Ach, sommige mensen vinden wielrennen wel een mooie sport, zoals ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop met reageren man, je maakt jezelf alleen maar belachelijker
Ja alleen dan voor de baard variantquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit hij in de Duitse Alpacin reclame?
hou je bekquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen vinden wielrennen wel een mooie sport, zoals ik.
Jij kijkt misschien nooit, maar dat zal mij een worst zijn
Ik snap niets van deze post?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen vinden wielrennen wel een mooie sport, zoals ik.
Jij kijkt misschien nooit, maar dat zal mij een worst zijn
Omdat ik mij belachelijk maak omdat ik zeg dat ik vaak wielrennen kijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niets van deze post?
Waaruit zou moeten blijken dat ik nooit wielrennen kijk?
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niets van deze post?
Waaruit zou moeten blijken dat ik nooit wielrennen kijk?
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Troostprijs voor Giant, toch nog een overwinning en toch ook een beetje Nederlands succes. Zo ist ook.
Laat ik dat maar doen ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaan
Dan zetten ze geen pedalen op z'n vélo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Momo... het volgende:
Pinot zou buiten de tijd komen als er een daaltijdrit zou zijn.
Dacht Amerikaans, maar de ploegleiders zijn Nederlands dacht ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.
Wel tijd gewonnen op Contador, daar leek het om te gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Flopshow trouwens, dat Movistar treintje.
Zegt degene die alles van wielrennen doping vindtquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaan
Maar wel allemaal Nederlandse renners in de ploegquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.
Froome helpen?quote:
Bedankt dat je mijn punt bevestigtquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt degene die alles van wielrennen doping vindt
als zijndequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef bianconeri het volgende:
2:30 eindigen als Kruiswijk zijnde op iemand als Geschke![]()
Dat zou echt prima zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gesink 43 seconden achter Froome
Valt nog mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gesink 43 seconden achter Froome
Ik kan er gewoon niet naar kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef DeeBee het volgende:
Dat debiele wiegende hoofdje bij Froome._
Morele winnaar dit dat zus zoquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Herbert : Kruiswijk heeft de etappe gewonnen
Ja, werkt echt ontzettend goed. Man man man, dit gaat we de komende 5 jaar weer horen...quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:10 schreef Ereinion het volgende:
Vooruitgeschoven posten. Term van de dag.
Doet een blokje om op zoek naar wat kasseien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:10 schreef Sked het volgende:
Waar zou Britse wielergoed Thomas Geraint zijn?
Ja, Nibali helemaal weg met al die aanvallen vooraan bij de favorieten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ge 6
Ba 9?
Nibali en Contador weg na vandaag
Que?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ge 6
Ba 9?
Je vergeet Frank denk ik?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ge 6
Ba 9?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gewoon actief op 2 fronten en ook nog in beide 2e plaats.
En dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:11 schreef Moonlighter het volgende:
Dat Kruiswijk dan niet op gesink wacht!! de LUL!!
Neequote:
Wat heb je aan een 6e plek dan? kan je beter gesink helpen voor het klassementquote:
Helpt ook zo lekker in een klimquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:12 schreef Moonlighter het volgende:
Majka ook een lul
[..]
Wat heb je aan een 6e plek dan? kan je beter gesink helpen voor het klassement
Kruiswijk kan hem niet helpen, Gesink gaat harderquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:12 schreef Moonlighter het volgende:
Majka ook een lul
[..]
Wat heb je aan een 6e plek dan? kan je beter gesink helpen voor het klassement
Dit wordt weer lachen om te zien hoe mensen dat goed gaan praten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thomas weggereden van Gesink...
Sagan wordt toch ook 'goedgepraat'?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit wordt weer lachen om te zien hoe mensen dat goed gaan praten.
Zolang hij achter Thomas zit zeker niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink gewoon op de plaats waar hij hoort.![]()
Hij wel. Thomas nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Gesink gewoon op de plaats waar hij hoort.![]()
Wat een hater.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:15 schreef bianconeri het volgende:
Nibali gaat Gesink nog pakken![]()
En Gesink gaat Thomas niet eens kunnen pakken deze TourEn Mollema ook niet eens.
En Frank gaat Mollema ook nog voorbij
Gewoon plek gestegen vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Alleen maar omdat TJ Abandon is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon plek gestegen vandaag
Neequote:
Dan onderschat je Thomas, hoe raar het ook is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang hij achter Thomas zit zeker niet.
Ja en dus licht?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Rogers en Contador zouden in de afdaling met elkaar in botsing zijn gekomen, lekker dan
De sky spionquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Rogers en Contador zouden in de afdaling met elkaar in botsing zijn gekomen, lekker dan
Eh, nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan onderschat je Thomas, hoe raar het ook is.
quote:1. GBRFROOME Christopher 31 TEAM SKY 69h 06' 49''
2. COLQUINTANA ROJAS Nairo Alexander 51 MOVISTAR TEAM 69h 09' 59'' + 03' 10''
3. ESPVALVERDE BELMONTE Alejandro 59 MOVISTAR TEAM 69h 10' 58'' + 04' 09''
4. GBRTHOMAS Geraint 39 TEAM SKY 69h 13' 23'' + 06' 34''
5. ESPCONTADOR Alberto 41 TINKOFF-SAXO 69h 13' 29'' + 06' 40''
6. NEDGESINK Robert 131 TEAM LOTTO NL - JUMBO 69h 14' 28'' + 07' 39''
7. ITANIBALI Vincenzo 1 ASTANA PRO TEAM 69h 14' 53'' + 08' 04''
8. SUIFRANK Mathias 181 IAM CYCLING 69h 15' 36'' + 08' 47''
9. NEDMOLLEMA Bauke 141 TREK FACTORY RACING 69h 18' 36'' + 11' 47''
10. FRABARGUIL WARREN 82 TEAM GIANT-ALPECIN 69h 19' 57'' + 13' 08''
Omdat ze een rit winnen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Kemna heeft toch gelijk gekregen met z'n proces gelul.
Dat kan niet want hij lag toch al achter en hij is al binnen. Is er geen Sesamstraat of zo?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef bianconeri het volgende:
Stiekem was Mollema gewoon diegene die volgens de commentatoren in het ravijn gevallen was bij die problemen in afdaling met Contador en Sagan.
Ligt nu ergens paar km beneden in het ravijn
#samenwinnenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Kemna heeft toch gelijk gekregen met z'n proces gelul.
Heb je je vermaakt vandaag?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef bianconeri het volgende:
Stiekem was Mollema gewoon diegene die volgens de commentatoren in het ravijn gevallen was bij die problemen in afdaling met Contador en Sagan.
Ligt nu ergens paar km beneden in het ravijn
Ja goh slimpie, niet zo serieus op reageren man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:20 schreef alpeko het volgende:
Dat kan niet want hij lag toch al achter en hij is al binnen. Is er geen Sesamstraat of zo?
Gerapporteerd omdat ik de tour volg?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef Max23 het volgende:
Heb je je vermaakt vandaag?
Ik heb je al gerapporteerd trouwens
Dat. Valt allemaal mee dus gelukkig. En Gesink zelfs gestegen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bau gewoon niet gezakt ondanks de kenners die zeggen dat hij uit de top 15 gevallen is
Kennertjes
Onee, ik was in de war, jou niet, die andere idioot die hier poste vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gerapporteerd omdat ik de tour volg?
Oke, leuk
Slechte dag nu wel gehadquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat. Valt allemaal mee dus gelukkig.
Inderdaad, maar slim rijden kunnen de ploegen niet meer lijkt het wel. Oortjes eruit zou ook wel genot zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Quintana liet zich mooi uitzakken om extra snelheid te kunnen maken voor zijn demarrage. Froome versnelt al voordat Quintana erlangs is. Wss signaal gekregen via zijn oortje. Toch jammer die dingen.
Als Trek een klein beetje slim had gereden, was Frank Mollema niet gepasseerd.
Je wil met je handen door zijn baard?quote:
Ik ben een idioot omdat ik zeg dat Mollema door Frank gepasseerd wordt in het klassement, owke danquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:22 schreef Max23 het volgende:
Onee, ik was in de war, jou niet, die andere idioot die hier poste vandaag
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thomas weggereden van Gesink...
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
Thomas
Tief op joh met je teringsky en je teringdoping
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Afgunstquote:
denk niet dat er morgen iets gebeurt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Frank zal morgen wel weer de top 10 uit vallen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Afgunst![]()
[ afbeelding ]
Frank is nog geen enkele keer met de beste meegekomen bergop. Mollema wel. Normaal moet hij komende dagen tijd op Frank gaan pakkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
denk niet dat er morgen iets gebeurt.
De renners maken de koers.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen is niet zwaar genoeg voor de top 10 helaas
Ja maar je kan niet aanvallen al moeten Contador en Nibali nog stijgenquote:
Ja rijdt goed, ga nu maar weer onder die steenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Gesink rijdt goed? Wat zijn Nederlanders ook snel tevreden he. Nederlandse sportmentaliteitGeen winnaarsmentaliteit iig.
Misschien is dit wel zijn limiet? Domme roeptoeter ben jij. Alsof er 200 man aan de start staan die de Tour kunnen winnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Gesink rijdt goed? Wat zijn Nederlanders ook snel tevreden he. Nederlandse sportmentaliteitGeen winnaarsmentaliteit iig.
Jij rijdt vast iedereen eraf?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Realisme, boehoequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Zit al heel de tour rond 6-10. Primaquote:
Jij hebt er duidelijk veel verstand vanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag, uitloggen en pc afsluiten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Dat realisme van Nederlanders is wat ons dus tegenwerkt in het wielrennen. Je moet tegen beter weten in willen vechten voor alles ook als dat niet realistisch lijkt. Dat kunnen die nuchtere Nederlanders niet en kunnen daardoor nooit zo boven zichzelf uit stijgen als de meesten andere dat wel kunnen.quote:
Gewoon twee dominee's zonen die Mollema en Gesink. Zijn blij dat ze top 10 kunnen rijden, en dat is het dan wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:26 schreef IDDGGG1 het volgende:
Frank verloor op Pierre Saint Martin 40 seconden op Mollema, op Plateau de Beille 2 minuten. Mollema heeft nu 3 minuten achterstand op Frank, gaat op die laatste twee aankomsten erg lastig worden om dat nog dicht te rijden. Vandaag was Frank natuurlijk ook gewoon sterker dan Mollema.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Frank is nog geen enkele keer met de beste meegekomen bergop. Mollema wel. Normaal moet hij komende dagen tijd op Frank gaan pakken
edit: morgen natuurlijk geen aankomst op die HC col. Dat verandert de zaak. Vr/za dan
Wat een onzin. Ga weg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Dat realisme van Nederlanders is wat ons dus tegenwerkt in het wielrennen. Je moet tegen beter weten in willen vechten voor alles ook als dat niet realistisch lijkt. Dat kunnen die nuchtere Nederlanders niet en kunnen daardoor nooit zo boven zichzelf uit stijgen als de meesten andere dat wel kunnen.
Noem eens wat renners in de top 15 die dit doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Dat realisme van Nederlanders is wat ons dus tegenwerkt in het wielrennen. Je moet tegen beter weten in willen vechten voor alles ook als dat niet realistisch lijkt. Dat kunnen die nuchtere Nederlanders niet en kunnen daardoor nooit zo boven zichzelf uit stijgen als de meesten andere dat wel kunnen.
Heb je de Giro wel gekeken? Als je die gezien hebt, lul je anders.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Je hebt Gesink in de afgelopen week niet zien stoempen als hij op achterstand reed?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Ja, zo iemand als Armstrong had tenminste een 'winnaarsmentaliteit'!quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Het zijn ook echt kneuzen he, die Nederlandse wielrennersquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Gesink 'blijft een beetje hobbyen' lieve help...
Je rijdt koers, een inspanning nu kost je morgen gewoon veel tijd. Een etappe winnen en de gele trui zitten er niet in dus probeer je Parijs maar te halen. Je moet gewoon realist worden en dat inzien.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Het was me weer een waar genoegen vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic was weer een feest om te lezen zeg.
Lukt wel. Thomas valt er ook nog wel uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Frank verloor op Pierre Saint Martin 40 seconden op Mollema, op Plateau de Beille 2 minuten. Mollema heeft nu 3 minuten achterstand op Frank, gaat op die laatste twee aankomsten erg lastig worden om dat nog dicht te rijden. Vandaag was Frank natuurlijk ook gewoon sterker dan Mollema.
Herbert heeft al moeite om een etix renner te onderscheiden van een djumbo rennerquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Herbert Mollema al binnen zien komen?
Mollema wordt nog opgewacht door een vooruitgeschoven pion met een gelletje tegen z'n hongerklop.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Mollema heeft die laatste 2 klimmen sneller gereden. Verschil was 10 minuten toen hij kraakte. En hij komt binnen op minder dan 9.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Frank verloor op Pierre Saint Martin 40 seconden op Mollema, op Plateau de Beille 2 minuten. Mollema heeft nu 3 minuten achterstand op Frank, gaat op die laatste twee aankomsten erg lastig worden om dat nog dicht te rijden. Vandaag was Frank natuurlijk ook gewoon sterker dan Mollema.
Oh nou dat verandert alles, wat een prestatie zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je rijdt koers, een inspanning nu kost je morgen gewoon veel tijd. Een etappe winnen en de gele trui zitten er niet in dus probeer je Parijs maar te halen. Je moet gewoon realist worden en dat inzien.
Die hangt nog als een adelaar uit het raam.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Eerste wielerwedstrijd gekeken? :")quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Oh nou dat verandert alles, wat een prestatie zeg.
Dat zijn jou woorden, maar echt renners die het verschil kunnen maken zijn het niet. Leuk als er eens een Nederlander een etappe zou kunnen winnen maar voor het klassement kansloos als je denkt Top 5 of meer te willen rijden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:31 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Het zijn ook echt kneuzen he, die Nederlandse wielrenners
Deed Nibali toch laatst? Iedereen zonder movistartruitje heeft een kans.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat er deze Tour nog iemand uit de top 10 meer dan 5 meter op Froome pakken?
Die zal nog wel 2 etappes meedoen voor de ritzege en zodoende een hoop punten pakken. Laat nu al een week lang lopen op het moment dat ie doorheeft dat de ritzege niet meer mogelijk.quote:
Maar nooit op kop gereden, steeds als een wieltjeszuiger over de wegen rijden. Nou, wat een geniaal persoon. Geef die man een prijs, lintje, standbeeld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:35 schreef Syntix het volgende:
Mensen die dachten dat Froome niet kon dalenHeeft in een waaieretappe, op de kasseien en nu met deze lastige afdaling wel laten zien dat hij wel degelijk goed kan sturen/rijden.
Nee geen wonder dat Gesink niks wint, als ie maar wat hobbyt op die fiets van hem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden, maar echt renners die het verschil kunnen maken zijn het niet. Leuk als er eens een Nederlander een etappe zou kunnen winnen maar voor het klassement kansloos als je denkt Top 5 of meer te willen rijden.
Gesink heeft genoeg gewonnen in z'n carrière.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Nee geen wonder dat Gesink niks wint, als ie maar wat hobbyt op die fiets van hem.
Met zo'n instelling kom je er niet nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Nee geen wonder dat Gesink niks wint, als ie maar wat hobbyt op die fiets van hem.
Dan verwacht ik toch dat hij vrijdag en zaterdag in de aanval zal gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zal nog wel 2 etappes meedoen voor de ritzege en zodoende een hoop punten pakken. Laat nu al een week lang lopen op het moment dat ie doorheeft dat de ritzege niet meer mogelijk.
Purito is wel een baas zoquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zal nog wel 2 etappes meedoen voor de ritzege en zodoende een hoop punten pakken. Laat nu al een week lang lopen op het moment dat ie doorheeft dat de ritzege niet meer mogelijk.
Ik kom op een wedstrijd in Montreal, nog een andere wedstrijd in Canada en de ronde van Californie and that's it. Nou veel gewonnen hoor, zijn kast puilt bijna uit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gesink heeft genoeg gewonnen in z'n carrière.
Shit waarom reageer ik.
Meer dan jijquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Ik kom op een wedstrijd in Montreal, nog een andere wedstrijd in Canada en de ronde van Californie and that's it. Nou veel gewonnen hoor, zijn kast puilt bijna uit.
Volgende week zondag? Deze zondag alquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:40 schreef Ereinion het volgende:
Reageer toch niet op die trolletjes. Na volgende week zondag zie je ze een jaar niet meer.
He IDDGGG1, kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Wielrennen is geen voetballen waar er 2 teams strijden en er 1 wint.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Ik kom op een wedstrijd in Montreal, nog een andere wedstrijd in Canada en de ronde van Californie and that's it. Nou veel gewonnen hoor, zijn kast puilt bijna uit.
Tsja dat is de Tour hè. Dan zijn de hersenloze trollen ook weer van de partij. Tot op heden ging het nog redelijk, voor zover ik het gemerkt heb.quote:
Zal wel weer met een zwak excuusverhaal komenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:44 schreef Jahr00n het volgende:
was molkema ziek ofzo? buikgriepje ?? omdat ie zo veel verliest??
Ik heb mijn sjaal, pet en vlag al in de aanslag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Broekje al uit voor Wout vanavond?
Thomas is gewoon lachwekkend goedquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Brits Wielergod Thomas Geraint hoeft alleen nog Valverde uit te schakelen voor het podium.
Morgen dus vlammen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef TheArt het volgende:
Meintjes als laatste binnen, drie minuten voor de tijdslimiet.
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er nou nog beelden van de val van Contador? We zagen iets van een schim vanuit de helikopter maar niet duidelijk
Vandaar die scheur?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.
Krijg je van een lekke band een kapotte broek?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.
In mijn wereld is alles mogelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Krijg je van een lekke band een kapotte broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |