Ik verheug me dan ook al op wat sommige gaan verkondigen over wat er op Spa mogelijk isquote:Op zondag 26 juli 2015 16:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij sommige hier nog steeds geen verkeerd ding om te doen
is al weer even geleden dat het voor Vettel te horen was.quote:
Zeg datquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar jongens jongens jongens wat een topshow was dit zeg
Vooraf zat je te zeiken dat het altijd zo saai wasquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaquote:
Dit jaar nogquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is al weer even geleden dat het voor Vettel te horen was.
Geef wel de voorkeur aan het Italiaanse volkslied trouwens
Nu hopelijk een topshow in Parijs.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof er nooit wat anders is gedraaid idd.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
Toch is het vrij makkelijk om weer te wennen aan de combi Duits/Italiaans Volkslied
Daar heb ik op zich geen moeite mee, maar het is ook vaak omdat de stewards hem niet willen onderzoeken. Daar heb ik wel moeite mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op een of andere manier heeft Hammie dat wel vaker dat hij er mee weg komt
Ja de afgelopen maanden zijn we ook niet verwend johquote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vooraf zat je te zeiken dat het altijd zo saai was
De afgelopen drie weken waren helemaal rampzaligquote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja de afgelopen maanden zijn we ook niet verwend joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |