanuit gaande dat er nu geen vakantie is.quote:
Oooh, jij zult dit ook wel leuk vinden!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
Oh dat is iets uit jullie tijd, wij hadden alleen maar ijsbergen.
Zoek je weer een concurrent?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, jij zult dit ook wel leuk vinden!!
SongPop2, is een app waarbij je zo snel mogelijk liedjes kan raden. Wie het snelst is en het meest weet.
Ohja dat was wel een topshow!quote:
.hoj laamron neve eoDquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
SongPop2, is een app waarbij je zo snel mogelijk liedjes kan raden. Wie het snelst is en het meest weet.
lekker belangrijkquote:
bier drinkendquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe heb jij de acopalyps zaterdag overleefd?
Hey! zit ik mysterieus moeilijk te doen dat jij er op dinsdag niet bent...ben je er.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek je weer een concurrent?
Oh echt, daar haal ik alleen benzine en smerige kleffe sandwiches.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zijn er nog hoor, alleen bij tankstations enzo.
Ik ga je inmakenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek je weer een concurrent?
De broodjes bij de shell zijn gewoon vers, ik weet dat, want ik heb daar ooit gewerkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, daar haal ik alleen benzine en smerige kleffe sandwiches.
Die ken ik niet, maar ik hield dan ook echt niet van dingen met rode vruchtensmaak.quote:
Nee, die in zo'n plastic bakje.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De broodjes bij de shell zijn gewoon vers, ik weet dat, want ik heb daar ooit gewerkt.
Ik ook niet, behalve dan framboos of kersen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik hield dan ook echt niet van dingen met rode vruchtensmaak.
Ohja, die sandwiches wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die in zo'n plastic bakje.
Ze zijn ook prima te eten hoor.
zomerreces hequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey! zit ik mysterieus moeilijk te doen dat jij er op dinsdag niet bent...ben je er.
Maar het was wel dinsdag toch.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Grote kans dat je het al op je PC hebt staan. Maar morgen kun je het inderdaad installeren.
Ik heb me zojuist aangemeld, ik hoop dat het beter is dan 8quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Grote kans dat je het al op je PC hebt staan. Maar morgen kun je het inderdaad installeren.
http://www.consumentenbon(...)/windows-10-privacy/quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me zojuist aangemeld, ik hoop dat het beter is dan 8
Op zich wel, maar toch wacht ik denk ik nog even tot de kinderziektes er uit zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me zojuist aangemeld, ik hoop dat het beter is dan 8
Moet dat op mijn telefoon ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zal wel singstar zijn op de PS2.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
Dat songpop is toch al oud? Alleen heette het eerst anders. Weet dat een paar jaar terug collega's al zoiets speelden.
Nee toen heette het gewoon songpop en nu is er een songpop2, geen idee of het dezelfde is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
Dat songpop is toch al oud? Alleen heette het eerst anders. Weet dat een paar jaar terug collega's al zoiets speelden.
Nee was op je telefoon. Geen idee hoe het heette ik speel dat soort spelletjes niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zal wel singstar zijn op de PS2.
Met je toetsenbord.
Ik krijg nog steeds elk weekend een melding van die appquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee was op je telefoon. Geen idee hoe het heette ik speel dat soort spelletjes niet.
Kan idd zijn dat het songpop1 was dus
Teveel bier drinken is niet goed voor je he.quote:
Ben jij serieus gaan zingen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds elk weekend een melding van die app
Nee je hoeft niet te zingen, je krijgt geluidsfragment en multiple choice vragen welk liedje het is, degene die het snelst was wint.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben jij serieus gaan zingen?
RIP voor diegene aan de andere kant dan
je moeder is ook niet goed voor me maar ik zit gewoon ff krap bij kasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teveel bier drinken is niet goed voor je he.
Oh, nu snap ik er niks meer van eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet te zingen, je krijgt geluidsfragment en multiple choice vragen welk liedje het is, degene die het snelst was wint.
Hehe.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder is ook niet goed voor me maar ik zit gewoon ff krap bij kas
Dus je hebt geen speciaalbier?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder is ook niet goed voor me maar ik zit gewoon ff krap bij kas
zeker wel een van de beterequote:
je hebt wel eens betere gehad.quote:
quote:
Jouw quiz, in een app, met MC vragen en zonder jou.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik er niks meer van eigenlijk.
Die halen doorgaans een solide 3.5quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel.
Anders had je een hilarisch woordgrapje van Efteling gehad.
Kies maar.
Nee, dan kan ik zo niet slapen van het lachen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel.
Kies maar.
Elfquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel.
Kies maar.
Maar hij schiet alleen maar op Koerden. Vind je dat normaal ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
erdogan moet meer schieten en bommen gooien en shit
die slappe hap iedere keer slaat nergens op
Ze hebben het dus gewoon gejat van mij?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jouw quiz, in een app, met MC vragen en zonder jou.
Als ik president van Turkije was, had ik allang alles van Rusland tot Egypte genuked natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
de Armenen zijn op toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hij schiet alleen maar op Koerden. Vind je dat normaal ofzo?
Erdo valt nu juist IS aan wat zou betekenen dat het wel een IS fanboy isquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Betekent dat dat hij ook helemaal geen IS fanboy is?
Nou ja zeg wat een schandalige teksten weer van jouw kant. Ik hoop dat DS4 niet meeleest.quote:
Details.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erdo valt nu juist IS aan wat zou betekenen dat het wel een IS fanboy is
Al wil ome Erdo liever 1915 naspelen alleen nu met Koerden
Nou ja, vooral met Koerden die bommen enzo in Turkije af laten gaan. Is op zich wel een klein dingetjequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erdo valt nu juist IS aan wat zou betekenen dat het wel een IS fanboy is
Al wil ome Erdo liever 1915 naspelen alleen nu met Koerden
Turkije heeft geen kernwapens.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik president van Turkije was, had ik allang alles van Rusland tot Egypte genuked natuurlijk
Met Erdo aan de macht is dat misschien maar goed ookquote:
Misschien heeft hij er wel een paar in de snor van zijn moeder verstopt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met Erdo aan de macht is dat misschien maar goed ook
Gewoon lenen van de russen en dan na gebruik teruggeven.quote:
nou dat dacht ik iigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg wat een schandalige teksten weer van jouw kant. Ik hoop dat DS4 niet meeleest.
Oh zo, ja, ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik president van Turkije was geweest wel natuurlijk.
Ze hebben ze wel liggen, maar die zijn van Mericuh! Net zoals hier bij ons.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon lenen van de russen en dan na gebruik teruggeven.
Hij zal Koerden wel haten omdat ze een stukje land willen waardoor het vergane Ottomaanse RIjk nog verder afbrokkelt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er wel een paar in de snor van zijn moeder verstopt.
detail, als ze ze terugvragen zeg je dat ze zoek zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben ze wel liggen, maar die zijn van Mericuh! Net zoals hier bij ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
detail, als ze ze terugvragen zeg je dat ze zoek zijnOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Wat Sp3c en Elvis zegt dusquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
![]()
De kookkunsten van jouw moeder tellen we niet mee natuurlijk.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Wat is dit voor rare zin, ben jij soms een Turk?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:59 schreef Triggershot het volgende:
Ik bespeur agressieve vormen van mijn persoon hier verkeerd neerzetten.![]()
Bummer.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
De kookkunsten van jouw moeder tellen we niet mee natuurlijk.![]()
Wannabe.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare zin, ben jij soms een Turk?![]()
ik heb hem ook nog niet begrepen, ik doe wel mijn bestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Als je iets bij mij laat liggen, 30 jaar, is het ook van mij hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat op İncirlik ligt is niet van Turkije.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Goed:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb hem ook nog niet begrepen, ik doe wel mijn best
De criteria om een goede analyse rondom mijn persoon te maken worden mijns inziens niet conform de juiste richtlijnen gehonoreerd. Daarentegen constateer ik doelbewuste en met name misleidende verwijten richting mijn kant.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 23:06:02 ]![]()
nou enquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed:
De criteria om een goede analyse rondom mijn persoon te maken worden mijns inziens niet conform de juiste richtlijnen gehanteerd. Daarentegen constateer ik doelbewuste en met name misleidende verwijten richting mijn kant.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
okequote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed:
De criteria om een goede analyse rondom mijn persoon te maken worden mijns inziens niet conform de juiste richtlijnen gehonoreerd. Daarentegen constateer ik doelbewuste en met name misleidende verwijten richting mijn kant.Laffe huichelaar![]()
Nu doe je net of je een kaas bent, paardenlul.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed:
De criteria om een goede analyse rondom mijn persoon te maken worden mijns inziens niet conform de juiste richtlijnen gehonoreerd. Daarentegen constateer ik doelbewuste en met name misleidende verwijten richting mijn kant.![]()
Ik zou geen cursus meer volgen bij de LOI.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed:
De criteria om een goede analyse rondom mijn persoon te maken worden mijns inziens niet conform de juiste richtlijnen gehonoreerd. Daarentegen constateer ik doelbewuste en met name misleidende verwijten richting mijn kant.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kaas op je lulquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu doe je net of je een kaas bent, paardenlul.Laffe huichelaar![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed:
De criteria om een goede analyse rondom mijn persoon te maken worden mijns inziens niet conform de juiste richtlijnen gehonoreerd. Daarentegen constateer ik doelbewuste en met name misleidende verwijten richting mijn kant.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Toch zijn er genoeg aanwijzingen om te concluderen dat Turkije ze af kan laten gaan, zonder externe invloeden. Het is niet alsof wanneer Turkije met eigen nukes Egypte en Syrië zou bombarderen er minder controverse zou zijn dan wanneer ze het met NAVO nukes doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat op İncirlik ligt is niet van Turkije.![]()
![]()
Triggershot, wanneer reis jij af nar Syrië? Wil je me voor je een zelfmoordaanval doet even een berichtje sturen? Dan heb ik de scoop op de FPLaffe huichelaar![]()
als hij ook ff zijn schietinstructeur het bed in weet te lullen heeft Djeez er ook nog wat aanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Triggershot, wanneer reis jij af nar Syrië? Wil je me voor je een zelfmoordaanval doet even een berichtje sturen? Dan heb ik de scoop op de FPOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee dat wordt allemaal bewaakt en beheerd door het 39th Security Force Squadron.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg aanwijzingen om te concluderen dat Turkije ze af kan laten gaan, zonder externe invloeden. Het is niet alsof wanneer Turkije met eigen nukes Egypte en Syrië zou bombarderen er minder controverse zou zijn dan wanneer ze het met NAVO nukes doen.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal bewaakt en beheerd door het 39th Security Force Squadron.![]()
![]()
Dat klinkt alsof het me allemaal voor geen meter boeitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal bewaakt en beheerd door het 39th Security Force Squadron.Laffe huichelaar![]()
Die moeten ook weleens zeiken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat wordt allemaal bewaakt en beheerd door het 39th Security Force Squadron.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik offer me wel op, stop jij dan zo'n nuke in je binnenzak?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoor het al wel weer, Uccie meldt zich voor een gouden douche jongensOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |