quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef Fokker89 het volgende:
Godver wat zit zo'n punt van een stoel lastig.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef Fokker89 het volgende:
Godver wat zit zo'n punt van een stoel lastig.
What the fuckquote:
Max-effectquote:Op zondag 26 juli 2015 15:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Fok, ik heb nog nooit zo met een snelle tikker gezeten voor een f1 race.
Oké Brazilie 2008 misschine....
meer dan genoegquote:
quote:
I'm Max Verstappen and I'll make it happen'quote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben Max verstappen en ik ga een bak punten pakken
Rot toch op man, Ricciardo overschoot de bocht met een kilometerquote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rosberg gaat toch naar buiten? Ric blijft op z'n lijn.
rot opquote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef hmmmz het volgende:
Jullie maken het hier spannender dan het is.
Ja iddquote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef dz5b604 het volgende:
Die domme drive through kost Max dus nu wel het podium...
Hij moet ALO nog voorbijquote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Dank u Grosjean, Hamilton is potentieel gevaar voor Max!
Zijn we meteen verlost van alle Trolls voor de rest van het seizoen, zou mooi zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 15:49 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo moet gewoon een penalty krijgen en dan pakt Max het podium
25 seconden straf voorspel ikquote:Op zondag 26 juli 2015 15:49 schreef franklop het volgende:
Zelfs met 10 sec straf red max het niet meer
BBC1quote:Op zondag 26 juli 2015 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik las dat de race wel aardig is. Heeft iemand n link?
ijdele hoop......quote:Op zondag 26 juli 2015 15:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zijn we meteen verlost van alle Trolls voor de rest van het seizoen, zou mooi zijn
Die vond ik ook erg jammer inderdaaadquote:Op zondag 26 juli 2015 15:50 schreef Susi het volgende:
Max Verstappen on the podium... We have to get a babysitter up there...
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:50 schreef Ermanon het volgende:
Gaaf voor RBR, maar ook voor Max!!! Gewoon ff fucking 4e worden
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
MAX op het podium... En dan de champagne niet mogen drinken....
Haha waarschijnlijk iddquote:Op zondag 26 juli 2015 15:51 schreef exile79 het volgende:
als die DT Max echt het podium kost, dan is Jos nog niet klaar met hem.
Zuur, zuur. Was natuurlijk z'n eigen schuld. Zou pas zuur zijn als het iets was wat door een ander veroorzaakt was.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
MAX op het podium... En dan de champagne niet mogen drinken....
Bottas band, die DT wegens speeding. Ze gaan sowieso zeuren dat het weer allemaal puur geluk is....quote:Op zondag 26 juli 2015 15:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach die vinden zelfs deze race weer een reden om te zeuren
Jos:quote:Op zondag 26 juli 2015 15:51 schreef exile79 het volgende:
als die DT Max echt het podium kost, dan is Jos nog niet klaar met hem.
Feestje in Limburg zometeenquote:
LoLquote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Jos:
na na na naaa na
Ik stond op het podium en jij verkloot het met een penalty
Nee, verschil is minder dan 20 seconden.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Ricciardo ook zonder die DT voor Max was geëindigd...
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Jos:
na na na naaa na
Ik stond op het podium en jij verkloot het met een penalty
zelfs dat niet....quote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor rest van het seizoen kun je vergeten idd, in ieder geval wel voor vandaag.
Blijft ie ookquote:Op zondag 26 juli 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen 2e beste STR-rijder ooit nu al.
Dit sowiesoquote:
Wat ben je toch ook een voorspelbaar en vervelend kereltje.quote:
Normaal gesproken niet met de race van Hongarije. Maar vandaag ging het even anders.quote:
Vanaf dat moment werd mijn manager verneuktquote:Op zondag 26 juli 2015 15:53 schreef wdn het volgende:
Heerlijke race zeg.
Vanaf het moment dat Hulkenburg zijn front-wing kwijt raakt werd het een top race zeg
Haha, ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig, Verstappen heeft vandaag eigenlijk vrij crap gereden en toch 4e.
Ehm daar zit maar 9,3 sec tussen.... hij pakt dus Kvyat!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:53 schreef Max23 het volgende:
Ricciardo pakt nog bijna Kvyat, aangezien Kvyat 10 seconden erbij krijgt
Moet je nadenken over wat hij kan als hij wel snoer strak rijd!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
Eerst stond er 12,5quote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ehm daar zit maar 9,3 sec tussen.... hij pakt dus Kvyat!
Lol wat?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
Hij mag ook wel eens geluk hebben zoals nu.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je nadenken over wat hij kan als hij wel snoer strak rijd!
Trollquote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:54 schreef Nober het volgende:
Ik hoorde tieten, mooi dat ze dat in Italië ook kennen.
Dit sowieso, heeft al genoeg pech gehad. Dit is even een goedmakertjequote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij mag ook wel eens geluk hebben.
Lijkt me vrij sterk dat ie ooit een race voor ze gaat winnen en nog een keer 3e wordt inderdaadquote:
No Worries mate, gaan er nog genoeg komen!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef caspervc het volgende:
Nu baal ik wel dat max niet op t podium mag
Monaco is geen race, ongeveer een voetbalwedstrijd die je in een kroeg gaat spelen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Beste race van het seizoen, Monaco verslagen
Dat podium komt er wel aan een keer, het was een zware race, gebeurde veel, en hij is 17 en rijd hem gewoon uit op de 4e plek. Ging gewoon goed om met de druk en heeft perfect gereden.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef caspervc het volgende:
Nu baal ik wel dat max niet op t podium mag
Vettel won toch een race met TR?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk dat ie ooit een race voor ze gaat winnen en nog een keer 3e wordt inderdaad
En een hele slechte start. Goed gereden inderdaad maar heel veel fouten. Is op zich niet erg, dit resultaat is absoluut verdiend.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Lol wat?
enige was die fout bij SC, rest gewoon goed gereden.
Op zich wel terecht. Als zo'n goede wagen niet wint verdien je als coureurs stokslagenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
BBC is mad dat Hammie niet heeft gewonnen
Ik dacht het niet, hoewel die tijd ook raar is. Met een paar ronden te gaan lag hij ronde 15 seconden achterquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Zijn die 10s al niet toegekend in de uitslag?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Syntix het volgende:
Wat een race![]()
Dikke middelvinger richting Hamilton![]()
![]()
&
Verstappen![]()
(zorgde voor de lekke band van Bottas)
Ja dat zeg ik ook, hij moet winnen en een keer 3e worden om Vettel in te halen met STR-resultatenquote:
RIC had nog even wat softs ondergelegd en die volledig afgeragt, snelste rondes en allesquote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, hoewel die tijd ook raar is. Met een paar ronden te gaan lag hij ronde 15 seconden achter
Daar zorgde Bottas helemaal zelf voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Syntix het volgende:
Wat een race![]()
Dikke middelvinger richting Hamilton![]()
![]()
&
Verstappen![]()
(zorgde voor de lekke band van Bottas)
Klopt, maar het kutte is dat hij toch weer uitloopt op Rosberg ondanks dat hij zo ongeveer alles fout heeft gedaan wat hij fout kon doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op zich wel terecht. Als zo'n goede wagen niet wint verdien je als coureurs stokslagen
Heb liever dat Ferrari wint dan Max podiumquote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel DSQ wegens het aannemen van vlaggen van het team, Max op het podium![]()
Gaat niet lukken want daarvoor zal Max niet lang genoeg voor STR rijden.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook, hij moet winnen en een keer 3e worden om Vettel in te halen met STR-resultaten
Ik ookquote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb liever dat Ferrari wint dan Max podium
Ferrari
Heb je verslag al af ?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Vettel fan, maar verdiende winnaar. Enige coureur die vandaag geen fouten maakte en ook nog eens de allersnelste.
Vettel reed er ook minder dan anderhalf jaar he?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken want daarvoor zal Max niet lang genoeg voor STR rijden.
Ik ben blij dat ik tijdens de race heb zitten typen.quote:
Lijkt me duidelijkquote:Max 22 punten
Sainz jr. 9 punten
op een of andere manier heeft Hammie dat wel vaker dat hij er mee weg komtquote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar het kutte is dat hij toch weer uitloopt op Rosberg ondanks dat hij zo ongeveer alles fout heeft gedaan wat hij fout kon doen.
Inderdaad, als je voor de race had gezegd dat ze beide punten zouden pakken en Alonso vijfde zou worden was je afgevoerd naar de dichtsbijzijnde inrichtingquote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind dit resultaat van de McLarens ook opmerkelijk
Mad?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar zorgde Bottas helemaal zelf voor.
Gewoon afgunst van je
Ja iddquote:
Degene die dit resultaat had voorspeld hadden ze inderdaad naar Ter Apel gestuurd.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, als je voor de race had gezegd dat ze beide punten zouden pakken en Alonso vijfde zou worden was je afgevoerd naar de dichtsbijzijnde inrichting
Dat lijkt me bij sommige hier nog steeds geen verkeerd ding om te doenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, als je voor de race had gezegd dat ze beide punten zouden pakken en Alonso vijfde zou worden was je afgevoerd naar de dichtsbijzijnde inrichting
man ik wou dat ik bij opa was nu. Zal wel een gekkenhuis zijn daarquote:
Sowieso een pareltje deze wedstrijdquote:
Absoluut en aan die lekke band voor Bottas kon Max weinig doen, vanwege het gedonder tussen Kvyat en Hammie voor hemquote:Op zondag 26 juli 2015 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Op Vettel na haalt Max volgens mij het beste resultaat voor TR ooit
Blijf je kotsen op Maxquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mad?
Hamilton
Verstappen(deze race)
Bottas![]()
Williams
Ik verheug me dan ook al op wat sommige gaan verkondigen over wat er op Spa mogelijk isquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij sommige hier nog steeds geen verkeerd ding om te doen
is al weer even geleden dat het voor Vettel te horen was.quote:
Zeg datquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar jongens jongens jongens wat een topshow was dit zeg
Vooraf zat je te zeiken dat het altijd zo saai wasquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaquote:
Dit jaar nogquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is al weer even geleden dat het voor Vettel te horen was.
Geef wel de voorkeur aan het Italiaanse volkslied trouwens
Nu hopelijk een topshow in Parijs.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof er nooit wat anders is gedraaid idd.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
Toch is het vrij makkelijk om weer te wennen aan de combi Duits/Italiaans Volkslied
Daar heb ik op zich geen moeite mee, maar het is ook vaak omdat de stewards hem niet willen onderzoeken. Daar heb ik wel moeite mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een of andere manier heeft Hammie dat wel vaker dat hij er mee weg komt
Ja de afgelopen maanden zijn we ook niet verwend johquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vooraf zat je te zeiken dat het altijd zo saai was
De afgelopen drie weken waren helemaal rampzaligquote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja de afgelopen maanden zijn we ook niet verwend joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |