waarom?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh nee dat is gewoon dom geld weggooien.
ik heb niks wat mobiel Is. Dus nee moet een nieuwe kopenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:18 schreef jogy het volgende:
Komt ie weer met zijn surface tablet hoor. Heb je nu helemaal niets of een oud barrel die het eventueel nog wel even uithoudt?
Windows 10 krijg je tezijnertijd vanzelf als je jouw akkoord geeft op de pop up in je taakbalk. En wat je ook doet qua laptop koop er eentje met een ssd schijf erin.
Veels te duur voor wat je krijgt, koop gewoon een fatsoenlijke laptop voor 1000 euro, en je houdt nog geld over voor een flinke tablet en wat biertjes in de kroeg.quote:
excuse me kwa hardware is dat ding prima.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Veels te duur voor wat je krijgt, koop gewoon een fatsoenlijke laptop voor 1000 euro, en je houdt nog geld over voor een flinke tablet en wat biertjes in de kroeg.
Ja dat is een bartsmit tablet van 70 euro ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:28 schreef tailfox het volgende:
Vergeet niet dat het een tablet is met touchscreen
zijn mooie dingenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Veels te duur voor wat je krijgt, koop gewoon een fatsoenlijke laptop voor 1000 euro, en je houdt nog geld over voor een flinke tablet en wat biertjes in de kroeg.
gelukkig hoef jij hem niet te kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is een bartsmit tablet van 70 euro ook.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
gelukkig hoef jij hem niet te kopen.
Dus als je niks nuttigs te zeggen en alles wil gaan bashen doe dat ergens anders
nouja misschien is het goedkoper dan Windows 8.1quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:18 schreef jogy het volgende:
Komt ie weer met zijn surface tablet hoor. Heb je nu helemaal niets of een oud barrel die het eventueel nog wel even uithoudt?
Windows 10 krijg je tezijnertijd vanzelf als je jouw akkoord geeft op de pop up in je taakbalk. En wat je ook doet qua laptop koop er eentje met een ssd schijf erin.
met je tablet van de Bart Smith.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Waar bash ik je dan?
Ik probeer je alleen op weg te helpen, misschien moet je zelf eens wat duidelijker typen.
Waarom zou dat goedkoper zijn dan Windows 8.1?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja misschien is het goedkoper dan Windows 8.1
Je hebt het over een tablet met touchscreen, dat heeft elke tablet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
met je tablet van de Bart Smith.
Ik heb ook een reden om een duurdere laptop te willen en dat is ze gaan langer mee
Omdat windows 10 "gratis " is en Windows 8 nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zou dat goedkoper zijn dan Windows 8.1?
ik zeg juist dat surface pro 4 het niet gaat worden dus ik zoek wat anders maar weet niet of het slim Is om te wachtenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt het over een tablet met touchscreen, dat heeft elke tablet.
Maar kijk gewoon eens verder dan een Surface, er is veel meer te vinden met jouw wensen.
Windows 10 is niet gratis bij een aankoop van een nieuw apparaat, en de OEM versie is net zo duur als de 8.1. Dus daar hoef je het niet voor te laten, zeker niet bij een nieuwe van 1000+ euro.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Omdat windows 10 "gratis " is en Windows 8 niet
Ja, en mijn tip is dus: Koop een degelijke laptop van 1000 euro, en zet de rest aan de kant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zeg juist dat surface pro 4 het niet gaat worden dus ik zoek wat anders maar weet niet of het slim Is om te wachten
waarom niet van 1500?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en mijn tip is dus: Koop een degelijke laptop van 1000 euro, en zet de rest aan de kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |