Inderdaad, als je voor de race had gezegd dat ze beide punten zouden pakken en Alonso vijfde zou worden was je afgevoerd naar de dichtsbijzijnde inrichtingquote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind dit resultaat van de McLarens ook opmerkelijk
Mad?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar zorgde Bottas helemaal zelf voor.
Gewoon afgunst van je
Ja iddquote:
Degene die dit resultaat had voorspeld hadden ze inderdaad naar Ter Apel gestuurd.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, als je voor de race had gezegd dat ze beide punten zouden pakken en Alonso vijfde zou worden was je afgevoerd naar de dichtsbijzijnde inrichting
Dat lijkt me bij sommige hier nog steeds geen verkeerd ding om te doenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, als je voor de race had gezegd dat ze beide punten zouden pakken en Alonso vijfde zou worden was je afgevoerd naar de dichtsbijzijnde inrichting
man ik wou dat ik bij opa was nu. Zal wel een gekkenhuis zijn daarquote:
Sowieso een pareltje deze wedstrijdquote:
Absoluut en aan die lekke band voor Bottas kon Max weinig doen, vanwege het gedonder tussen Kvyat en Hammie voor hemquote:Op zondag 26 juli 2015 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Op Vettel na haalt Max volgens mij het beste resultaat voor TR ooit
Blijf je kotsen op Maxquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mad?
Hamilton
Verstappen(deze race)
Bottas![]()
Williams
Ik verheug me dan ook al op wat sommige gaan verkondigen over wat er op Spa mogelijk isquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij sommige hier nog steeds geen verkeerd ding om te doen
is al weer even geleden dat het voor Vettel te horen was.quote:
Zeg datquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar jongens jongens jongens wat een topshow was dit zeg
Vooraf zat je te zeiken dat het altijd zo saai wasquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaquote:
Dit jaar nogquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is al weer even geleden dat het voor Vettel te horen was.
Geef wel de voorkeur aan het Italiaanse volkslied trouwens
Nu hopelijk een topshow in Parijs.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof er nooit wat anders is gedraaid idd.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
Toch is het vrij makkelijk om weer te wennen aan de combi Duits/Italiaans Volkslied
Daar heb ik op zich geen moeite mee, maar het is ook vaak omdat de stewards hem niet willen onderzoeken. Daar heb ik wel moeite mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een of andere manier heeft Hammie dat wel vaker dat hij er mee weg komt
Ja de afgelopen maanden zijn we ook niet verwend johquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vooraf zat je te zeiken dat het altijd zo saai was
De afgelopen drie weken waren helemaal rampzaligquote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja de afgelopen maanden zijn we ook niet verwend joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |