En een hele slechte start. Goed gereden inderdaad maar heel veel fouten. Is op zich niet erg, dit resultaat is absoluut verdiend.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Lol wat?
enige was die fout bij SC, rest gewoon goed gereden.
Op zich wel terecht. Als zo'n goede wagen niet wint verdien je als coureurs stokslagenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
BBC is mad dat Hammie niet heeft gewonnen
Ik dacht het niet, hoewel die tijd ook raar is. Met een paar ronden te gaan lag hij ronde 15 seconden achterquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Zijn die 10s al niet toegekend in de uitslag?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Syntix het volgende:
Wat een race![]()
Dikke middelvinger richting Hamilton![]()
![]()
&
Verstappen![]()
(zorgde voor de lekke band van Bottas)
Ja dat zeg ik ook, hij moet winnen en een keer 3e worden om Vettel in te halen met STR-resultatenquote:
RIC had nog even wat softs ondergelegd en die volledig afgeragt, snelste rondes en allesquote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, hoewel die tijd ook raar is. Met een paar ronden te gaan lag hij ronde 15 seconden achter
Daar zorgde Bottas helemaal zelf voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Syntix het volgende:
Wat een race![]()
Dikke middelvinger richting Hamilton![]()
![]()
&
Verstappen![]()
(zorgde voor de lekke band van Bottas)
Klopt, maar het kutte is dat hij toch weer uitloopt op Rosberg ondanks dat hij zo ongeveer alles fout heeft gedaan wat hij fout kon doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op zich wel terecht. Als zo'n goede wagen niet wint verdien je als coureurs stokslagen
Heb liever dat Ferrari wint dan Max podiumquote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel DSQ wegens het aannemen van vlaggen van het team, Max op het podium![]()
Gaat niet lukken want daarvoor zal Max niet lang genoeg voor STR rijden.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook, hij moet winnen en een keer 3e worden om Vettel in te halen met STR-resultaten
Ik ookquote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb liever dat Ferrari wint dan Max podium
Ferrari
Heb je verslag al af ?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Vettel fan, maar verdiende winnaar. Enige coureur die vandaag geen fouten maakte en ook nog eens de allersnelste.
Vettel reed er ook minder dan anderhalf jaar he?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken want daarvoor zal Max niet lang genoeg voor STR rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |